Centraal Top2000 2021 topic

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
StefanT

Re: Centraal Top2000 2021 topic

Bericht door StefanT »

Emmely is top en kan sfeer maken, zelfs zonder publiek. Ze is een ster in iets wat uitgeschreven is oplezen of ze het ter plekke verzint. Ik hoor geen gehakkel, en zo wat als ze het een keer doet, willen we mensen achter de microfoon of robots

#teamemmely
StefanT

Bericht door StefanT »

Moorkop schreef: 26 dec 2021 22:02 . Ben blij dat Frankie er niet bij zit. Is altijd zo druk.
Frank zit in de nacht van 4 tot 6
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

StefanT schreef: 26 dec 2021 23:32 Emmely is top en kan sfeer maken, zelfs zonder publiek. Ze is een ster in iets wat uitgeschreven is oplezen of ze het ter plekke verzint. Ik hoor geen gehakkel, en zo wat als ze het een keer doet, willen we mensen achter de microfoon of robots

#teamemmely
Ik heb echt het idee dat jullie me allemaal voor de gek houden. Emmely en sfeer? Ik vind haar dood en dood saai, rommelige en niet boeiende talks. Ben blij wanneer Giel het stokje vanaf 22.00 overneemt.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Herman ven Schippers schreef: 27 dec 2021 00:28Ik heb echt het idee dat jullie me allemaal voor de gek houden. Emmely en sfeer? Ik vind haar dood en dood saai, rommelige en niet boeiende talks. Ben blij wanneer Giel het stokje vanaf 22.00 overneemt.
Ik heb zelden iemand iets zien neerzetten wat zó ver van mijn perceptie af staat. Al die andere posts begrijp ik wel. Voorlopig hoop ik dus vooral dat jij degene bent die iedereen voor de gek zit te houden. Heb je nog een scheurkalender op 1 april staan? :wink:
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Herman ven Schippers schreef: 27 dec 2021 00:28
StefanT schreef: 26 dec 2021 23:32 Emmely is top en kan sfeer maken, zelfs zonder publiek. Ze is een ster in iets wat uitgeschreven is oplezen of ze het ter plekke verzint. Ik hoor geen gehakkel, en zo wat als ze het een keer doet, willen we mensen achter de microfoon of robots

#teamemmely
Ik heb echt het idee dat jullie me allemaal voor de gek houden. Emmely en sfeer? Ik vind haar dood en dood saai, rommelige en niet boeiende talks. Ben blij wanneer Giel het stokje vanaf 22.00 overneemt.
Ik heb inderdaad de eerste dag een stukje van Emmely gehoord waarvan ik dacht 'die moet er nog even inkomen', maar verder is het prima aan te horen allemaal. Ik neig dan weer sterk naar uitschakelen als Giel begint. Ik heb altijd het gevoel dat ik naar de jaren 70 zit te luisteren en op de een of andere manier irriteert zijn stem mij ontzettend. Maar smaken verschillen dus, dat lijkt me duidelijk :)) .
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Big Log van Robert Plant (1306) werd vanmorgen halverwege ingestart bij Carolien Borgers 😩
Graag minder Kensington op de radio
Janno

Bericht door Janno »

Echt vanaf de eerste keer dat ik Emmely de Wilt op de radio hoorde vond ik haar een sprankelende klasse apart. Onbegrijpelijk dat iemand een compleet tegengestelde mening over haar heeft. Mag uiteraard, smaken verschillen en zo, maar ik ben oprecht verbaasd.

Maar geeft niet hoor, Herman, ik heb hetzelfde met Giel en dat begrijp jij waarschijnlijk weer niet. :wink:
Janno

Bericht door Janno »

Telkens weer denk ik dat ik deze keer maar afhaak bij de top 2000, wegens hype en zelfoverschatting van het evenement door de leiding en dienstdoende dj’s, maar ook dit jaar word ik er toch weer naartoe getrokken en kan zelfs Rob Stenders me niet lang naar een andere zender trekken. Ligt dat aan mij en ben ik gevoeliger voor de hype dan ik zelf wil toegeven, of is het toch zo dat het nèt dat beetje meer heeft dan welke andere lijst dan ook?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik, net als de meeste mensen, een gewoontedier ben :-)
JanL

Bericht door JanL »

Het gaat dit jaar allemaal wel heel vlug. Nauwelijks tijd voor een praatje of om reacties voor te lezen. Snel weer een plaat.
StefanT

Bericht door StefanT »

Alle talks zijn uitgeschreven en tussen de platen door is een terugtelklok hoeveel tijd je hebt om te spreken. Rob Stenders vertelde wel eens dat hij regelmatig te lang praatte en hij min twee minuten had voor een plaat.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 27 dec 2021 09:31 Telkens weer denk ik dat ik deze keer maar afhaak bij de top 2000, wegens hype en zelfoverschatting van het evenement door de leiding en dienstdoende dj’s, maar ook dit jaar word ik er toch weer naartoe getrokken en kan zelfs Rob Stenders me niet lang naar een andere zender trekken. Ligt dat aan mij en ben ik gevoeliger voor de hype dan ik zelf wil toegeven, of is het toch zo dat het nèt dat beetje meer heeft dan welke andere lijst dan ook?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik, net als de meeste mensen, een gewoontedier ben :-)
Ik kan makkelijk wegblijven bij de Top 2000. De lijst maar vooral de hype er omheen trekt me totaal niet. Eerste kerstdag heb ik uit nieuwsgierigheid even afgestemd op de Top 2000 op tv om te zien hoe het nu in beeld wordt gebracht. Ik zag Giel Beelen druk in de weer met een regenboog paraplu op de muziek van It’s Raining Men. Ik vond het er wat sneu uitzien en ik vraag me af of Giel Beelen ook gelukkig was op dat moment.

Deze dagen stem ik af op de Top 1000 Aller tijden Aller tijden. Maar toegegeven de Countdown Top 750 van afgelopen jaar was een beter alternatief.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

De Top 2000 kan mij dit jaar juist minder moeien dan andere jaren. Ik mis de sfeer van het cafe. Het alternatief, meekijken op de schermen, vind ik zo rommelig. Overdag zit je urenlang te kijken naar zwaaiende kinderen die niets maar dan ook niet hebben met de muziek (logisch) maar alleen zo gek mogelijk proberen te doen.

Radio moet je uiteraard luisteren en dan is het prima maar wel wat vlak. Ik mis de bedjes, het speciale sfeertje wat radio radio maakt. Emmely de Wilt is een prima dj maar zij raakt mij niet. Ik vind haar absoluut niet hakkelen of wat dan ook maar net als meer dj's op het huidige radio 2 vind ik het zo saai allemaal. Ik mis de Hans Schiffers, Frits Spits, Ekdoms en Stendersen van de radio. Jammer (maar wel te begrijpen) dat Eddy Keur er niet bijzit of Van Velthuysen overdag te horen is.

Off topic, maar het Glazen Huis dit en de Evergreen Top 1000 vond ik dan juist wel weer top dit jaar!
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 27 dec 2021 10:36
Janno schreef: 27 dec 2021 09:31 Telkens weer denk ik dat ik deze keer maar afhaak bij de top 2000, wegens hype en zelfoverschatting van het evenement door de leiding en dienstdoende dj’s, maar ook dit jaar word ik er toch weer naartoe getrokken en kan zelfs Rob Stenders me niet lang naar een andere zender trekken. Ligt dat aan mij en ben ik gevoeliger voor de hype dan ik zelf wil toegeven, of is het toch zo dat het nèt dat beetje meer heeft dan welke andere lijst dan ook?

Ik kan makkelijk wegblijven bij de Top 2000. De lijst maar vooral de hype er omheen trekt me totaal niet. Eerste kerstdag heb ik uit nieuwsgierigheid even afgestemd op de Top 2000 op tv om te zien hoe het nu in beeld wordt gebracht. Ik zag Giel Beelen druk in de weer met een regenboog paraplu op de muziek van It’s Raining Men. Ik vond het er wat sneu uitzien en ik vraag me af of Giel Beelen ook gelukkig was op dat moment.

Deze dagen stem ik af op de Top 1000 Aller tijden Aller tijden. Maar toegegeven de Countdown Top 750 van afgelopen jaar was een beter alternatief.
Van Giel word ik sowieso niet heel erg gelukkig. Niks persoonlijks, maar het is gewoon niet mijn soort dj. Kijken naar de top 2000 bezorgt me kromme tenen, alleen al om die vreselijke berichtjes onderaan het scherm. Af en toe switch ik naar Veronica, afhankelijk van de dj. Maar iedereen hier in huis is vrij deze dagen en ik houd een beetje rekening met de anderen. Mijn zoon kijkt wel naar de top 2000 af en toe, maar dan heb ik ineens iets anders te doen in de schuur of zo :))
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Herman ven Schippers schreef: 27 dec 2021 00:28

#teamemmely

dat sfeer maken zit idd wel goed vind ik, maar qua spreeks vind ik het een hel wat ze doet. Het is allemaal zo erg wannabe Stefan Stasse dat zelfs Stefan Stasse zou denken: 'jeetje dit is wel heel erg over the top allemaal' . Dat zweverige gedoe trek ik heel slecht...Gebruik gewoon normale Nederlandse woorden en kap met het verzinnen van motivaties van luisteraars die net iets té perfect zijn allemaal.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

repelsteel schreef: 27 dec 2021 12:13dat sfeer maken zit idd wel goed vind ik, maar qua spreeks vind ik het een hel wat ze doet. Het is allemaal zo erg wannabe Stefan Stasse dat zelfs Stefan Stasse zou denken: 'jeetje dit is wel heel erg over the top allemaal' . Dat zweverige gedoe trek ik heel slecht...Gebruik gewoon normale Nederlandse woorden en kap met het verzinnen van motivaties van luisteraars die net iets té perfect zijn allemaal.
Hier geloof ik echt helemaal niks van. Heb je een voorbeeld?
Plaats reactie