MTV NL via T-DAB/T-DMB
Moderator: admin6
Re: MTV NL via T-DAB/T-DMB
Moet wel zeggen dat het reguliere Mi Amigo International wel een andere sfeer heeft dan de dagen die je nu hoort. Het is toch ook veel Engelstalig wat je hoort, maar de vrije radio geest is er natuurlijk wel. Maar qua sfeer is het net iets anders normaal gesproken.
Ik ga Mi Amigo zeker binnenkort eens proberen via mijn Wereldontvanger die ik nog in de kast heb liggen.
Luisteren via internet kan natuurlijk ook, maar dat heeft niet mijn voorkeur.
Ben inderdaad wel bang dat de gewone uitzendingen niet kunnen tippen aan de Offshoredagen.
Luisteren via internet kan natuurlijk ook, maar dat heeft niet mijn voorkeur.
Ben inderdaad wel bang dat de gewone uitzendingen niet kunnen tippen aan de Offshoredagen.
-
Internet is wel veel ontspannender luisteren en bovendien in stereo.
Is er iets veranderd aan de MTV NL zender in Amsterdam?
In de auto had ik in de buurt van Hoorn altijd goede ontvangst en de laatste tijd is het vaak geen signaal.
In de auto had ik in de buurt van Hoorn altijd goede ontvangst en de laatste tijd is het vaak geen signaal.
7D MTVNL is hier in Oost Nederland uitgevallen. Zowel op het werk als thuis op de DAB Monitor heb ik geen signaal meer.
Check live de details van de ensembles op 11C (Commercieel), 12C (NPO) en 6B (DAB Oost-Noord) op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/
Een andere Bulgaarse zender is opgedoken op MTVNL DAB+: BG2. Weer een placeholder voor een Radiocorp projectje van Herbert Visser denk ik. Retro Radio?
Er word op beide BG zenders hetzelfde doorgegeven.
Klopt ja. Gewoon placeholder dus. Duidelijk.
-
Erg gingen geruchten rond dat RadioCorp terug zou keren met Retro Hits, een station wat al eens eerder op DAB+ heeft uitgezonden. Maar ook was bekend dat RadioCorp een plaats wist te bemachtigen op de nieuwe landelijke mux die binnenkort aan gaat. Het ging dan om een project met de naam Sunlite Radio. Maar dat RadioCorp (mochten zij serieus van doen hebben met deze Bulgaarse opvullers) nu een tweede plek heeft gereserveerd op de mux van MTVNL zou betekenen dat we nog meer mogen verwachten van deze club. Een bestaand themakanaal van SLAM! of 100%NL of een compleet nieuw station, als het wachten maar beloond wordt 

"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Met die babyfoon's van MTVNL neem ik niets serieus op die kanalen...
In de auto gaat het bij tijd en wijlen best redelijk maar er zijn ook grote delen zonder ontvangst. Binnenhuis kan ik hier in Zwolle wel vergeten.
In Zwolle staat inderdaad geen zendmastvoorg MTVNL in de directe regio. De dichtstbijzijnde staat in Markelo.
- radiogolfje
Lelydorp heeft tegenwoordig ook 10kW
Lelystad doet het marginaal in Zwolle, zeker in Zwolle-zuid.