Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
HitsHitsHits

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door HitsHitsHits »

[Edit Admin5: Troll]
Sqwest

Bericht door Sqwest »

Ik vond de ochtendshow leuk, muziek ook goed. Jingles welke evers gemaakt heeft zijn ook prima, hij heeft ze ook gemaakt voor goud van oud denk ik?
MrVolkswagen

Bericht door MrVolkswagen »

De middag show was zeker de moeite waard. Ben na de Bonanza blijven hangen en heb genoten. Geen geschreeuw of beter-weter kneepjes. Gewoon een vakvrouw die er iets moois van weet te maken. Misschien morgen na aan de slag maar direct naar Veronica :-)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Het budget voor Ook Goeiemorgen is al gehalveerd. Dit werd net on-air besproken door Tim, Niels en Rick.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Phoenix schreef: 11 jan 2022 06:16 Het budget voor Ook Goeiemorgen is al gehalveerd. Dit werd net on-air besproken door Tim, Niels en Rick.
Is dat dan ook niet meteen opgelost met het vertrek van Genee? Ik heb ook geen idee hoe Wilfred wordt weggeschreven hoor, of dat gewoon specifiek onder Talpa valt of onder verdeeld is.
HitsHitsHits

Bericht door HitsHitsHits »

[Edit Admin5: Troll]
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Herman ven Schippers schreef: 11 jan 2022 08:49
Phoenix schreef: 11 jan 2022 06:16 Het budget voor Ook Goeiemorgen is al gehalveerd. Dit werd net on-air besproken door Tim, Niels en Rick.
Is dat dan ook niet meteen opgelost met het vertrek van Genee? Ik heb ook geen idee hoe Wilfred wordt weggeschreven hoor, of dat gewoon specifiek onder Talpa valt of onder verdeeld is.
Het leek meer te gaan over programmabudget en niet over salarissen.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Phoenix schreef: 11 jan 2022 09:24
Herman ven Schippers schreef: 11 jan 2022 08:49
Het leek meer te gaan over programmabudget en niet over salarissen.
Ah, dank!
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Het lijkt erop dat Rob en Caroline definitief wakker zijn geworden om hun "vele ideeën" te gaan uitvoeren.

Vanaf 24 januari 80s week op Radio Veronica met ook een 80s Top 100, zo werd vanochtend in het eerste uur van Ook Goeiemorgen gemeld. Erg benieuwd hoe het gaat klinken!

Ben ook echt blij om Tim weer in optima forma te horen deze week. Vond hem in de middag echt matig, maar de combi met Rick, Niels en Florentien is goud wat mij betreft. Vind het echt een fijne ochtendshow.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

80s week, interessant. Fijn dat het wat meer gaat bruisen.
petoi

Bericht door petoi »

80s week, dat klinkt wel als iets orgineels dat Radio Veronica nodig had.

Sorry nu zonder sarcasme maar dit is toch precies wat het oude Veronica deed. Als dit de briljante ideeën dan is er qua orginaliteit wel ver te zoeken.
Wil overigens niet zeggen dat je het concept themaweek op decennium niet kan vernieuwen/verbeteren maar ik wordt als niet luisteraar met dit nieuws niet echt getrokken naar de zender. Same old, Same old.
Herman ven Schippers

petoi schreef: 12 jan 2022 09:46 80s week, dat klinkt wel als iets orgineels dat Radio Veronica nodig had.

Sorry nu zonder sarcasme maar dit is toch precies wat het oude Veronica deed. Als dit de briljante ideeën dan is er qua orginaliteit wel ver te zoeken.
Wil overigens niet zeggen dat je het concept themaweek op decennium niet kan vernieuwen/verbeteren maar ik wordt als niet luisteraar met dit nieuws niet echt getrokken naar de zender. Same old, Same old.
Ligt er een beetje aan, mocht er de hele week een 80's top zoveel zijn: dan wel. Mocht het een soort 80's bonanza worden, dan vind ik het meteen een stuk interessanter. De oude 80's/90's/Zeroes request weken op 3FM vond ik ook altijd iets magisch hebben, op het lijstje van de vrijdag na dan.
Coolwine

Bericht door Coolwine »

Johanneke schreef: 12 jan 2022 08:47 Ben ook echt blij om Tim weer in optima forma te horen deze week. Vond hem in de middag echt matig, maar de combi met Rick, Niels en Florentien is goud wat mij betreft. Vind het echt een fijne ochtendshow.
Inderdaad. Zo zie je maar dat de juiste combi van DJ en sidekicks een wereld van verschil kan maken. Dit is (voor mij) by far de beste ochtendshow sinds het vertrek van Evers. Deze combi vind ik ook beter dan die met Wilfred Genee. Tim is toch wat meer een jock, waardoor het strakker klinkt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Coolwine schreef: 12 jan 2022 10:37
Johanneke schreef: 12 jan 2022 08:47 Ben ook echt blij om Tim weer in optima forma te horen deze week. Vond hem in de middag echt matig, maar de combi met Rick, Niels en Florentien is goud wat mij betreft. Vind het echt een fijne ochtendshow.
Inderdaad. Zo zie je maar dat de juiste combi van DJ en sidekicks een wereld van verschil kan maken. Dit is (voor mij) by far de beste ochtendshow sinds het vertrek van Evers. Deze combi vind ik ook beter dan die met Wilfred Genee. Tim is toch wat meer een jock, waardoor het strakker klinkt.
Grappig eigenlijk dat we na drie shows al zo enthousiast zijn. Mijn gevoel is ook dat het beter is dan met Wilfred uiteindelijk, maar dat had ik nog even weggelaten omdat het misschien wat voorbarig was. Had verwacht dat ik de scherpte van Wilfred zou gaan missen in de ochtend maar vooralsnog absoluut niet
HitradioOe3

Bericht door HitradioOe3 »

Johanneke schreef: 12 jan 2022 11:34
Coolwine schreef: 12 jan 2022 10:37
Grappig eigenlijk dat we na drie shows al zo enthousiast zijn. Mijn gevoel is ook dat het beter is dan met Wilfred uiteindelijk, maar dat had ik nog even weggelaten omdat het misschien wat voorbarig was. Had verwacht dat ik de scherpte van Wilfred zou gaan missen in de ochtend maar vooralsnog absoluut niet
Ik wil mij hier graag bij aansluiten. Ik vind Tim echt fijn strak, als het moet, en ruimte voor het Florentien, Niels en Rick als dat kan. Daardoor past dat goed wat mij betreft. Of het de beste ochtendshow is sinds ESO, kan ik niet beoordelen. En verder kan ik de mix van alles de sixties tot nu wel waarderen. Dat de Beach Boys gewoon wel passen in de ochtendshow naast Sam Fender vind ik echt een plus van Veronica. Een beetje zoals Radio10 ochtendshow in de tijd van Dave Donkervoort. Kortom: ik ben wel blij met het Veronica van nu.
Plaats reactie