Nieuw station voor dj's zonder zender?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

fmonline

Nieuw station voor dj's zonder zender?

Bericht door fmonline »

Waarom beginnen van Inkel en Stenders niet met Yorinfm?
Van Inkel in de ochtend en stenders in de middag met platenbonanza?

Eventueel Bart van Leeuwen.... Ben Liebrand met in the mix?

07.00 - 10.00 Rinkeldekinkel
10.00 - 13.00 van Leeuwen
13.00 - 16.00 Platen Bonanza
16.00 - 19.00 Michael Pilarczyk
19.00 - 22.00 Luc van Rooij
22.00 - 07.00 Non-Stop

vrijdag
22.00 - 01.00 one night stenders
Zaterdag
22.00 - 01.00 Liebrand in The mix
Orange

Re: Yorin FM

Bericht door Orange »

Met al die goede, oudere dj's die tegenwoordig op de bank zitten, snap ik heel goed dat de vraag zich opdoemt of er niet een zender zou moeten komen waar die dj's een plek kunnen krijgen. Dus best interessant om daar een topic over te starten.

Maar leg me in een posting zoals bovenstaand dan uit waarom dat Yorin zou moeten heten en waarom de dj's die jij noemt? En wat voor zender zou dat dan moeten worden (qua format, doelgroep enz.)?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

En freakolympics?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ik mis in de line-up Giel Beelen, Ferry Maat en Rick van Velthuyzen.

Maar is Stenders na 1 september nu contractloos of niet?

Wie bezit het merk YorinFM, RTL?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
2unlimited

Bericht door 2unlimited »

Yorin fm is verkocht aan sbs destijds dus neem aan SBS, zou dus van john de mol zijn?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

2unlimited schreef: 23 aug 2017 18:05 Yorin fm is verkocht aan sbs destijds dus neem aan SBS, zou dus van john de mol zijn?
Is de zender met of zonder naam verkocht? Ik zou het vreemd vinden als de zender met naam verkocht is aan SBS destijds. RTL had destijds ook nog de TV-zender Yorin. Als de radionaam YorinFM toen over ging naar SBS, zou de TV-naam in handen zijn van RTL en de radio-naam in handen van SBS/De Mol. Geloof ik niet.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Even los van dat ik niet begrijp waarom deze zender Yorin fm zou moeten heten zou een zender met de oude garde djs, of een gedeelte ddaarvan, (met alle respect natuurlijk ;)) echt heel tof zijn. Gezien de bekendheid van de djs zou zoiets nog best in de markt te zetten zijn ook lijkt me. Ben alleen benieuwd welke partij hierin durft te stappen, het grootste deel van de commerciële radiomarkt is in handen van Talpa, die zie ik dat niet zo snel doen, die spelen altijd op veilig. En voor internet only lijken mij de name van de djs wel wat te bekend.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De Nachtwacht schreef: 23 aug 2017 19:30 Even los van dat ik niet begrijp waarom deze zender Yorin fm zou moeten heten zou een zender met de oude garde djs, of een gedeelte ddaarvan, (met alle respect natuurlijk ;)) echt heel tof zijn. Gezien de bekendheid van de djs zou zoiets nog best in de markt te zetten zijn ook lijkt me. Ben alleen benieuwd welke partij hierin durft te stappen, het grootste deel van de commerciële radiomarkt is in handen van Talpa, die zie ik dat niet zo snel doen, die spelen altijd op veilig. En voor internet only lijken mij de name van de djs wel wat te bekend.
Er is absoluut publiek voor zo'n zender, maar ik commercieel minder interessant.
Disclaimer:
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Dit is een zender zoals Veronica was. Leuk, maar schijnbaar niet leuk genoeg voor Talpa. Radiocorp , Q en de NPO zie ik dit ook niet doen.
Rock 'n roll is better than music!
riensnoep57

Re: Nieuw station voor dj's zonder zender?

Bericht door riensnoep57 »

Waarom beginnen van Inkel en Stenders niet met Yorinfm is de vraag die gesteld wordt
zoals je het schrijft zullen deze heren niet met yorinfm beginnen!!!
classic 21.be mijn station!
ransbeek

Bericht door ransbeek »

Marktaandeel van Yorin was al uiterst ongunstig, dus wie gaat daar zijn lieve centjes inpompen? Overigens is de doelgroep die men bedeelde reeds lang ingevuld door tig van andere zenders. Omdat iedereen een eigen mening mag hebben vindt ik dit topic meer iets voor fantasten.
boxfm

Bericht door boxfm »

Phoenix schreef: 23 aug 2017 19:28
2unlimited schreef: 23 aug 2017 18:05 Yorin fm is verkocht aan sbs destijds dus neem aan SBS, zou dus van john de mol zijn?
Is de zender met of zonder naam verkocht? Ik zou het vreemd vinden als de zender met naam verkocht is aan SBS destijds. RTL had destijds ook nog de TV-zender Yorin. Als de radionaam YorinFM toen over ging naar SBS, zou de TV-naam in handen zijn van RTL en de radio-naam in handen van SBS/De Mol. Geloof ik niet.
Het merk bleef volgens mij bij RTL. In ieder geval is het merk door de eigenaar verkocht aan een privépersoon. Het is nu eigendom van ene Hubert uit Venlo (volledige naam is te vinden in de merkregisters).
Orange

Bericht door Orange »

boxfm schreef: 23 aug 2017 22:56
Phoenix schreef: 23 aug 2017 19:28
Het merk bleef volgens mij bij RTL. In ieder geval is het merk door de eigenaar verkocht aan een privépersoon. Het is nu eigendom van ene Hubert uit Venlo (volledige naam is te vinden in de merkregisters).
Was het radiostation niet veranderd in CAZ voordat het over ging naar een andere eigenaar?
jessica

Bericht door jessica »

De programmering is gewijzigd:

06.00 - 9.00 Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel
09.00 - 12.00 Bart van Leeuwen
12.00 - 14.00 Rick van Velthuyzen
14.00 - 16.00 Platen Bonanza met Rob Stenders
16.00 - 18.00 Giel Beelen
18.00 - 20.00 Ferry Maat
20.00 - 22.00 Luc van Rooij
22.00 - 06.00 Non-Stop

Michael Pilarczyk is nog voor het station van start is gegaan uit de programmering omdat hij geen DJ meer is.
Feivel

Bericht door Feivel »

boxfm schreef: 23 aug 2017 22:56
Hubert is niet de naam waarmee hij naar buiten treedt. Je zult hem beter kennen onder de naam Bert. Lang geleden ook radio DJ geweest bij een internetstation. Volgens mij maakt hij nu geen radio meer.
Plaats reactie