Verjonging NPO Radio 5
Moderator: admin6
-
Re: Verjonging NPO Radio 5
Stefan Pop is een cabaretier en lid van comedytrain. Een regelmatige gast in Spijkers Met Koppen.
Top 5 van de Evergreen top 1000
5. Frans Halsema: Voor haar
4. Boudewijn de Groot: Avond
3. Peter Maffay: Du
2. Wim Sonneveld: Het dorp
1. Danny Vera: Rollercoaster
5. Frans Halsema: Voor haar
4. Boudewijn de Groot: Avond
3. Peter Maffay: Du
2. Wim Sonneveld: Het dorp
1. Danny Vera: Rollercoaster
Graag minder Kensington op de radio
Dat gehaat op SmK altijd, dit programma is wat een publieke radiozender zich wat onderscheidender van de rest (dus ja, ook hun commerciele counterpartners) moet maken.
Er is geen 'SmK 'haat'' het staat alleen verkeerd geprogrammeerd op een radiozender waar het totaal niet relevant is.
Tegenwoordig is alles waar discussie over is haten. Vermoeiend hoor.
Je bedoelt dat jij vindt dat het verkeerd geprogrammeerd staat.
Nou, ik niet alleen merk ik....
Ik las hier nog meer kritieken op SmK op het tijdstip op Radio 2. Weet niet wie dat waren. In het Radio 2 topic.
Wat is er mis met het tijdstip? Spijkers met Koppen zit al sinds jaar en dag tussen 12 en 14 uur.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Als je met een helikopterview neerkijkt op het radiolandschap, niet gehinderd door verheven gedachten over hoe relevant de publieke omroep zou moeten zijn, maar puur kijkt naar hoe de programma’s van de rest van de week op de betreffende zender eruitzien, kan je niet anders dan constateren dat SmK een vreemde eend in de bijt is op een zender die overdag voornamelijk popmuziek brengt met relatief weinig gesproken woord en derhalve beter op zijn plaats zou zijn op NPO radio 1.
Maar het ging hier over NPO radio 5, begreep ik :-)
Maar het ging hier over NPO radio 5, begreep ik :-)
-
Als het dan toch naar Radio 5 komt, zet dan alsjeblieft ook Felix weer tussen 12-14. Willemijn is echt niet te doen. Ik heb het dit weekend weer een kans gegeven, maar alleen al dat aangeven (lees: schreeuwen) welke band er speelt is al een parodie op zich.
Ja, dat is ook zo een zender waar gesproken woord is ingewisseld voor vermakelijke muziekprogramma's.
Rock 'n roll is better than music!
Dat is zeker waar. Kennelijk is er meer behoefte aan muzikaal vermaak dan aan gesproken woord. Daar hebben we NPO radio 1 dan weer voor.
-
Vergeet volgspot niet.