In 2019 werd onder Van Baarlen augustus als 8e maand omgedoopt tot 80’s maand met speciale weekenden. Toen week men ook af van de usual suspects. In de eerste periode onder Stenders waren er totaal geen thema’s maar ik krijg nu het idee dat Stenders en Brouwer toch weer terug grijpen op de succesvolle thema’s onder leiding van Van Baarlen. Zowel qua invulling als frequentie.
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Doen ze goed toch. De beste dingen eruit pakken. Alleen nu geen weekends. Maar hele week! Even better.Phoenix schreef: ↑25 jan 2022 18:32In 2019 werd onder Van Baarlen augustus als 8e maand omgedoopt tot 80’s maand met speciale weekenden. Toen week men ook af van de usual suspects. In de eerste periode onder Stenders waren er totaal geen thema’s maar ik krijg nu het idee dat Stenders en Brouwer toch weer terug grijpen op de succesvolle thema’s onder leiding van Van Baarlen. Zowel qua invulling als frequentie.
Potato, potato.jessica schreef: ↑25 jan 2022 18:47Doen ze goed toch. De beste dingen eruit pakken. Alleen nu geen weekends. Maar hele week! Even better.Phoenix schreef: ↑25 jan 2022 18:32In 2019 werd onder Van Baarlen augustus als 8e maand omgedoopt tot 80’s maand met speciale weekenden. Toen week men ook af van de usual suspects. In de eerste periode onder Stenders waren er totaal geen thema’s maar ik krijg nu het idee dat Stenders en Brouwer toch weer terug grijpen op de succesvolle thema’s onder leiding van Van Baarlen. Zowel qua invulling als frequentie.
Disclaimer:
Disclaimer:
Volgens mij hoorde ik net om 19:30 de nieuwsuitzending van de vorige persconferentie.
Wat er ook gebeurd is, het was fenomenaal!
Ja. De eerste keer dat Ernst Kuipers erbij was.
Foutje, bedankt.

Deze 80’s week is echt geniaal. Stenders snapt het helemaal. Mooie mix en niet alleen de standaard classics.
-
Je mag toch wel gewoon enthousiast zijn over iets of iemand? Wat is het probleem?
Dus als iemand er enthousiast erover is dan mag dat niet? Snap dit soort reacties nooit zo. Meerendeel is toch gewoon blij dat Veronica in het positieve veranderd is, dat mag dan toch gemeld worden, dan hoef je echt niet in het Stenders fanclubje te zitten.Deradiokenner schreef: ↑26 jan 2022 21:00Man man man wat zijn we die Stenders toch aan het ophemelen op dit forum. Hebben we aandelen ofzo?
Ben niet zozeer enthousiast over Stenders maar wel over deze week. In het programma van Stenders vraag ik me vooral twee uur lang af wat de minister van financiën daarbij doet. Ik heb vroeger bij de lokale omroep ook eens zo'n mevrouw gehad die een beetje interessant mee ging zitten praten, maar daar nam je dan na twee maanden afscheid van. Ik vind haar echt veel te bepalend in de show.Deradiokenner schreef: ↑26 jan 2022 21:00Man man man wat zijn we die Stenders toch aan het ophemelen op dit forum. Hebben we aandelen ofzo?
Nou ik ben inderdaad heel enthousiast over de muziekmix. Geen aandelen. Ik ben een vaste KINK luisteraar en deze week luister ik veel Veronica. Word ik wel blij van. En jij? Waar wordt jij blij van?Deradiokenner schreef: ↑26 jan 2022 21:00Man man man wat zijn we die Stenders toch aan het ophemelen op dit forum. Hebben we aandelen ofzo?
Zeker mag dat, maar ik begrijp de opmerking ook wel. Het is allemaal niet wereldschokkend wat Stenders doet. Hij maakt een verzoekplatenprogramma en herintroduceert de themaweken op Veronica, maar uit de opmerkingen van sommigen lijkt het alsof Stenders de radio zelf heeft uitgevonden. Er zouden best wat minder superlatieven gebruikt mogen worden om de veranderingen op Veronica te bespreken.
Disclaimer:
Disclaimer:
Vanzelfsprekend mag iedereen kritiek hebben, maar ‘c’est le ton qui fait la musique’. Zoals sommige mensen wellicht superlatieven gebruiken, lees je bij anderen vooral frustratie in hun kritiek. Zozeer dat ze het kennelijk moeilijk vinden te lezen dat iemand zijn enthousiasme kenbaar maakt. Ik heb het niet over jouw bijdragen uiteraard.Phoenix schreef: ↑27 jan 2022 08:42Zeker mag dat, maar ik begrijp de opmerking ook wel. Het is allemaal niet wereldschokkend wat Stenders doet. Hij maakt een verzoekplatenprogramma en herintroduceert de themaweken op Veronica, maar uit de opmerkingen van sommigen lijkt het alsof Stenders de radio zelf heeft uitgevonden. Er zouden best wat minder superlatieven gebruikt mogen worden om de veranderingen op Veronica te bespreken.
-
Dat is een beetje de trend op dit forum. Stenders is voor velen heilig en kan niks verkeerds doen. Dus alles wat er nu op Veronica gebeurt is fantastisch. En aangezien de playlist nogal is veranderd is de man ineens de beste zendermanager ooit.Deradiokenner schreef: ↑26 jan 2022 21:00Man man man wat zijn we die Stenders toch aan het ophemelen op dit forum. Hebben we aandelen ofzo?
Op basis van deze week hoor ik iig niks verrassends of origineels. Gewoon de zoveelste 80's week....
Het verschil zit hem in de details. Het is meer de bekende 'sandwich-formule' waar Stenders zo bekend om is, dan voorheen in dit soort weken gedaan werd.