Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 12 jan 2022 08:47 Ben ook echt blij om Tim weer in optima forma te horen deze week. Vond hem in de middag echt matig, maar de combi met Rick, Niels en Florentien is goud wat mij betreft. Vind het echt een fijne ochtendshow.
Tim lijkt beter op zijn plek te zitten inderdaad. Technisch gezien klinkt het uitstekend. Beter dan met Wilfred. De ochtend (met Ruyer i.p.v. Reman) staat als een huis.
Johanneke schreef: 12 jan 2022 08:47 Het lijkt erop dat Rob en Caroline definitief wakker zijn geworden om hun "vele ideeën" te gaan uitvoeren.

Vanaf 24 januari 80s week op Radio Veronica met ook een 80s Top 100, zo werd vanochtend in het eerste uur van Ook Goeiemorgen gemeld. Erg benieuwd hoe het gaat klinken!
Themaweken zijn voor een (commerciële) zender erg belangrijk. Ze zorgen voor een (tijdelijke) traffic naar hun zender. Het bewijs is de Top 2000, Het Geluid, De Foute Top x, en de recente Top 1000 maand van Veronica. Ik vond het onbegrijpelijk dat Veronica na de komst van Stenders hiermee stopte. De luistercijfers van november hebben mogelijk het inzicht van Brouwer en Stenders veranderd waardoor deze thema’s weer worden geïntroduceerd om de luistercijfers een boost te geven.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Wereldradio

Bericht door Wereldradio »

Veronica deed toch ook iets met de top 800 vorig jaar. Dat was een leuke lijst. In de ochtend zap ik van Radio 2 naar Veronica. En weer terug.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wereldradio schreef: 12 jan 2022 12:45 Veronica deed toch ook iets met de top 800 vorig jaar. Dat was een leuke lijst. In de ochtend zap ik van Radio 2 naar Veronica. En weer terug.
Jaaaa dat was de 80s en 90s Top 890 eind januari en begin februari, verspreid over negen werkdagen. Dat waren tijden. Was een heel leuke brede lijst inderdaad.
Overigens begreep ik vanochtend dat er ook nog een 70s week aan komt.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://www.soundz.nl/soundz-live-elke- ... o-veronica lijkt erop dat Veronica ook redelijk gaat uitpakken met Soundz Live
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Nu zal het wel meevallen, maar wanneer de wereld weer normaal begint te worden zijn de bandjes toch gewoon aan het spelen op vrijdagavond?
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 12 jan 2022 17:21 Nu zal het wel meevallen, maar wanneer de wereld weer normaal begint te worden zijn de bandjes toch gewoon aan het spelen op vrijdagavond?
Daar maak je een terechte opmerking, maar deze optredens kunnen natuurlijk ook vooraf worden opgenomen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Het zou mij niet verbazen als een deel sowieso al is opgenomen.

Daarnaast ben ik benieuwd of Soundz Live ook gaat vervallen voor vrijdag avond thema uitzendingen. Een paar weken geleden werd er al gesproken over een 'net niet top 40' door Rob, Wouter en Frank. Sowieso werd het 'Transzender' concept op vrijdag avond nogmaals bekrachtigd (Als dj's van andere stations op vrijdag avond willen langskomen om radio te maken kan dat).
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Zonde, dan haal je toch een deel Rock & Roll uit het geheel in mijn optiek. Ach, uiteindelijk ben je natuurlijk ook maar één artiest nodig per week hè.
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Ik ben sinds het nieuwe jaar volledig om. Ochtendshow is gewoon prima, voor mij :) Miste zoiets als dit, nou vond ik het met Wilfred ook goed alleen ik hou wat meer van een type dj zoals Tim. Rick en Niels spreken voor zich, maar ik was ook fan van ESO dus niet helemaal objectief.

Verder vind ik de gehele dag goed klinken, ook de middagshow. Mis niks van een andere zender.. luisterde hiervoor altijd naar Somertijd maar daar was ik de laatste tijd een beetje klaar mee.
Janno

Bericht door Janno »

De ochtendshow met Genee luisterde ik nooit. Meestal begon ik de dag met Ekdom op 10. Maar sinds deze week begin ik de dag met ook goeiemorgen en het valt me niet tegen. Klinkt vertrouwd als in de ochtenden op 538 als Tim inviel voor Evers. Dat heb ik altijd stukken beter gevonden dan de invalbeurten van Frank Dane. Dit kan voor mij wel eens een blijvertje worden.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Wilfred paste eigenlijk ook niet meer in het Veronica van Stenders. Vind hem bijvoorbeeld beter passen bij radio 10.
Pot

Bericht door Pot »

Jobfr schreef: 12 jan 2022 23:30 Wilfred paste eigenlijk ook niet meer in het Veronica van Stenders. Vind hem bijvoorbeeld beter passen bij radio 10.
Wilfred vind ik te inhoudelijk voor Radio 10. VI paste goed bij het vorige Veronica en was een verlengde van VI TV.

Tim past inderdaad goed bij het huidige team. Veel vermakelijke 'onderonsjes'. Het liep aardig. Toch miste ik wat sterke items en bellers. Ook de gedeeltelijk vernieuwe audiovormgeving vind ik geen vooruitgang. De scherpte van Wilfred mis ik wel.
Oren open!
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Pot schreef: 12 jan 2022 23:58
Jobfr schreef: 12 jan 2022 23:30 Wilfred paste eigenlijk ook niet meer in het Veronica van Stenders. Vind hem bijvoorbeeld beter passen bij radio 10.
Wilfred vind ik te inhoudelijk voor Radio 10. VI paste goed bij het vorige Veronica en was een verlengde van VI TV.

Tim past inderdaad goed bij het huidige team. Veel vermakelijke 'onderonsjes'. Het liep aardig. Toch miste ik wat sterke items en bellers. Ook de gedeeltelijk vernieuwe audiovormgeving vind ik geen vooruitgang. De scherpte van Wilfred mis ik wel.
Dat weet ik dat het een verlengde was van VI tv. Maar nu ze op tv toch op SBS6 zitten en niks meer met Veronica te maken hebben kan hij net zo goed naar radio 10. Wilfred houd er wel van niet inhoudelijk te zijn. Dus dat hoeft geen probleem te zijn.
jessica

Bericht door jessica »

Conclusie hier nu is dat de nieuwe programmering een verbetering. Ik lees alleen maar goede berichten over Tim in de morgen en Marisa in de middag doet het ook goed. Ochtendshows luister ik bijna nooit omdat ik later start. Marisa heb ik stukjes van gehoord. Klonk niet slecht. Afwachten of het ook resultaat in de luistercijfers gaat hebben. Rest van de programmering was al goed.
Richard Miedema

Bericht door Richard Miedema »

De ochtend'show' is alsof het oude Radio 538 tijdens Evers tijd is. Kan zelfs wel eens concurrent van eigen zusterstations (538 en 10) worden.

Middag is inderdaad ook goed, bovendien zijn de blokken van twee uren in de middag juist verfrissend.
Plaats reactie