Kerst 2021 Free Radio DX rapport en Online Radio Rapport
Moderator: admin6
Re: Kerst 2021 Free Radio DX rapport en Online Radio Rapport
Wanneer stond deze op hun FB pagina dan? Stream is helemaal dood inderdaad.
Staat er regelmatig op maar bijvoorbeeld bij een bericht van 4 juli 2001
Weer een dag vol met hits. Geniet van je zondag met de beste Dj's in de nonstop programma's van Smash Fm 93.9 of luister via de stream http://80.114.92.119:8000/play...
Er stond in het verleden ook wel is een stream van topradio bij op FB. En ik heb regelmatig zo naar smash kunnen luisteren in het hoge noorden.
Ja klopt, maar dat is dus niet recent.
De grote jongens hebben hun spullen al ingepakt tot het volgende jaar natuurlijk
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Hel lijkt inderdaad als ze het houden bij de 2 kerstdagen en oud en nieuw dat ze die 4 dagen met rust gelaten worden.
Misschien met pasen weer 2 dagen dan.
Misschien met pasen weer 2 dagen dan.
Er zijn enkele die het het hele jaar volhouden in het weekend in Den Haag, net zoals in het oosten en noorden van het land, Smash FM dus al enkele jaren met successie . HiFreak FM oftewel Danceradio is zo'n station wat alleen het lef heeft tijdens feestdagen en 4-Play ook.
Smash Fm is regelmatig te horen hier in de regio sinds ruim een jaar
maar hoor ook andere regelmatig onair in Den Haag zoals Tempo en skala en Danceradio Den Haag op 104,9
Als ik in NH ben hoor ik al jaren in de weekenden Hi-FREAK(danceRadio) op 87.5 dus niet alleen met de feestdagen maar ook STARFM op 99.2 die meerdere avonden per week een aantal uur onair is met gigantisch veel vermogen.
Volgens mij zitten ze boven Alkmaar en krijg ze mee tot in Den Haag
4-play alleen met feestdagen
maar hoor ook andere regelmatig onair in Den Haag zoals Tempo en skala en Danceradio Den Haag op 104,9
Als ik in NH ben hoor ik al jaren in de weekenden Hi-FREAK(danceRadio) op 87.5 dus niet alleen met de feestdagen maar ook STARFM op 99.2 die meerdere avonden per week een aantal uur onair is met gigantisch veel vermogen.
Volgens mij zitten ze boven Alkmaar en krijg ze mee tot in Den Haag
4-play alleen met feestdagen
En wat is er mis mee? Geniet gewoon als je wat hoortdensity1 schreef: ↑01 jan 2022 20:18 Er zijn enkele die het het hele jaar volhouden in het weekend in Den Haag, net zoals in het oosten en noorden van het land, Smash FM dus al enkele jaren met successie . HiFreak FM oftewel Danceradio is zo'n station wat alleen het lef heeft tijdens feestdagen en 4-Play ook.

Nee niets, gewoon een constatering.
Volgens mij brandt er bij DR regelmatig een kaarsje op 87.5 ;-) Dus dat ze "alleen het lef" hebben tijdens feestdagen is niet helemaal waar.
Het is me nooit eerder opgevallen buiten de feestdagen om.
Aanname, ik doe beiden.
Hi Freak nagenoeg elk weekend inderdaad al vele jaren
87.5 blijft een bijzondere frequentie mooi in Amsterdam maar in de regio's daarbuiten haast niet waar te nemen. In Zuid-Holland zit De WOS op over heen en daarbij komt ook binnenkort Gouda en Rotterdam bij voor een beetje bereik is er eigenlijk geen echte vrije frequentie te vinden. En dat is jammer