Centraal Top2000 2021 topic
Moderator: admin6
Re: Centraal Top2000 2021 topic
Dat lag wel in de lijn der verwachtingen, ja.
We zijn begonnen. De eerste dagen vind ik altijd het leukst. Dan hoor je nog wel eens nummers die wat minder bekend zijn.
Houtlook is in
Na 538 is ook deze tafel voorzien van een lichte houtlook!
Na 538 is ook deze tafel voorzien van een lichte houtlook!
-
Jeroen van Inkel liep zich vannacht weer aan te stellen met een gitaar en een stukje samenzang met de Zoom. Zo zonde, ik heb liever dat hij zich helemaal focust op een strak programma maken, want dat is ogenschijnlijk iets wat wel wat aandacht vergt. Dit soort dingen heeft Jeroen toch helemaal niet nodig?
Hoor net bij Ruud dat alle nummers ondertitelt worden via 888 op NPO 1 Extra. Tip als je mee wil zingen dus.
Is het voor het eerst dat een radiostream ondertitelt wordt?
Is het voor het eerst dat een radiostream ondertitelt wordt?
Via teletekst lukt het bij mij niet.
Wel via de instellingen in de Mediabox .
Volgens mij is dit uniek.
Gisteravond een glitch bij de tv-regestriatie, een kwartier lang verschenen er alleen app-berichtjes in beeld van de KWF week. Met dat het fijn was om Ruud de Wild weer te horen en hem beterschap te wensen en om platen aan te vragen met betrekking tot kanker.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
-
Oud nieuws, is al eerder een keer gezegd door Kees Toering.
Ik vind het niet prettig kijken naar de Top2000 op tv, je ziet tijdens de liedjes alleen de mensen thuis die als ze in beeld zijn meteen als een gek beginnen te zwaaien
-
Ben ik de enige die Emmely totaal niet uit de verf vindt komen? Het hakkelt en stottert, totaal niet geolied. Wat ik wel heftig vind voor een lijst die vooral op deze uren goed beluisterd wordt. Zet daar dan lekker Frankie neer. Ik weet dat over hem de meningen verdeeld zijn, maar Frank kan wel lekker een snel en goedlopend hitlijstje wegzetten.
Ik vind persoonlijk Emmely 1 van de betere! Zij zet een goede sfeer neer. Samen met Bart Arens en Wouter van der Goes zijn het voor mij de beste 3 presentatoren van deze editie van de Top 2000. Zo zie je dat smaken verschillen! Gijs Staverman met afstand de slechtste wat mij betreft. Ben blij dat Frankie er niet bij zit. Is altijd zo druk.
-
Bij mij en de mensen die ik spreek is Emmely veruit de populairste dj. De sfeer die zij erin brengt en haar manier van vertellen zijn echt top. Merk weinig tot niets van hakkelen en stotteren.