Zender baas 3FM geeft live in uitzending commentaar

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pascal. K

Zender baas 3FM geeft live in uitzending commentaar

Bericht door Pascal. K »

Dit is de manier van communiceren van zenderbaasje Sharid van 3FM

https://twitter.com/raounakk/status/145 ... 27075?s=21
density1

Re: Zender baas 3FM geeft live in uitzending commentaar

Bericht door density1 »

Wat een waardeloze actie van deze madam zeg. Bah.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 19 okt 2021 16:49 Wat een waardeloze actie van deze madam zeg. Bah.
Dit doe je na programma en vooral niet op zender.

Dit is toch hopelijk de druppel
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

Slaat helemaal nergens op dit, snap sowieso niet dat ze daar überhaupt nog de kar trekt, had allang weg moeten zijn.
density1

Bericht door density1 »

Regel 1 van programmaleiders ga géén commentaar leveren tijdens een uitzending van je medewerker. Maar blijkbaar heeft mevrouw deze 'fax' niet gekregen bij haar aanstelling...Ridicuul.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 19 okt 2021 17:02 Regel 1 van programmaleiders ga géén commentaar leveren tijdens een uitzending van je medewerker. Maar blijkbaar heeft mevrouw deze 'fax' niet gekregen bij haar aanstelling...Ridicuul.
Zelf geen programmamaker. Geen liefde voor radio. Teveel zakelijk denkende
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Heeft Timur haar gevraagd aan te schuiven in de uitzending? Of is dit op eigen initiatief van Sharid? Dat maakt in mijn opzicht wel degelijk verschil.

Timur durft tenminste iets geks te doen in de uitzending en ook anderen aan het woord te laten dan degene die je normaal hoort. Dat is wel te prijzen. Al ben ik geen fan van zijn programma.

Zendermanager hoor je wat mij betreft sowieso niet op de radio te horen, maar sommige dj's willen er dan iemand bij betrekken en bellen haar dan. En als de zendermanager nu een oud-dj is, dan zou je die kunnen inzetten voor mening/feitjes over muziek, maar meer ook niet.
density1

Bericht door density1 »

Ik denk zelfs zo cynisch dat het ook om een opzetje zou kunnen gaan want dit kun je echt niet menen dat dit écht gegaan is zoals we het zien/hoorde in dit fragment....
SB92

Bericht door SB92 »

Afbeelding

en een linkje naar de uitzending: https://www.npo3fm.nl/uitzendingen/timu ... mur-op-3fm

Ik vraag mij oprecht af of Alles hierin beseft wat haar rol is. Zij hoort niet te gaan over de inhoud van de programmering, dat is aan de afzonderlijke omroepen. Wat mij betreft overschrijdt zij hiermee een grens (Die je helaas bij de gehele NPO steeds vaker ziet verdwenen).

Verder valt het allemaal ook wel wat mee, maar het hoort niet.
Pot

Bericht door Pot »

Voordat ik mijn mening geef, wat is de context hiervan?

Edit: zie nu de hele uitzending staan. Op welk tijdstip vond dit plaats?
Oren open!
SB92

Bericht door SB92 »

Pot schreef: 19 okt 2021 17:27 Voordat ik mijn mening geef, wat is de context hiervan?

https://twitter.com/BNR/status/1450479698044141582
SB92

Bericht door SB92 »

Pot schreef: 19 okt 2021 17:27 Voordat ik mijn mening geef, wat is de context hiervan?

Minuut 45.
SB92

Bericht door SB92 »

Maar, situatie was dus dat iemand de geheime locatie van het Maneskin concert wilde verkopen. Dit was denk ik, samen met hun Billy Elish editie, de meest populaire exclusive die ze hebben gedaan. En er willen duizenden mensen bij zijn. Dus één zo'n winnaar wil verklappen waar dat concert is. Nouja, dikke prima. Huur je een paar extra beveiligers in; klaar.

Maar Alles wilde voorkomen dat deze persoon een podium zou krijgen om een 3FM feestje te verpesten. Ik begrijp werkelijk waar niet wat Alles in haar hoofd haalt. Dat bespreek je dan achteraf met Perlin.. ''Volgende keer liever geen aandacht besteden aan dit soort types'' en klaar. Maar om op deze manier in te breken bij een programma schendt wat mij betreft de journalistieke vrijheid tussen omroepen en de NPO.
Laatst gewijzigd door SB92 op 19 okt 2021 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

SB92 schreef: 19 okt 2021 17:39 Maar, situatie was dus dat iemand de geheime locatie van het Maneskin concert wilde verkopen. Dit was denk ik, samen met hun Billy Elish editie, de meest populaire exclusive die ze hebben gedaan. En er waren duizenden mensen bij zijn. Dus één zo'n winnaar wil verklappen waar dat concert is. Nouja, dikke prima. Huur je een paar extra beveiligers in; klaar.

Maar Alles wilde voorkomen dat deze persoon een podium zou krijgen om een 3FM feestje te verpesten. Ik begrijp werkelijk waar niet wat Alles in haar hoofd haalt. Dat bespreek je dan achteraf met Perlin.. ''Volgende keer liever geen aandacht besteden aan dit soort types'' en klaar. Maar om op deze manier in te breken bij een programma schendt wat mij betreft de journalistieke vrijheid tussen omroepen en de NPO.
Het had een mooie pr stunt kunnen opleveren
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Het is in ieder geval zeer onprofessioneel van mevrouw Alles.
Plaats reactie