Qmusic algemeen

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Qmusic algemeen

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 28 nov 2021 16:08
Johanneke schreef: 18 nov 2021 18:48 Menno is maandag terug na drie weken vakantie. De invalbeurt van Martijn Biemans had wat mij betreft geen dag langer hoeven duren, dan was ik eens verder gaan kijken dan Q tussen 10 en 13 (hoewel vanaf maandag het meest voor de hand liggende alternatief Barend op 538 zit van 10-12, en dat is al helemaal mijn jock niet). Martijn is absoluut geen slechte jock maar weet mij toch niet te pakken zoals Menno, Wim, Dennis Ruyer of Mark Labrand dat kunnen.
Waarom luister je dan geen Dennis Ruyer? Hij zat afgelopen week van 9 tot 12 uur. Wat mij betreft de beste office hours jock van dit moment.
Ik ben de afgelopen tijd aan hem gewend geraakt. Kon vroeger niet naar zijn stem luisteren. Ik ben het eens. Hij maakt een heel fijn programma.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 28 nov 2021 16:08
Johanneke schreef: 18 nov 2021 18:48 Menno is maandag terug na drie weken vakantie. De invalbeurt van Martijn Biemans had wat mij betreft geen dag langer hoeven duren, dan was ik eens verder gaan kijken dan Q tussen 10 en 13 (hoewel vanaf maandag het meest voor de hand liggende alternatief Barend op 538 zit van 10-12, en dat is al helemaal mijn jock niet). Martijn is absoluut geen slechte jock maar weet mij toch niet te pakken zoals Menno, Wim, Dennis Ruyer of Mark Labrand dat kunnen.
Waarom luister je dan geen Dennis Ruyer? Hij zat afgelopen week van 9 tot 12 uur. Wat mij betreft de beste office hours jock van dit moment.
Ik luister ook nog steeds even naar Denman na Veronica Inside... Tot 10u en dan switch ik naar Menno op Q. Dennis is zeker de beste jock op de office hours maar de muziek op Veronica vind ik gewoon niet meer goed genoeg om me een hele dag vast te houden, hoe jammer ook.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

De q escaperoom vanaf 15 december op Q-Music!
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Met dit jaar Mattie, Marieke, Domien en Bram die in de Q-Escape room gaan.

Wat mij wel opvalt, is dat er dit jaar maar tot 20:00 wordt uitgezonden vanuit de Escape Room. Ik kan mij (in ieder geval van het eerste jaar) herinneren dat de uitzending tot 0:00 doorging.
SamH

Bericht door SamH »

Joep Roelofsen stopt als dj. Hij gaat zich bezighouden met het muziekbeleid bij Q en de andere zenders.
https://www.instagram.com/p/CW-tApvMq0E ... =copy_link
Daan!

Bericht door Daan! »

Een aantal dingen komen in mij op:
Wordt hij opgevolgd door Edwin Noorlander?
Blijft hij beschikbaar als invaller?
Gaat Martijn Biemans weg?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

SamH schreef: 02 dec 2021 13:11 Joep Roelofsen stopt als dj. Hij gaat zich bezighouden met het muziekbeleid bij Q en de andere zenders.
https://www.instagram.com/p/CW-tApvMq0E ... =copy_link
Superjammer 😥.
Vond hem doordeweeks niet te doen destijds maar nu misschien wel mijn favoriete jock in het weekend, en toch ook echt een fijne invaller nu op de office hours. Zal hem erg missen op zaterdag en zondagochtend. Ben idd benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren dan.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Daan! schreef: 02 dec 2021 13:27 Een aantal dingen komen in mij op:
Wordt hij opgevolgd door Edwin Noorlander?
Blijft hij beschikbaar als invaller?
Gaat Martijn Biemans weg?
Of lars boele
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Ik mag toch hopen dat het Edwin Noorlander word! Of Stephan Bouwman van de middag af. Maar dat zit wel goed, Dave Minneboo weet wel wat hij doet.
Stephan123

Bericht door Stephan123 »

Lars boele gun ik ook wel zijn plekje. Stephan Bouwman zit goed op zijn plek op de tijden waar hij nu zit.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Stephan123 schreef: 02 dec 2021 20:03 Lars boele gun ik ook wel zijn plekje. Stephan Bouwman zit goed op zijn plek op de tijden waar hij nu zit.
Die zit sinds zijn terugkomst een aantal jaren geleden, nog steeds al die tijd op de reserve bank als invaller.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

De kantoorradio staat deze week op Q!

En ik vraag me hardop af waarom mensen enthousiast zijn over Mattie en Marieke (deze week door Domien?)
Dit zou prima de ochtendshow van Sky kunnen zijn toch? Gevoelsmatig gebeurt er helemaal niks, dit afgewisseld met gezapige muziek. Ik ben een tikkie teleurgesteld.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Herman ven Schippers schreef: 08 dec 2021 09:44 De kantoorradio staat deze week op Q!

En ik vraag me hardop af waarom mensen enthousiast zijn over Mattie en Marieke (deze week door Domien?)
Dit zou prima de ochtendshow van Sky kunnen zijn toch? Gevoelsmatig gebeurt er helemaal niks, dit afgewisseld met gezapige muziek. Ik ben een tikkie teleurgesteld.
Ik ben heel enthousiast over Q op de office hours maar daarbuiten kan het mij ook niet bekoren. Wat ik al eerder zei, politiek correcte Domien met zijn saaie nieuwslezer, is volgens mij de meest inhoudsloze middagshow ooit, maar het scoort als een malle natuurlijk.
Wat M&M betreft, ik ben zelf een trouwe VI luisteraar maar pas ook een weekje Q geluisterd s ochtends vroeg. Ook voor mij niet voor herhaling vatbaar. Er gebeurt van alles, maar niets wat actueel is. Behalve Robert Doornbos voor of na een F1 weekend, want daar houdt Mattie zo van. Voor de rest een hoop flauwe spelletjes, verhalen over hun eigen leven en de nieuwslezeres met haar vriendin, en als dieptepunt Fred van Leer op vrijdag. De muziek is prima maar je mist echt niks als je een uur overslaat, en ook niet als je de hele show mist. Mijn mening en compleet tegenstrijdig met hun mooie cijfers
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Johanneke schreef: 08 dec 2021 10:53
Herman ven Schippers schreef: 08 dec 2021 09:44 De kantoorradio staat deze week op Q!

Ik ben heel enthousiast over Q op de office hours maar daarbuiten kan het mij ook niet bekoren. Wat ik al eerder zei, politiek correcte Domien met zijn saaie nieuwslezer, is volgens mij de meest inhoudsloze middagshow ooit, maar het scoort als een malle natuurlijk.
Wat M&M betreft, ik ben zelf een trouwe VI luisteraar maar pas ook een weekje Q geluisterd s ochtends vroeg. Ook voor mij niet voor herhaling vatbaar. Er gebeurt van alles, maar niets wat actueel is. Behalve Robert Doornbos voor of na een F1 weekend, want daar houdt Mattie zo van. Voor de rest een hoop flauwe spelletjes, verhalen over hun eigen leven en de nieuwslezeres met haar vriendin, en als dieptepunt Fred van Leer op vrijdag. De muziek is prima maar je mist echt niks als je een uur overslaat, en ook niet als je de hele show mist. Mijn mening en compleet tegenstrijdig met hun mooie cijfers
Qua instap model wel prima, je kunt instappen zonder iets te missen. Alleen ben ik persoonlijk meer van de radioshows waarvoor je nog net even een paar minuten in de auto blijft zitten, omdat je iets af wilt luisteren. Dat mis ik hier behoorlijk. Qua office-hours ben ik nog steeds meer Veronica, of zelfs 3FM of R2. Daar word je iets meer verrast. Maar dat is ook allemaal smaak.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Net een interview gehoord van Joep met Omroep Weert, hij neemt deze week al afscheid van het weekend maar doet in de Kerstvakantie wel nog de ochtendshow.
Plaats reactie