Piep mengpaneel geluidskaart

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

wave

Re: Piep mengpaneel geluidskaart

Bericht door wave »

Calypso heeft punten. Voor een tech met 25+ jaar ervaring zou je verwachten dat noch een simpele DX2000, noch de standaard Windows drivers of een handleiding vinden een uitdaging zouden moeten zijn: in die periode heb je de hele digitaliseringsslag in de AV- / broadcasttechniek meegemaakt plus de complete opkomst en groei van internet. Zeker als tech bij een omroep waar je er dan één van het eerste uur bent: RTV Purmerend is volgens de website in 1995 opgericht. Ook bij Calypso’s verdere wijze woorden sluit ik me trouwens aan.

Grappig trouwens dat de RTV Purmerenders het forum goed weten te vinden. Je jonge collega’s Dean Scholte & Julius de Waal gingen je al voor met, net als jij, DX2000USB en StereoTool configuraties. Zij namen op de dag dat jij lid werd helaas ook alweer afscheid hier. Met meerdere enthousiaste DX2000 en StereoTool gebruikers in zijn club zouden jullie je hoofd techniek wel om een workshop kunnen vragen :)). Of, ik durf het bijna niet te vragen, maar…. zijn Wout, Julius en Dean dezelfde persoon???
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
big T

Bericht door big T »

Dat is wat ik ook denk!
De vragen de wijze van omgang met vragen en tips.
admin5
Moderator

Bericht door admin5 »

@Wout de Vries: Hier zijn we op radioforum.nl niet van gediend. Je bent niet voor niets niet meer welkom hier en dat wordt nu alleen maar erger, je zet jezelf openbaar voor schut. Ook deze user is nu verbannen en ik sluit dit topic. Mocht iemand toch nog graag on-topic iets willen toevoegen aan dit topic, stuur mij dan even een PB, dan haal ik het slot eraf.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Gesloten