Ik had Barry eigenlijk ondertussen ook wel op een landelijk radiostation verwacht, eventueel eerst in de nacht. Hij heeft aardig wat jaren radio-ervaring opgedaan en kan prima overweg met hitradio, maar ook met classics.boxfm schreef: ↑21 aug 2020 20:32Barry geeft aan dat hij een sponsor heeft gevonden voor de middagshow, dit zorgt voor hem zo dus voor inkomsten. Eerder heeft Rick Waltmann (toenmalig stationmanager van Wild) al aangegeven dat het on air team vrijwillig er zat. Kan mij goed voorstellen dat Barry door zijn ruime ervaring met Emons daar dus als vrijwilliger wegging.Hoort-u-mij schreef: ↑21 aug 2020 19:43 Beetje vreemd om nu dan weer toch naar wild te gaan, gezien hij weg is gegaan omdat het station over ging en nog steeds in handen is van Bas Emons. Niet echt heel geloofwaardig...
Ik stop! Per direct met mijn middagshow Brand in de middag bij Wild Hitradio. Sinds deze week is het management in handen van een oude bekende van mij. Iemand die bij mij maar ook in de radiowereld een niet al te beste naam heeft en waar ik verder geen woorden aan vuil maak. Dus was de beslissing snel genomen. Het was kort en krachtig maar ik ben per direct weg bij Wild Hitradio.
Nu met inkomsten is de situatie voor hem waarschijnlijk heel anders. Er moet daarnaast toch brood op de plank komen he. En wellicht is Bas Emons ook wel echt veranderd en heeft Barry die verandering ook gezien, dat er nu gewoon ruimte is voor een goede en succesvolle samenwerking?
Wordt leuk als je Barry het weerbericht of de verkeersinformatie hoort vertellen op de radio dan ;-) (grapje)
Wild FM nieuwe stijl
Moderator: admin6
Re: Wild FM nieuwe stijl
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Waar had jij Barry dan gezien?Eppo schreef: ↑24 aug 2020 17:18Ik had Barry eigenlijk ondertussen ook wel op een landelijk radiostation verwacht, eventueel eerst in de nacht. Hij heeft aardig wat jaren radio-ervaring opgedaan en kan prima overweg met hitradio, maar ook met classics.boxfm schreef: ↑21 aug 2020 20:32Barry geeft aan dat hij een sponsor heeft gevonden voor de middagshow, dit zorgt voor hem zo dus voor inkomsten. Eerder heeft Rick Waltmann (toenmalig stationmanager van Wild) al aangegeven dat het on air team vrijwillig er zat. Kan mij goed voorstellen dat Barry door zijn ruime ervaring met Emons daar dus als vrijwilliger wegging.Hoort-u-mij schreef: ↑21 aug 2020 19:43 Beetje vreemd om nu dan weer toch naar wild te gaan, gezien hij weg is gegaan omdat het station over ging en nog steeds in handen is van Bas Emons. Niet echt heel geloofwaardig...
Ik stop! Per direct met mijn middagshow Brand in de middag bij Wild Hitradio. Sinds deze week is het management in handen van een oude bekende van mij. Iemand die bij mij maar ook in de radiowereld een niet al te beste naam heeft en waar ik verder geen woorden aan vuil maak. Dus was de beslissing snel genomen. Het was kort en krachtig maar ik ben per direct weg bij Wild Hitradio.
Nu met inkomsten is de situatie voor hem waarschijnlijk heel anders. Er moet daarnaast toch brood op de plank komen he. En wellicht is Bas Emons ook wel echt veranderd en heeft Barry die verandering ook gezien, dat er nu gewoon ruimte is voor een goede en succesvolle samenwerking?
Wordt leuk als je Barry het weerbericht of de verkeersinformatie hoort vertellen op de radio dan ;-) (grapje)
De EO diep in de nachtRadiooo schreef: ↑24 aug 2020 18:07Waar had jij Barry dan gezien?Eppo schreef: ↑24 aug 2020 17:18Ik had Barry eigenlijk ondertussen ook wel op een landelijk radiostation verwacht, eventueel eerst in de nacht. Hij heeft aardig wat jaren radio-ervaring opgedaan en kan prima overweg met hitradio, maar ook met classics.boxfm schreef: ↑21 aug 2020 20:32
Barry geeft aan dat hij een sponsor heeft gevonden voor de middagshow, dit zorgt voor hem zo dus voor inkomsten. Eerder heeft Rick Waltmann (toenmalig stationmanager van Wild) al aangegeven dat het on air team vrijwillig er zat. Kan mij goed voorstellen dat Barry door zijn ruime ervaring met Emons daar dus als vrijwilliger wegging.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Primair bij Slam!, 538 of Qmusic, maar ik denk dat hij ook prima een programma zou kunnen maken op 100% NL, Veronica of Radio 10.Radiooo schreef: ↑24 aug 2020 18:07Waar had jij Barry dan gezien?Eppo schreef: ↑24 aug 2020 17:18Ik had Barry eigenlijk ondertussen ook wel op een landelijk radiostation verwacht, eventueel eerst in de nacht. Hij heeft aardig wat jaren radio-ervaring opgedaan en kan prima overweg met hitradio, maar ook met classics.boxfm schreef: ↑21 aug 2020 20:32
Barry geeft aan dat hij een sponsor heeft gevonden voor de middagshow, dit zorgt voor hem zo dus voor inkomsten. Eerder heeft Rick Waltmann (toenmalig stationmanager van Wild) al aangegeven dat het on air team vrijwillig er zat. Kan mij goed voorstellen dat Barry door zijn ruime ervaring met Emons daar dus als vrijwilliger wegging.
Sorry maar bij die stations zie ik Barry niet zo snel zitten. 100%NL zou nog wel kunnen... Eerder bij RadioNL of Radio Continu. Dat is trouwens toch ook helemaal zijn muzieksmaak?
-
Radio NL heeft hij even rondgelopen, is het niet geworden vrees ik.
100 procent is hij achter de schermen werkzaam geweest
100 procent is hij achter de schermen werkzaam geweest
-
Er zijn genoeg radiomakers die de ambitie hebben om lokale- of regionale radio te maken, misschien is Barry er een van hen.Eppo schreef: ↑24 aug 2020 17:18Ik had Barry eigenlijk ondertussen ook wel op een landelijk radiostation verwacht, eventueel eerst in de nacht. Hij heeft aardig wat jaren radio-ervaring opgedaan en kan prima overweg met hitradio, maar ook met classics.boxfm schreef: ↑21 aug 2020 20:32Barry geeft aan dat hij een sponsor heeft gevonden voor de middagshow, dit zorgt voor hem zo dus voor inkomsten. Eerder heeft Rick Waltmann (toenmalig stationmanager van Wild) al aangegeven dat het on air team vrijwillig er zat. Kan mij goed voorstellen dat Barry door zijn ruime ervaring met Emons daar dus als vrijwilliger wegging.Hoort-u-mij schreef: ↑21 aug 2020 19:43 Beetje vreemd om nu dan weer toch naar wild te gaan, gezien hij weg is gegaan omdat het station over ging en nog steeds in handen is van Bas Emons. Niet echt heel geloofwaardig...
Weet iemand ook al hoe zijn programma op Wild gaat heten?
-
Ze gaan aankomende 3 weken reizen weggeven naar Curacao! Dat is wel weer leuk in deze tijd :)
-
En Brand is nu ook te horen op 'Aldiana Radio', voordat 'ie op WildFM is. Tussen 13.00 en 16.00, dus. Op papier een project van Hans Kortlevers, Nick Velderman/Kallenbach en ik denk dat Rick W er ook wel iets mee te maken heeft ;).
Ik zie onderin The Broadcast House, dat is het bedrijf van Rick! Dus die heeft er zeker wat mee te maken haha ;)
-
-