Midland FM Renswoude
Moderator: admin6
Re: Midland FM Renswoude
Er zit inderdaad een omroep in de buurt die denkt dat samenwerken hetzelfde is als agressieve overname, helaas.
Amen en zeg dat
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
-
Ik heb binnen de streekomroepen waar ik actief ben (geweest) leukere tijden dan bij de lokale omroep. Maar misschien heb ik gewoon pech gehad.
-
Of geluk. Overigens is het bij die streekomroep waar jij wat doet ook bepaald niet koek en ei.Rob de Greeuw schreef: ↑17 dec 2022 11:23 Ik heb binnen de streekomroepen waar ik actief ben (geweest) leukere tijden dan bij de lokale omroep. Maar misschien heb ik gewoon pech gehad.
Mag ik vragen hoe je aan die beeld bent gekomen? Uit eigen ervaring of van verhalen hier op het forum?GerjanCluistra schreef: ↑18 dec 2022 22:03 Of geluk. Overigens is het bij die streekomroep waar jij wat doet ook bepaald niet koek en ei.
Rob is van na de fusie. Die fusie zelf was inderdaad zwaar maar ligt gelukkig al een aantal jaren achter ons. Maar ook daarover lees ik veel spookverhalen hier.
Onze organisatie is een mooi team geworden die in het niets meer lijkt op wat er vroeger allemaal speelde en daar ook totaal niet mee bezig is.
-
De goede interne sfeer valt zelfs de beslissers op. Daarnaast is dit op journalistiek gebied mijn meest leerzame periode. Maar volgens mij zijn we nu behoorlijk offtopic. Ik wilde eigenlijk benadrukken dat het type omroep volgens mij niet zoveel uitmaakt. Het type mensen binnen de omroep is veel belangrijker.
Tegeltjes wijsheid:
Sfeer zit niet in een gebouw maar wordt door de mensen erin gemaakt.
Sfeer zit niet in een gebouw maar wordt door de mensen erin gemaakt.
-
Als er een fusie plaatsvind en een deel van de medewerkers begint een nieuwe omroep dan vind ik dat bepaald niet koek en ei. Dat heeft niet zoveel met de verhalen hier op het forum te maken.ehwald schreef: ↑18 dec 2022 22:55Mag ik vragen hoe je aan die beeld bent gekomen? Uit eigen ervaring of van verhalen hier op het forum?GerjanCluistra schreef: ↑18 dec 2022 22:03 Of geluk. Overigens is het bij die streekomroep waar jij wat doet ook bepaald niet koek en ei.
Rob is van na de fusie. Die fusie zelf was inderdaad zwaar maar ligt gelukkig al een aantal jaren achter ons. Maar ook daarover lees ik veel spookverhalen hier.
Onze organisatie is een mooi team geworden die in het niets meer lijkt op wat er vroeger allemaal speelde en daar ook totaal niet mee bezig is.
Neemt niet weg dat het toen was en het nu anders kan zijn. Zoals je terecht opmerk, het ligt een aantal jaren achter jullie. Dus ik had mijn opmerking even wat beter moeten omschrijven.
Desalniettemin, heb een aantal (oud) medewerkers gesproken die me het een en ander hebben uitgelegd. Mensen die verder heel positief over de Weeff waren. Persoonlijk sta ik te ver van die club af om er een eerlijke mening over te kunnen vormen.
-
Die nieuwe omroep is volgens mij vier jaar voor de fusie opgericht. Ik stopte negen jaar voor de fusie, vooral vanwege een uitgavebeleid waar ik me niet mee kon verenigen.GerjanCluistra schreef: ↑19 dec 2022 22:10Als er een fusie plaatsvind en een deel van de medewerkers begint een nieuwe omroep dan vind ik dat bepaald niet koek en ei. Dat heeft niet zoveel met de verhalen hier op het forum te maken.ehwald schreef: ↑18 dec 2022 22:55Mag ik vragen hoe je aan die beeld bent gekomen? Uit eigen ervaring of van verhalen hier op het forum?GerjanCluistra schreef: ↑18 dec 2022 22:03 Of geluk. Overigens is het bij die streekomroep waar jij wat doet ook bepaald niet koek en ei.
Neemt niet weg dat het toen was en het nu anders kan zijn. Zoals je terecht opmerk, het ligt een aantal jaren achter jullie. Dus ik had mijn opmerking even wat beter moeten omschrijven.
Desalniettemin, heb een aantal (oud) medewerkers gesproken die me het een en ander hebben uitgelegd. Mensen die verder heel positief over de Weeff waren. Persoonlijk sta ik te ver van die club af om er een eerlijke mening over te kunnen vormen.
Weet iemand of radio Midland terugkomt? Dacht dat zij failliet waren. Maar zie ze nu weer staan op het overzicht van lokaleomroepen, bij radio tv Nederland. zie niks op hun site staan, ik krijg ze ook niet aan de telefoon. Weet iemand hier meer over? Of is het gewoon een fout van Radio tv Nederland.
Midland FM zit al weken m.i. illegaal op FM en DAB Wageningen maar wellicht wilde de gemeenten niet zonder radio station zitten omdat 1Vallei er blijkbaar niet klaar voor isMarijn schreef: ↑21 dec 2022 17:50 Weet iemand of radio Midland terugkomt? Dacht dat zij failliet waren. Maar zie ze nu weer staan op het overzicht van lokaleomroepen, bij radio tv Nederland. zie niks op hun site staan, ik krijg ze ook niet aan de telefoon. Weet iemand hier meer over? Of is het gewoon een fout van Radio tv Nederland.
Zitten ze nog op FM dan ? Dacht enkel op DAB...
Ja ze zitten nog op FM.
Volgens mij zit je pas illegaal op FM en DAB als je zendvergunning verlopen is, volgens mij moet de commisariaat daar nog uitspraak over doen. Dus de vraag is of dat hetzelfde is als illegaal. Volgens mij is het gewoon nog legaal zolang er geen uitspraak is !
https://www.gld.nl/lokaal/7805734/ook-r ... p-1-vallei
Het staat er weer en bij mij een behoorlijke ergenis, iedereen geloof dat wat er staat. omroep 1 vallei werkt samen met de streekomroep en Xon. Nee, het is anders. Omroep 1 Vallei is dezelfde club als de streekomroep en xon. streekomroep betreft ook alleen maar Ede en xon, geen enkele andere lokale omroep uit de omgeving. De streekomroep is inderdaad alleen Ede en heeft door zijn agressieve overname een flinke vinger in de pap ! Wageningen hebben ze ook geprobeerd over te nemen (en over 3 jaar weer het gevecht), Rhenen is Ede, Veenendaal is Ede, woudenberg is Ede, Renswoude is Ede, Scherpenzeel is Ede, en Ede is Ede. Zelfde lui, zelfde methode qua agressieve overname ! Zo'n spijt van 20 jaar bij Ede gezeten te hebben !
Het staat er weer en bij mij een behoorlijke ergenis, iedereen geloof dat wat er staat. omroep 1 vallei werkt samen met de streekomroep en Xon. Nee, het is anders. Omroep 1 Vallei is dezelfde club als de streekomroep en xon. streekomroep betreft ook alleen maar Ede en xon, geen enkele andere lokale omroep uit de omgeving. De streekomroep is inderdaad alleen Ede en heeft door zijn agressieve overname een flinke vinger in de pap ! Wageningen hebben ze ook geprobeerd over te nemen (en over 3 jaar weer het gevecht), Rhenen is Ede, Veenendaal is Ede, woudenberg is Ede, Renswoude is Ede, Scherpenzeel is Ede, en Ede is Ede. Zelfde lui, zelfde methode qua agressieve overname ! Zo'n spijt van 20 jaar bij Ede gezeten te hebben !