Radio 2 algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Re: Radio 2 algemeen

Bericht door rutgrrr »

De stationvoice van radio 2, Stefan Stasse, klinkt imho inderdaad gortdroog en wat ouwelijk, alsof het niet leuk mag zijn. Het contrast met de nieuwe jingles, die vol en vet klinken, is erg groot.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Ouderwets...?

"Daarin hoor je de invloeden van alle genres aan muziek die bij ons voorbijkomen. Van classic rock tot grunge, van disco tot Motown-soul, van jaren ’80 pop tot electro."

Ik dacht zelf heel in de verte iets terug te horen van de stijl van de Ferry Maat-pakketten. Maar ja, dat zou met het oog op bovenstaande kunnen natuurlijk.

Waarschijnlijk is het even wennen en zingen we het na een week gewoon mee.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Mooi, energiek pakket. Had in dit pakket wel voor een andere station voice gekozen, vind Stefan niet echt recht doen (vind dat sowieso geen hele goede voice-over, klinkt altijd een beetje geforceerd vind ik).
Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot »

Je zou inderdaad ook "Dit is Ve-ro-ni-ca 2" kunnen zingen :))

Ik vind 't wel een mooi pakket, al ben ik zelf geen groot liefhebber van jingles die verwijzen naar seventies disco en soul. Dat is me dan weer net te specifiek en eigenlijk ook wel te lang geleden om zo prominent in de etalage te zetten.
remcotjoelker19

Bericht door remcotjoelker19 »

wat een mooiste is aan de nieuwe jingeles van radio 2 is dat die jingeles niet vervelen het blijft heel sterk
density1

Bericht door density1 »

Dit is samen met het nieuwe jinglepakket van Sublime, voor het eerst sinds tijden dat er weer eens een geheel nieuw jinglepakket in gebruik is genomen van een radiostation. De Talpa stations doen al jaren met dezelfde pakketten, op misschien enkele aanpassingen dan.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 01 feb 2021 22:46 Dit is samen met het nieuwe jinglepakket van Sublime, voor het eerst sinds tijden dat er weer eens een geheel nieuw jinglepakket in gebruik is genomen van een radiostation. De Talpa stations doen al jaren met dezelfde pakketten, op misschien enkele aanpassingen dan.
Of vaak nieuwe jingles in dezelfde stijl en stemmen..

Dit klinkt wel vernieuwend
Romeo

Bericht door Romeo »

remcotjoelker19 schreef: 01 feb 2021 21:23 wat een mooiste is aan de nieuwe jingeles van radio 2 is dat die jingeles niet vervelen het blijft heel sterk
Ik vind ze nu al vervelend. En ze moeten nog 2,5 jaar mee
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

Ik vind het een heerlijk lekker vlot jingle pakket! Doen ze naar mijn idee toch wel weer heel erg goed!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wie had een jaar geleden voorspeld dat er nu na middernacht op geen enkele commerciële muziekzender meer gepresenteerde radio zijn, maar dat Kimberly Dekker terug zou komen op de radio bij NPO Radio 2 en daar wel vier nachten per week te horen zou zijn... Terwijl Rick van V en Giel Beelen zijn weggestopt tussen 2 en 6. Wat een armoede als je na twaalven nog radio wilt luisteren... Of denkt iemand dat het laatste uurtje van Mart Meijer tussen 12 en 1 na de avondklok nog terugkomt?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ze zijn bijna allemaal van ome John, en die heeft de bezem gepakt.
SB92

Bericht door SB92 »

Johanneke schreef: 02 feb 2021 11:54 Wie had een jaar geleden voorspeld dat er nu na middernacht op geen enkele commerciële muziekzender meer gepresenteerde radio zijn, maar dat Kimberly Dekker terug zou komen op de radio bij NPO Radio 2 en daar wel vier nachten per week te horen zou zijn... Terwijl Rick van V en Giel Beelen zijn weggestopt tussen 2 en 6. Wat een armoede als je na twaalven nog radio wilt luisteren... Of denkt iemand dat het laatste uurtje van Mart Meijer tussen 12 en 1 na de avondklok nog terugkomt?
Gelukkig is Kevin van Arnhem er nog. ;)
Romeo

Bericht door Romeo »

Johanneke schreef: 02 feb 2021 11:54 Wie had een jaar geleden voorspeld dat er nu na middernacht op geen enkele commerciële muziekzender meer gepresenteerde radio zijn, maar dat Kimberly Dekker terug zou komen op de radio bij NPO Radio 2 en daar wel vier nachten per week te horen zou zijn... Terwijl Rick van V en Giel Beelen zijn weggestopt tussen 2 en 6. Wat een armoede als je na twaalven nog radio wilt luisteren... Of denkt iemand dat het laatste uurtje van Mart Meijer tussen 12 en 1 na de avondklok nog terugkomt?
Ik vind Kimberly perfecte radio maken voor tussen 00 en 0200 uur. WNL doet t prima op die plek sinds ze gestopt zijn (gedwonggen) met die lange interviews
WFNX

Bericht door WFNX »

Phoenix schreef: 01 feb 2021 11:29
basroggel schreef: 01 feb 2021 11:24
Daan! schreef: 01 feb 2021 10:02 Hoor ik nou in de aankeiler een "Dit is Veronica" sound?
Dus ik was niet de enige die het zich afvroeg!
Zo. Inderdaad.
Nou jongens, echt. Stenders riep net voor die jingle "niet schrikken". Geen idee of dat een erkenning was dat die jingle heel Veronica-achtig klinkt, maar het is echt super herkenbaar daarvan.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Romeo schreef: 02 feb 2021 14:34
Ik vind Kimberly perfecte radio maken voor tussen 00 en 0200 uur. WNL doet t prima op die plek sinds ze gestopt zijn (gedwonggen) met die lange interviews
Ik ben wel met je eens dat het vele malen beter is dan voorheen inderdaad. Maar zonde dat ze Rick niet gewoon die uren geven...
Plaats reactie