Interne storm bij regionale omroep L1

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Pascal. K

Re: Interne storm bij regionale omroep L1

Bericht door Pascal. K »

ruudam schreef: 07 feb 2021 19:52
Hoort-u-mij schreef: 06 feb 2021 21:30
ruudam schreef: 06 feb 2021 20:20 Bij het komend noodweer (code rood) zouden de Regio omroepen wel weer eens een belangrijke rol kunnen spelen, zoals in het verleden.
Op de AM zal het iig niet gebeuren :D
Graag de prijs voor flauwste, nergens op slaande, opmerking naar Hoort-U-Mij.
Zo'n durfal die anoniem blijft.
Vast geen gevoel voor humor, ik kan hier wel om lachen! Niet te zwaar aan tillen. En wat heeft de toegevoegde waarde als iemand zijn naam hier eer zet? Het is geen belediging het is geen strafbaar iets, het is een persoonlijke uitspraak waar iemand gewoon geheel vrij in is en niet iedereen het mee eens hoeft te zijn.
DutchEagleRadio

Bericht door DutchEagleRadio »

wave schreef: 04 feb 2021 11:03
Echtwel schreef: 03 feb 2021 20:29 Al deze Gesubsidieerd koningrijkjes opheffen.
Bij een paar regionale omroepen kun je inderdaad wat vraagtekens zetten over hoe ze hun rol invullen, maar het grootste deel van de regionalen heeft een zeer stevige verankering onder de bevolking en op de sociale kaart. Het al 75 jaar(!) bestaande L1 mag je daar zeker onder rekenen, die hebben hun sporen echt wel verdiend. Intern rommelt het helaas, als je de berichten volgt, al langer bij L1 en dat trekt een zware wissel. Veroordelen van het personeel is heel makkelijk, maar ze doen dit niet zonder een heel goede reden. Beter verdiep je je eerst even in de achtergronden, voor je zo’n ongenuanceerde uitspraak doet.
Precies dit wat ik al langer roep!. De subsidie van l1 kunnen ze beter verstrekken aan de l.o die een dorpje verder op zit genaamd naar de gemeente valkenburg aan de geul, zij verdienen deze subsidie beter dan l1. bij l1 rommelt het al jaren. ik als geboren Limburger (Kerkrade) huil dat het er noe zo aan toe gaat. dit kun je niet publiek verkopen vind ik. deze directeur kan het beste voor zich zelf kiezen en direct op stappen.
superdeluxe

Bericht door superdeluxe »

Pascal. K schreef: 07 feb 2021 15:59
wave schreef: 07 feb 2021 14:56 Als operationeel tech is dienstbaarheid toch gewoon onderdeel van je vak? Of je nou een uitzending schuift, FOH of monitors staat te mixen of monteert, je bent altijd dienstverlenend bezig. Als je dat niet wilt, dan moet je je afvragen of je niet gelukkiger wordt in een ander vak.
Niet als ondankbaar koffie sloofje en “haal jij maar even de printjes uit de printer” en vooral met de mededeling “je moet laag beginnen en je bewijzen”

Zelf wel de muziek schuiven maar zich te goed voelen om reclame in te starten.
Luiheid heerste daar voornamelijk. Programmamaker in de ochtend vond zich ook op het zelfde niveau als Frits Spits.
Nieuwsgierig bij welke club je dan heb gezeten? West, Rijnmond of NH?
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.
boxfm

Bericht door boxfm »

superdeluxe schreef: 10 feb 2021 11:51
Pascal. K schreef: 07 feb 2021 15:59
wave schreef: 07 feb 2021 14:56 Als operationeel tech is dienstbaarheid toch gewoon onderdeel van je vak? Of je nou een uitzending schuift, FOH of monitors staat te mixen of monteert, je bent altijd dienstverlenend bezig. Als je dat niet wilt, dan moet je je afvragen of je niet gelukkiger wordt in een ander vak.
Niet als ondankbaar koffie sloofje en “haal jij maar even de printjes uit de printer” en vooral met de mededeling “je moet laag beginnen en je bewijzen”

Zelf wel de muziek schuiven maar zich te goed voelen om reclame in te starten.
Luiheid heerste daar voornamelijk. Programmamaker in de ochtend vond zich ook op het zelfde niveau als Frits Spits.
Nieuwsgierig bij welke club je dan heb gezeten? West, Rijnmond of NH?
Ik weet dat Rijnmond een parkeergarage onder het pand heeft, er betaald parkeren voor de deur is en een tramhalte dichtbij. Gok dat het dus om Rijnmond gaat. West zit op een industrieterrein en heeft een eigen parkeerterrein en NH dacht ik ook?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Doet er verder niet toe wijsneuzen. Het gaat er om dat je bij de regionale omroepen ver vandaan moet blijven.

Het is bij meerdere clubs een drama, kijken mensen die nieuw zijn en bij de lokale omroep vandaan komen de deur uit. Journalisten die denken dat ze top dj’s zijn.

V
Plaats reactie