Koen Hansen heeft wel een journalistieke opleiding doorlopen. Hij was laatst te gast in de podcast Dit Was De Radio van Arjan Snijders, Harm Edens en Ron Vergouwen.
Veranderingen 100%NL
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 100%NL
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Maar een opleiding journalistiek is geen garantie voor een goede interviewer. ;)
Dad had ik niet verwacht. Nogmaals, gezellige babbelaar, maar zoiets basaals als stellen van open vragen lukt (nog) niet.
Rock 'n roll is better than music!
Klopt, maar enige journalistieke basisvaardigheden zou je dan toch wel mogen verwachten.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
100%NL heeft een Top 25 van 2021 waar Ik ga zwemmen niet eens in staat. Bijzonder voor het station met de muziek van Nederland...
Ik mis trouwens hun Toppers in Concert avond die ze normaal met Oud en Nieuw hebben, jammer. Was de enige dag dat ik luisterde.
Nou ja, zijn ze op de valreep toch nog eenmaal behandeld op dit forum in 2021
Ik mis trouwens hun Toppers in Concert avond die ze normaal met Oud en Nieuw hebben, jammer. Was de enige dag dat ik luisterde.
Nou ja, zijn ze op de valreep toch nog eenmaal behandeld op dit forum in 2021
-
Dat is wel heel vreemd inderdaad. Nu is het geen zender van het levenslied, maar ze draaien wel nummers van André Hazes in hun playlist. Het is een bepaalde willekeur zullen we maar zeggen...Johanneke schreef: ↑31 dec 2021 20:21 100%NL heeft een Top 25 van 2021 waar Ik ga zwemmen niet eens in staat. Bijzonder voor het station met de muziek van Nederland...
Nou ja, zijn ze op de valreep toch nog eenmaal behandeld op dit forum in 2021![]()
Ze hebben er trouwens een nieuwe dj bij in het weekend: Giorgio Hokstam. Iemand die hem kent?
Patrickpp88 schreef: ↑01 jan 2022 08:21Dat is wel heel vreemd inderdaad. Nu is het geen zender van het levenslied, maar ze draaien wel nummers van André Hazes in hun playlist. Het is een bepaalde willekeur zullen we maar zeggen...Johanneke schreef: ↑31 dec 2021 20:21 100%NL heeft een Top 25 van 2021 waar Ik ga zwemmen niet eens in staat. Bijzonder voor het station met de muziek van Nederland...
Nou ja, zijn ze op de valreep toch nog eenmaal behandeld op dit forum in 2021![]()
Ze hebben er trouwens een nieuwe dj bij in het weekend: Giorgio Hokstam. Iemand die hem kent?
Dat komt omdat Andre Hazes qua (gitaar)sound meer onder de Nederpop (vrienden van Amstel muziek) gerekend word. Op Joe word het ook als Nederpop gedraaid.
-
Oké, dat zou een verklaring kunnen zijn. Plus het feit dat het ook gewoon algemeen geaccepteerd wordt. Maar bijvoorbeeld André Hazes jr. met Leef wordt ook regelmatig gedraaid. Dan zou je in mijn optiek ook John de Bever kunnen draaien. Bij wijze van spreken dan...lion schreef: ↑01 jan 2022 10:08Patrickpp88 schreef: ↑01 jan 2022 08:21Dat is wel heel vreemd inderdaad. Nu is het geen zender van het levenslied, maar ze draaien wel nummers van André Hazes in hun playlist. Het is een bepaalde willekeur zullen we maar zeggen...Johanneke schreef: ↑31 dec 2021 20:21 100%NL heeft een Top 25 van 2021 waar Ik ga zwemmen niet eens in staat. Bijzonder voor het station met de muziek van Nederland...
Dat komt omdat Andre Hazes qua (gitaar)sound meer onder de Nederpop (vrienden van Amstel muziek) gerekend word. Op Joe word het ook als Nederpop gedraaid.
Andre Hazes jr. met Leef wordt ook in de horeca veelvuldig gedraaid in gelegenheden waar levenslied gemeden wordt en John de Bever wordt zo af en toe ook wel op 100%NL gedraaid.Patrickpp88 schreef: ↑01 jan 2022 10:14 Oké, dat zou een verklaring kunnen zijn. Plus het feit dat het ook gewoon algemeen geaccepteerd wordt. Maar bijvoorbeeld André Hazes jr. met Leef wordt ook regelmatig gedraaid. Dan zou je in mijn optiek ook John de Bever kunnen draaien. Bij wijze van spreken dan...
Rock 'n roll is better than music!
Giorgio Hokstam is verslaggever bij RTL Boulevard. Vroeger zat hij bij FunX, en hij heeft ook een tijdje bij 538 in de opleiding gezeten.Patrickpp88 schreef: ↑01 jan 2022 08:21Dat is wel heel vreemd inderdaad. Nu is het geen zender van het levenslied, maar ze draaien wel nummers van André Hazes in hun playlist. Het is een bepaalde willekeur zullen we maar zeggen...Johanneke schreef: ↑31 dec 2021 20:21 100%NL heeft een Top 25 van 2021 waar Ik ga zwemmen niet eens in staat. Bijzonder voor het station met de muziek van Nederland...
En was voor FunX een lange tijd DJ en producer bij SLAM!. En nu dus weer terug bij Radiocorp.Feivel schreef: ↑01 jan 2022 13:13Giorgio Hokstam is verslaggever bij RTL Boulevard. Vroeger zat hij bij FunX, en hij heeft ook een tijdje bij 538 in de opleiding gezeten.Patrickpp88 schreef: ↑01 jan 2022 08:21Dat is wel heel vreemd inderdaad. Nu is het geen zender van het levenslied, maar ze draaien wel nummers van André Hazes in hun playlist. Het is een bepaalde willekeur zullen we maar zeggen...Johanneke schreef: ↑31 dec 2021 20:21 100%NL heeft een Top 25 van 2021 waar Ik ga zwemmen niet eens in staat. Bijzonder voor het station met de muziek van Nederland...