Borsato op de playlist?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Janno

Re: Borsato op de playlist?

Bericht door Janno »

DavyGer schreef: 19 dec 2021 12:23
Orange schreef: 19 dec 2021 12:09
DavyGer schreef: 19 dec 2021 10:21 Ik vind het vooral zo verbijsterend dat Rob Stenders blijkbaar al de hele week aanhoort hoe hij "altijd gelijk had over Marco Borsato", "het altijd goed gezien had", "hier blijkbaar al van wist", terwijl ze hem in het verleden er voor zwart maakte dat hij het weigerde te draaien. (En gaf vervolgens aan dat als dj's in gewetensnood waren hij zo nodig zelf wel de aankondiging van Marco Borsato wilde doen)
Waar moet hij dat al de hele week aanhoren dan? Ik heb nog nergens iets gezien over Rob Stenders en Marco Borsato afgelopen dagen.
Ik begrijp jouw bericht ook niet. Wat had Rob Stenders dan goed gezien? Dat hij persoonlijk de muziek van Borsato niet leuk vindt? Dat heeft hier toch helemaal niets mee te maken?
Nou, dat vertelde hij dus vrijdag avond in de uitzending One Night Stenders. Dat blijkbaar mensen hem dus continu benaderen over hoe goed hij het gezien had van Marco Borsato.
Hoe laat vertelde hij dat? In verband met terugluisteren. Dan kan ik zelf conclusies trekken.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 19 dec 2021 10:21 Ik vind het vooral zo verbijsterend dat Rob Stenders blijkbaar al de hele week aanhoort hoe hij "altijd gelijk had over Marco Borsato", "het altijd goed gezien had", "hier blijkbaar al van wist", terwijl ze hem in het verleden er voor zwart maakte dat hij het weigerde te draaien. (En gaf vervolgens aan dat als dj's in gewetensnood waren hij zo nodig zelf wel de aankondiging van Marco Borsato wilde doen)
Waar moet hij dat al de hele week aanhoren dan? Ik heb nog nergens iets gezien over Rob Stenders en Marco Borsato afgelopen dagen.
Ik begrijp jouw bericht ook niet. Wat had Rob Stenders dan goed gezien? Dat hij persoonlijk de muziek van Borsato niet leuk vindt? Dat heeft hier toch helemaal niets mee te maken?
Nou, dat vertelde hij dus vrijdag avond in de uitzending One Night Stenders. Dat blijkbaar mensen hem dus continu benaderen over hoe goed hij het gezien had van Marco Borsato.
Ik heb Stenders nog nooit horen praten over het vermeend sexueel misbruik van Borsato.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Janno

Bericht door Janno »

Daarom wil ik het graag terugluisteren. Zonder context kan ik niet beoordelen of het gewoon een geintje was of dat het serieus bedoeld is.
Calypso

Bericht door Calypso »

DavyGer schreef: 19 dec 2021 12:23 Nou, dat vertelde hij dus vrijdag avond in de uitzending One Night Stenders. Dat blijkbaar mensen hem dus continu benaderen over hoe goed hij het gezien had van Marco Borsato.
Als dat daadwerkelijk gezegd is door Stenders (ik heb het niet gehoord, zal als ik tijd heb kijken of ik het kan naluisteren) vind ik dat iets waar je volgens mij niet trots op hoeft te zijn - afgezien nog van het al vaker gegeven argument dat er nog geen veroordeling heeft plaatsgevonden.

Dat je iemand z'n muziek niet kunt waarderen is tot daar aan toe, maar ik mag er toch vanuit gaan dat Stenders Borsato in het verleden liever niet draaide om die reden, en niet omdat hij iets achter "de man Borsato" vermoedde. Als dat zo zou zijn, dan hoop ik dat Stenders ook niet in het leven van z'n favoriete artiesten gaat duiken, want dan zullen er ongetwijfeld ook wat namen van het lijstje moeten verdwijnen.
Orange

Bericht door Orange »

Ingebruik schreef: 19 dec 2021 12:26
Ik mag toch hopen dat Rob die mensen dan direct verteld dat dat nergens op slaat.

Wat kunnen mensen toch zeer vreemde verbanden leggen en conclusies trekken, man man.
Precies dat. Wat een vreemde kronkel kunnen mensen hebben.
Alhoewel ik me afvraag of DavyGer dat goed interpreteert. Wie weet hoe laat het was? Even terugluisteren.
Janno

Bericht door Janno »

Ik heb het inmiddels gevonden en Rob zegt heel duidelijk dat mensen tegen hem zeggen: “Oh, jij had hem natuurlijk al eerder door.” Waarna hij even duidelijk zegt: “Nee, natuurlijk niet! Ik vind zijn muziek gewoon niet leuk en niet oprecht, dat is de reden dat ik hem niet graag draaide.” Dus het was overduidelijk een grap. Hij zegt ook duidelijk dat hij nooit enige toespeling of wat dan ook heeft gemaakt over die kwestie.

Voor de mensen die het willen terugluisteren, en die ook echt goed kunnen luisteren : Het is op ongeveer 0.32 minuten vanaf het begin.

Laat dit geen eigen leven gaan leiden, want het sop is de kool niet waard.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 19 dec 2021 13:28 Ik heb het inmiddels gevonden en Rob zegt heel duidelijk dat mensen tegen hem zeggen: “Oh, jij had hem natuurlijk al eerder door.” Waarna hij even duidelijk zegt: “Nee, natuurlijk niet! Ik vind zijn muziek gewoon niet leuk en niet oprecht, dat is de reden dat ik hem niet graag draaide.” Dus het was overduidelijk een grap. Hij zegt ook duidelijk dat hij nooit enige toespeling of wat dan ook heeft gemaakt over die kwestie.

Voor de mensen die het willen terugluisteren, en die ook echt goed kunnen luisteren : Het is op ongeveer 0.32 minuten vanaf het begin.

Bedankt voor deze waardevolle toevoeging! Dat zet de vorige post in het juiste perspectief.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Janno schreef: 19 dec 2021 13:28 Ik heb het inmiddels gevonden en Rob zegt heel duidelijk dat mensen tegen hem zeggen: “Oh, jij had hem natuurlijk al eerder door.” Waarna hij even duidelijk zegt: “Nee, natuurlijk niet! Ik vind zijn muziek gewoon niet leuk en niet oprecht, dat is de reden dat ik hem niet graag draaide.” Dus het was overduidelijk een grap. Hij zegt ook duidelijk dat hij nooit enige toespeling of wat dan ook heeft gemaakt over die kwestie.

Precies wat ik zei dus.
Janno

Bericht door Janno »

DavyGer schreef: 19 dec 2021 13:48

Precies wat ik zei dus.
Nou nee, je had alleen het eerste deel genoemd en daarna open gelaten wat zijn antwoord was, zodat mensen zelf conclusies gingen trekken. Zo krijg je dus rare praatjes in de wereld.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Dank je wel, helder.
Orange

Bericht door Orange »

Dank Janno. Zo voorkomen we allerlei misverstanden.
Romeo

Bericht door Romeo »

Over Doe Maar en Belle Helene
De age of consent in Nederland is 16, dat betekent dat een 16 jarige en een 80 jarige nog legaal is MITS het met wederzijds toestemming is. Het is wel strafbaar als er een machtsverschil is, leraar-leerling, coach-leerling, etc En misbruik is op elke leeftijd strafbaar natuurlijk

Jan Wolkers was 36 en ontmoette zijn vrouw toen ze 16 was en ze waren 46 jaar getrouwd
Hazes had seks met Raggel Hazes toen ze 13 was, maar hij trouwde met haar en het was nog toen er geen sociale media was, maar net zo fout
Michael Jackson is vrijgesproken

Het ziet er slecht uit voor Marco want hij kan het niet gooien op dat ze verliefd waren want ze was 15
froz0

Bericht door froz0 »

Orange schreef: 14 dec 2021 20:36
froz0 schreef: 14 dec 2021 20:24 In Nederland is iemand pas schuldig/onschuldig als de rechter haar/zijn oordeel heeft gegeven. Niet als de sociale media haar oordeel geeft. Als is iedereen daar wel allemaal jurist, advocaat of rechter
Volgens mij is het niet zo zwart-wit. Soms is al voor een uitspraak door de rechter helder dat iets niet in de haak en dan kan je daar al op anticipieren. Zoals onlangs de situatie met Bilal Wahib. Die vroeg ook niet om een gerechtelijke uitspraak. Dat was gelijk duidelijk dat het verstandig is zijn 'muziek' niet te draaien.
En ga je dus op de stoel van de rechter zitten.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

froz0 schreef: 23 dec 2021 15:01 En ga je dus op de stoel van de rechter zitten.
Het niet draaien van een plaat is niet direct een veroordeling. Er is ook niet strafbaar gedrag wat ik laakbaar vind en er is nog iets als goede smaak.

Bilal is nooit veroordeeld. Dat is anders opgelost. Het is wel duidelijk wat er gebeurd is, daar is geen discussie over. Ik vind het op basis daarvan een persoon die ik niet hoef te horen en te zien. Het scheelt dat ik zijn muziek sowieso weinig aan vond.
Rock 'n roll is better than music!
froz0

Bericht door froz0 »

Oortjes schreef: 23 dec 2021 17:14
froz0 schreef: 23 dec 2021 15:01 En ga je dus op de stoel van de rechter zitten.
Het niet draaien van een plaat is niet direct een veroordeling. Er is ook niet strafbaar gedrag wat ik laakbaar vind en er is nog iets als goede smaak.

Bilal is nooit veroordeeld. Dat is anders opgelost. Het is wel duidelijk wat er gebeurd is, daar is geen discussie over. Ik vind het op basis daarvan een persoon die ik niet hoef te horen en te zien. Het scheelt dat ik zijn muziek sowieso weinig aan vond.
Met het boycotten van een muzikant laat je dus je mening prefereren voor de rechter een uitspraak heeft gedaan. Resumé je gaat op de stoel van de rechter zitten.
Plaats reactie