Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Johanneke »

Wat ik ook echt positief vind tijdens de ochtendshow, zijn de minimale commercial blokken op het halve uur. Wellicht maak je daarmee ook het verschil.
Roelandliefhebber

Bericht door Roelandliefhebber »

Dat zou ook kunnen komen door de maand januari. Dan is er overal minder reclame volgens mij. Verder vind ik de avond wel zeer matig. Bij het saaie af. Veel te veel feitelijkheden en daarna een soort 3fm nacht. Dat was denk ik niet nodig. In de avond luistert men vaak veel aandachtiger en zou er juist ruimte zijn voor wat meer uitgesproken DJ's
Stophoest

Bericht door Stophoest »

Die nieuwe ochtendshow is wat mij betreft hetzelfde laken het pak als de vorige. Lachzakken niveau, iets waar ik jaren geleden al op ben afgeknapt. Na 2 ochtenden Veronica zit ik weer vertrouwd bij de ochtendshow van Veenstra op Kink.
Je hebt kink- en stophoest.
Roelandliefhebber

Dat kun en kon je dan ook echt niet met elkaar vergelijken. Verstandig dat je bent afgehaakt dan.
Stophoest

Bericht door Stophoest »

De nieuwe en de oude ochtendshow? Jazeker wel.
Je hebt kink- en stophoest.
RadioSjoerd

Bericht door RadioSjoerd »

Roelandliefhebber schreef: 13 jan 2022 10:25 Dat zou ook kunnen komen door de maand januari. Dan is er overal minder reclame volgens mij. Verder vind ik de avond wel zeer matig. Bij het saaie af. Veel te veel feitelijkheden en daarna een soort 3fm nacht. Dat was denk ik niet nodig. In de avond luistert men vaak veel aandachtiger en zou er juist ruimte zijn voor wat meer uitgesproken DJ's
Met Rick van Velthuysen of Eddy Keur zou je precies zo'n uitgesproken DJ in huis halen, die zitten nu nog weggestopt in de nachtelijke uren bij Radio 2.
Roelandliefhebber

Stophoest schreef: 13 jan 2022 12:23 De nieuwe en de oude ochtendshow? Jazeker wel.
Ja die wel. Maar dacht dat je de Kink ochtendshow en die van Veronica bedoelde. Dat ligt mijlen ver uit elkaar.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wat een feest op vrijdag ook dat die Jan Joost eraf is. Dat was ook eigenlijk niet om aan te horen 😄
Janno

Bericht door Janno »

Ik heb hem op aanraden van Stophoest toch maar een keer op Veenstra gezet. Ook leuk :wink:

Maar ik kan Tim en zijn lachzakken wel hebben hoor.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 14 jan 2022 09:14 Ik heb hem op aanraden van Stophoest toch maar een keer op Veenstra gezet. Ook leuk :wink:

Maar ik kan Tim en zijn lachzakken wel hebben hoor.
Dat stophoest enthousiast is over Kink is geen verrassing.

Ik begrijp ook de kritiek op lachzakkenradio. Onder Genee is me dat reuze meegevallen, omdat Genee uitspraken en bijdragen van Niels en met name Rick ook kan nuanceren.

Vanochtend tijdens het gesprek met John van de Heuvel viel me ten positieve op dat de sidekicks even pas op de plaats hielden en zo ontstond een serieus en inhoudelijk gesprek.

En hoorde ik Ruyer nu iets zeggen over een verbinding met de zolder van Stenders voor iets nieuws, waarover later meer?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 14 jan 2022 09:33 En hoorde ik Ruyer nu iets zeggen over een verbinding met de zolder van Stenders voor iets nieuws, waarover later meer?
Veronica krijgt een promotieplaat?
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 14 jan 2022 09:33 En hoorde ik Ruyer nu iets zeggen over een verbinding met de zolder van Stenders voor iets nieuws, waarover later meer?
Iets over Originals ofzo. Ze moesten de verbinding nog testen, maar later meer erover.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wel het bewijs dat Stenders als zendermanager dus ook op kantoortijden niet in het kantoor te vinden is. :-)
RJ1984

Bericht door RJ1984 »

Orange schreef: 14 jan 2022 10:44
Iets over Originals ofzo. Ze moesten de verbinding nog testen, maar later meer erover.
Het Originals Alfabet. Ook bekend van de podcast en Radio 2.
jessica

Bericht door jessica »

DavyGer schreef: 14 jan 2022 10:46 Wel het bewijs dat Stenders als zendermanager dus ook op kantoortijden niet in het kantoor te vinden is. :-)
Moet Stenders ook nog op de werkvloer gaan slapen. Half Nederland werkt thuis, maar als Stenders vroeg in de morgen nog thuis is krijgt hij hier gelijk de wind van voren. Wie weet is hij trouwens wel lang op kantoor na zijn programma. Sommige dingen kan hij wellicht beter thuis doen dan in de studio.
Plaats reactie