Nieuwe programmering RadioNL

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Johanneke

Re: Nieuwe programmering RadioNL

Bericht door Johanneke »

Jessevwier schreef: 29 mar 2021 21:05 Ik zat net te luisteren, leuke zender. Prestatie in de avond is alleen veel te strak voor de zender naar mijn mening! (Teveel hitradio)
Dat laatste klopt helemaal, maar voor mij is dat juist de reden om vanaf 19u te schakelen naar RadioNL, ik vind dat Ivo daar een prima avondshow neerzet. Waarom zou het met Nederlandstalige muziek geen strakke radio mogen zijn?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik heb 'm tegenwoordig steeds vaker op radio nl staan. Gezellige zender met goede dj's. Ìetsje meer piratenhits hadden van mij wel gemogen, maar een kleinigheid hou je toch. Niet voor de hele dag maar voor de afwisseling wel een leuk station. Vooral Marcel de Vries in de ochtend bevalt me zeer goed. Wel benieuwd hoe de programmering er vanaf volgende week uitziet als Marcel en Stefan met vakantie zijn.

Nu overigens een nieuwe invaller te horen, zijn naam heb ik niet verstaan.
zend-amateur

Bericht door zend-amateur »

Hoort-u-mij schreef: 26 mar 2021 12:38
Feivel schreef: 23 mar 2021 18:30 Knap, al landelijk op je 16e. Take notes!
Verkapte landelijke radio waarbij regionale frequenties worden misbruikt.
Hier moet op gehandhaafd worden, en een verbod op komen.
Dan hadden ze de knip maar moeten trekken om een landelijke frequentie in handen te krijgen.
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

De Nachtwacht schreef: 04 aug 2022 18:57 Ik heb 'm tegenwoordig steeds vaker op radio nl staan. Gezellige zender met goede dj's. Ìetsje meer piratenhits hadden van mij wel gemogen, maar een kleinigheid hou je toch. Niet voor de hele dag maar voor de afwisseling wel een leuk station. Vooral Marcel de Vries in de ochtend bevalt me zeer goed. Wel benieuwd hoe de programmering er vanaf volgende week uitziet als Marcel en Stefan met vakantie zijn.

Dat was Feike van den Berg, je zou 'm kunnen kennen van Radio Continu.
zend-amateur

<knip Admin5>
Laatst gewijzigd door admin5 op 12 aug 2022 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Laat dit soort dingen in het vervolg achterwege
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

zend-amateur schreef: 05 aug 2022 14:28
RJ1984 schreef: 05 aug 2022 13:57
De Nachtwacht schreef: 04 aug 2022 18:57 Ik heb 'm tegenwoordig steeds vaker op radio nl staan. Gezellige zender met goede dj's. Ìetsje meer piratenhits hadden van mij wel gemogen, maar een kleinigheid hou je toch. Niet voor de hele dag maar voor de afwisseling wel een leuk station. Vooral Marcel de Vries in de ochtend bevalt me zeer goed. Wel benieuwd hoe de programmering er vanaf volgende week uitziet als Marcel en Stefan met vakantie zijn.

...
Iemand die iets er bij doet kan dit ook gewoon als hobby professioneel er naast doen.

Waarom zo neerwaardig steeds over andere? Je bent al volop gewaarschuwd door de admins op dit forum met je nagatieve houding.
Verwendeluisteraar

Bericht door Verwendeluisteraar »

RJ1984 schreef: 05 aug 2022 13:57

...

Ze kunnen ook weinig goed doen in jouw ogen. Ik vind RadioNL goede stappen maken. Tuurlijk laten ze nog wel wat steekjes vallen hier een daar.
Net een nieuw jinglepakket, een jonger iemand erbij als invaller en dan nu ook die Feike. Lijkt wel het enige station waar geen stress is op dit moment
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De Nachtwacht schreef: 04 aug 2022 18:57 Wel benieuwd hoe de programmering er vanaf volgende week uitziet als Marcel en Stefan met vakantie zijn.
Ivo doet de ochtend ipv Marcel, Lars van Dijk de avond. Rest heb ik niet gehoord vandaag.
zend-amateur

<knip Admin5>
Laatst gewijzigd door admin5 op 12 aug 2022 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Laat dit soort dingen in het vervolg achterwege
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Johanneke schreef: 08 aug 2022 21:46
De Nachtwacht schreef: 04 aug 2022 18:57 Wel benieuwd hoe de programmering er vanaf volgende week uitziet als Marcel en Stefan met vakantie zijn.
Ivo doet de ochtend ipv Marcel, Lars van Dijk de avond. Rest heb ik niet gehoord vandaag.
Klopt, en Alfred Voogd doet werk in uitvoering en Take wouda de middagshow.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

zend-amateur schreef: 09 aug 2022 08:42
Verwendeluisteraar schreef: 07 aug 2022 23:06

...

Ze kunnen ook weinig goed doen in jouw ogen. Ik vind RadioNL goede stappen maken. Tuurlijk laten ze nog wel wat steekjes vallen hier een daar.
Net een nieuw jinglepakket, een jonger iemand erbij als invaller en dan nu ook die Feike. Lijkt wel het enige station waar geen stress is op dit moment
...
Het zit je zwaar en diep? Ooit afgewezen? Je hoeft niet te luisteren en steeds hetzelfde te herhalen. We weten het nu wel.
lion

Bericht door lion »

Pascal. K schreef: 09 aug 2022 15:10
zend-amateur schreef: 09 aug 2022 08:42
Verwendeluisteraar schreef: 07 aug 2022 23:06

...
Het zit je zwaar en diep? Ooit afgewezen? Je hoeft niet te luisteren en steeds hetzelfde te herhalen. We weten het nu wel.
Pfff dank Pascal, ik wilde er ook al op gaan reageren het irriteerd mij ook. 🙄
Plaats reactie