Moet Spijkers met Koppen weg bij radio 2?
Moderator: admin6
Moet Spijkers met Koppen weg bij radio 2?
We weten allemaal waar het over gaat, dus introductie lijkt me overbodig. Schieten maar!
Re: Moet Spijkers met Koppen weg bij radio 2?
Dit topic kan je vullen door alle eerdere discussies hierover te copieren.
Rock 'n roll is better than music!
Misschien blijven ander topics nu verschoond van deze discussie, was de gedachte erachter.
Het moet niet maar het mag wel.
Er zijn mensen heel stellig over het wel dan niet verdwijnen van SmK van radio 2. Van mij hoeft het niet weg, die 2 uurtjes kom ik wel door, maar ik zou het niet missen.
Als je radio 2 als een muziekzender ziet, wat het feitelijk is als je luistert zonder voorkennis over het profiel van de zender, dan is het een vreemde eend in de bijt. Het past daarentegen wel in het profiel van radio 2, dus ja...
Als je radio 2 als een muziekzender ziet, wat het feitelijk is als je luistert zonder voorkennis over het profiel van de zender, dan is het een vreemde eend in de bijt. Het past daarentegen wel in het profiel van radio 2, dus ja...
- Ane Sybesma
Laat maar lekker op 2. Daar luister ik toch nooit naar. En vooral niet op radio 1 aub.
Nee!
Spijkers met Koppen hoort op Radio 2 en niet op bijvoorbeeld Radio 1 of Radio 5.
Het zenderprofiel van Radio 2 is kraakhelder.
Volwassen muziekzender die luisteraars aangesloten houdt bij het nieuws, de schatkamer van vijf decennia muziek en supporter van de
Nederlandse muziekcultuur is, en als venster op de maatschappelijke en culturele agenda van Nederland fungeert.
• De beste popmuziek van de afgelopen decennia
• Veel Nederlands product
• Nieuws
• Cultuur, evenementen
• Cabaret en kleinkunst
• Soul & jazz

Cabaret, kleinkunst en cultuur staan niet in de positionering of aanbod van Radio 1 of Radio 5 beschreven, terwijl dit juist kenmerkend is voor Spijkers met Koppen.
Zo. Kan dit topic weer op slot.
Spijkers met Koppen hoort op Radio 2 en niet op bijvoorbeeld Radio 1 of Radio 5.
Het zenderprofiel van Radio 2 is kraakhelder.
Volwassen muziekzender die luisteraars aangesloten houdt bij het nieuws, de schatkamer van vijf decennia muziek en supporter van de
Nederlandse muziekcultuur is, en als venster op de maatschappelijke en culturele agenda van Nederland fungeert.
• De beste popmuziek van de afgelopen decennia
• Veel Nederlands product
• Nieuws
• Cultuur, evenementen
• Cabaret en kleinkunst
• Soul & jazz

Cabaret, kleinkunst en cultuur staan niet in de positionering of aanbod van Radio 1 of Radio 5 beschreven, terwijl dit juist kenmerkend is voor Spijkers met Koppen.
Zo. Kan dit topic weer op slot.

"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Spijkers met Koppen noemt zichzelf wel een actualiteiten programma. Ze hebben het nooit over het nieuws van een jaar geleden dus in die zin past het ook op Radio1.
Radio5 zou ook kunnen omdat meer programma's zijn doorgeschoven in het verleden van Radio2 naar Radio5. Oa. Adres onbekend. Goudmijn, Theater van het Sentiment, Arbeidsvitaminen et cetera. Dus SMK kan ook nog naar radio5 niet dat het daar per definitie het best past, maar het past nergens op geen enkele zender het best.
Radio5 zou ook kunnen omdat meer programma's zijn doorgeschoven in het verleden van Radio2 naar Radio5. Oa. Adres onbekend. Goudmijn, Theater van het Sentiment, Arbeidsvitaminen et cetera. Dus SMK kan ook nog naar radio5 niet dat het daar per definitie het best past, maar het past nergens op geen enkele zender het best.
Nee!
Radio2 mag dan een muziekzender zijn, het is geen commerciële zender. Ik ben voorstander van dit soort oases in de programmering.
Radio2 mag dan een muziekzender zijn, het is geen commerciële zender. Ik ben voorstander van dit soort oases in de programmering.
Ja, ondanks dat het volgens het zenderprofiel ook past op radio 2 hoort het programma gewoon op Radio 1.
Het onderbreekt de flow van de zender en past als zodanig absoluut niet op de muziekzender NPO Radio 2.
Het onderbreekt de flow van de zender en past als zodanig absoluut niet op de muziekzender NPO Radio 2.
JA, maar aub niet naar radio 1. Dan liever houden op radio 2. Heb het liever op beide stations niet. Gewoon helemaal stoppen of doe het anders op een internetzender ofzo.
Ohja, waarom? Saai, extreem links, boomer-radio.
Ohja, waarom? Saai, extreem links, boomer-radio.
Hier ben ik het wel mee eens. Heb het idee dat het programma de laatste 10 jaar een enorme ruk naar links heeft gemaakt en ook nog politieke correctheid wil nastreven. Dit vind ik dan weer gek van een satirisch programma. Dan mag je kritiek geven van alle kanten. Niet van 1 kant. Op de radio inderdaad vrij saai en langdradig om naar te luisteren. Daarom luister ik bijna nooit meer. Alleen af en toe om te checken hoe het nu is.
Een van mijn favoriete programma' luister er graag naar. Wat mij betreft gewoon op radio 2 laten.
Van mij mag het van radio 2 naar radio 1 verplaats worden. Omdat het heel de flow van de zender naar beneden haalt en het klinkt oudbollig en saai. En het meeste is maar een beetje slap gelul. En qua muziek en artiesten die op komen treden is een beetje uit de
B categorieën. En het kan te maken hebben dat ik in de tussen tijd gewoon met andere dingen bezig ben of met werken dat het daarom echt gaat ergeren aan het programma dat had ik met Evers staat op ook altijd kon daar ook niet naar luisteren omdat er altijd een paar man bij zat.die vervolgens een wedstrijd deden om zo veel mogelijk en zo lang mogelijk overdreven te lachen om edwin.
B categorieën. En het kan te maken hebben dat ik in de tussen tijd gewoon met andere dingen bezig ben of met werken dat het daarom echt gaat ergeren aan het programma dat had ik met Evers staat op ook altijd kon daar ook niet naar luisteren omdat er altijd een paar man bij zat.die vervolgens een wedstrijd deden om zo veel mogelijk en zo lang mogelijk overdreven te lachen om edwin.
Nee, want dan gaat het weer verder in topics die er niet voor bedoeld zijn, met ergernis tot gevolg.
Als iemand er over begint in een ander topic kan je ze fijntjes verwijzen naar het feit dat er al een topic over is.
Werk nou een beetje mee!