Virtual Audio Cable, combinatie StereoTool

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

Gesloten
Wout de Vries

Virtual Audio Cable, combinatie StereoTool

Bericht door Wout de Vries »

Goedendag allen,

Ik zit al een tijdje te stuntelen met mijn Virtual Audio Cable om dat te combineren. Ik heb Virtual Audio Cable geinstalleerd, aangezien ik problemen had met mijn StereoTool. Input level was niet constant, veranderde de hele tijd. Iemand adviseerde mij om Virtual Cable te installeren. Ik heb nu bij apparaat en volumevoorkeuren, instellingen geluidsinstellingen, ingesteld dat de line in bij virtual cable de line in van de behringer dx2000 usb moet zijn en bij StereoTool heb ik Behringer usb gekozen. Dit zou dan moeten werken zou je zeggen, maar nee dus. Kan iemand mij vertellen hoe ik Virtual Cable juist moet configureren want het is vrij vervelend.
Aart Rietveld

Re: Virtual Audio Cable, combinatie StereoTool

Bericht door Aart Rietveld »

Je moet dan in StereoTool als bron de output van de Virtual Audiocable selecteren.
admin5
Moderator

Re: Virtual Audio Cable, combinatie StereoTool

Bericht door admin5 »

@Wout de Vries: Hier zijn we op radioforum.nl niet van gediend. Je bent niet voor niets niet meer welkom hier en dat wordt nu alleen maar erger, je zet jezelf openbaar voor schut. Ook deze user is nu verbannen en ik sluit dit topic. Mocht iemand toch nog graag on-topic iets willen toevoegen aan dit topic, stuur mij dan even een PB, dan haal ik het slot eraf.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Gesloten