De Nachtwacht schreef: ↑24 okt 2018 11:56
sinds alle wijzigingen in programmering en format bij verschillende radiostations is mijn radiodag de afgelopen maanden behoorlijk veranderd.
Hieronder in BLAUW en ROOD de veranderingen voor mij. In ROOD hetgene wat is weggevallen en in BLAUW wat er voor in de plaats is gekomen. In zijn geheel is er de laatste maand een shift van Radio 10 naar Veronica ontstaan.
Ik luister met name tijdens de ochtendspits en avondspits actief naar de radio. De uren daarbuiten variëren enorm.
06:00-09:00 Evers (/Dane) / Ekdom /
Gaarthuizen / Beelen
Tijdens de ochtendspits luister ik naar Evers, Ekdom, Beelen
en Goedemorgen Lex. Afhankelijk van de reistijd wissel ik tussen de programma's. Als ik slechts een half uur reistijd heb stem ik af op één van deze programma's. Bij een reistijd van één tot twee besluister ik meerdere programma's. Als ik weet dat de programma's van Evers en Ekdom door respectievelijk Dane en Stenders worden overgenomen stem ik daar op af.
Overdag luister ik nauwelijks radio. Als ik een thuiswerken dag heb zet ik meestal
Veronica of Radio 10 op de achtergrond aan. Ik ervaar dat als een prettige muziekmix met weinig gesproken woord en het leidt niet af van mijn werk. Vanaf 14 uur wil ik weleens overschakelen naar Radio 2.
Als ik overdag weleens in de auto zit, bijvoorbeeld onderweg van of naar een zakelijk afspraak, staat ook weleens Veronica op.
10:00-13:00
Edwin Diergaarde Dennis Ruyer
13:00-14:00 Robert Feller
Tim Klijn
14:00-16:00 Annemieke Schollaart
Tim Klijn
Tijdens de middagspits wissel ik af tussen Somertijd en Niek van der Bruggen. Soms is staat de autoradio nog op Radio 2 en Radio 538, wanneer ik 's ochtends naar heb geluisterd, maar zoek Ruud de Wild en Coen & Sander nooit bewust zelf op.
16:00-19:00 Somertijd / Niek van der Bruggen
's Avonds luister ik niet of nauwelijks radio. Als ik op tijdstip (alleen) in de auto zit staat Radio 10 of Radio 2 op.
19:00-20:00 Edwin Ouwehand
20:00-22:00 Stefan Stasse
In het weekend staat met name Radio 10 op of Radio 2 voor Spijkers met Koppen en Bureau Kijk in de Vegte.