Hofstad Radio

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Hofstad Radio

Bericht door density1 »

Nou dat zou ik niet willen zeggen. Ze zijn flink bezig met de muziek, er wordt steeds aangevuld met nieuwe muziek wat in het classics format past en dat is al een goede basis, enkel het uitbreiden ontbreekt er nog aan en zijn ze vrij laks. Het is leuk hoor DAB+ erbij maar maak er dan ook wat van en zorg dat er wat progressie in zit want ze zijn er nog lang niet.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Ik kan zo al 5 partijen in Rotterdam opnoemen.

Het zal in den haag niet veel anders zijn. Daarnaast die 104.2 voor den haag heb je niets aan vanuit Rotterdam
MFM

Bericht door MFM »

5 partijen die tegen elkaar gaan opbieden? Dat wordt een duur 100watt kavel! Het signaal komt theoretisch de stad niet eens uit.

Wil je serieus radio voor Rotterdam gaan maken (dus ook uit de kosten komen) dan wordt dat daarnaast investeren in dab+, toegang tot de kabel/ziggo/digitaal, stream en content.
Hobbybobzenders die nu de kans zien om van middengolf naar FM over te stappen zullen toch wat moeten gaan verdienen.

En het koppelen van de 2 kavels mag ook al niet. Dus wat heeft het voor een zin om een jaartje voor €5000,- per maand aan kosten te maken? (2500 alleen al om de operationele kosten te betalen en wss ongeveer €2500 maximaal voor het verliesgevende kavel. )
Maximum

Bericht door Maximum »

Het is niet alleen het aanzetten van een zender in de waalhaven toren,
want daar moet de 104.2 in gekoppeld worden een andere locatie mag niet.
Je zal ook nog continuïteit moeten bieden en een format wat nog niemand heeft.

De 87,8 staat gepland in Hoogvliet een leuk detail op mijn locatie gepland,
voor iedereen die denkt leuk maar de antenne hoogte zal u niet leuk vinden max 15 meter.

Ik wens iedereen veel succes en wijsheid
Golden Oldies Radio, Dat is nu weer typisch Radio
"We keep moving forward, opening new doors, and doing new things, because we're curious and curiosity keeps leading us down new paths."
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Maximum schreef: 10 nov 2020 18:06 Het is niet alleen het aanzetten van een zender in de waalhaven toren,
want daar moet de 104.2 in gekoppeld worden een andere locatie mag niet.
Je zal ook nog continuïteit moeten bieden en een format wat nog niemand heeft.

De 87,8 staat gepland in Hoogvliet een leuk detail op mijn locatie gepland,
voor iedereen die denkt leuk maar de antenne hoogte zal u niet leuk vinden max 15 meter.

Ik wens iedereen veel succes en wijsheid
Dan is het de wijk zender voor Hoogvliet en meer niet. (Goede slogan)

Op dezelfde frequentie zit radio 10 vanuit Brabant met flink vermogen en 87.9 omroep Brabant en Zeeland zo uit mijn hoofd.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Hoort-u-mij schreef: 05 nov 2020 15:45
Echtwel schreef: 05 nov 2020 11:52 Nog steeds ruisssssss op 104.2 ( wel lekker voor de kerst maar toch) en dab+ Radio is non stop
Nog niets uitgegeven qua frequenties, anders hadden we het wel gelezen op de site van AT en Staatscourant
Dan ben je een echte radiofreak als je dat ook allemaal nog na moet lezen respect hoor lol
Ik ben old skool en draai mij radio ff naar 104.2 ;)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Hofstad en Beat FM blijven rustige door draaien op het lokale DAB+ radio netwerk echter van FM 104.2 horen we nog steeds niks ook de site wordt (bijna nooit) geupdate wie heeft nieuws of achterklap over dit " geweldig" station.....
density1

Bericht door density1 »

Als de rekeningen betaald blijven worden kunnen ze het lang uitzingen zo. Ik moet zeggen Hofstad luistert lekker weg, ze vullen het aan met goede en bovenal relevante nieuwe muziek die passen binnen het classic hits format, en ze doen dat consequent. Dus helemaal stil staat Hofstad niet. Maar er mag wel eens een programmaatje of wat worden gemaakt om de programmering wat op te vullen. Het blijft toch beperkt zo'n jukebox.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

density1 schreef: 04 mar 2021 11:03 Als de rekeningen betaald blijven worden kunnen ze het lang uitzingen zo. Ik moet zeggen Hofstad luistert lekker weg, ze vullen het aan met goede en bovenal relevante nieuwe muziek die passen binnen het classic hits format, en ze doen dat consequent. Dus helemaal stil staat Hofstad niet. Maar er mag wel eens een programmaatje of wat worden gemaakt om de programmering wat op te vullen. Het blijft toch beperkt zo'n jukebox.
Men zit ook op diverse radio portaals dat doet men goed en de muziek is oke , alleen geen FM en bijna geen nieuws op de site.
Wat dan tegen valt en een DJ zou leuk zijn en tegenwoordige makelijk kunnen kijk naar voicetrack radio Feel Good en nog een tiental van deze zenders dus dat moet niet moeilijk zijn en dan heeft de luisteraar ook wat.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 04 mar 2021 11:03 Als de rekeningen betaald blijven worden kunnen ze het lang uitzingen zo. Ik moet zeggen Hofstad luistert lekker weg, ze vullen het aan met goede en bovenal relevante nieuwe muziek die passen binnen het classic hits format, en ze doen dat consequent. Dus helemaal stil staat Hofstad niet. Maar er mag wel eens een programmaatje of wat worden gemaakt om de programmering wat op te vullen. Het blijft toch beperkt zo'n jukebox.
Leuk dat ze niet alleen oude muziek draaien. Dat doen er al zo veel. Wat nieuwe muziek tussendoor die past op Hofstad. Leuk gedaan. Luistert inderdaad lekker weg. Zo'n station zou nou gepresenteerd moeten worden. Wat is trouwens de directe webstream van Hofstad?
Echtwel

Bericht door Echtwel »

ik vraag mij af hoelang " mag " Hofstad de freq. 104.2 vast houden ?? En niet in gebruik nemen..... volgens mij mag men toch maar beperkt aantal maanden de freq. vast houden en dan komt hij weer vrij?
density1

Bericht door density1 »

Hofstad heeft de 104.2 toch nog niet officieel? Dus valt er niets vast te houden.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Ik moet zeggen het klinkt Hofstad al mis ik wat lokaal nieuws uit onze regio, ik hoop dat ze snel op 104,2 gaan zitten " als ze de frq" hebben straks natuurlijk....
lion

Bericht door lion »

Echtwel schreef: 24 mar 2021 09:12 Ik moet zeggen het klinkt Hofstad al mis ik wat lokaal nieuws uit onze regio, ik hoop dat ze snel op 104,2 gaan zitten " als ze de frq" hebben straks natuurlijk....
We hebben toch niks aan die 104.2 als die met laag vermogen in Rotterdam staat en niet in thuisstad Den Haag
Plaats reactie