Geen nieuw jingle pakket, wel nieuwe uurvormgeving
Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Het is een schande dat je net zo klinkt als je baas. Woef! :-Drepelsteel schreef: ↑03 jan 2022 13:37
ik blijf 'verstand van muziek ' zo'n ontzettend nietszeggend criterium vinden....dat maakt je toch geen goeie radiomaker?
Mooi ook dat je zegt dat hij 'zichzelf ' is.....want als er nou iemand een regelrechte kopie is van z'n baas dan is het Reman wel...
Ik ken Reman niet persoonlijk maar als hij zo klinkt, dan klinkt hij zo. Of zet 'ie een ander stemmetje op? Kan ik mij niet voorstellen, dat is namelijk zoooo vorige eeuw....
Ik lees bovendien regelmatig dat Reman het niet goed zou doen. Maar hij is een regelrechte kopie van zijn baas. Als beide waar is dan is de...
conclusie: "baas" Rob Stenders doet het ook niet goed.
Je hebt kink- en stophoest.
Heb dus niets tegen Reman, en geen hekel aan zijn presentatiestijl maar er viel mij wel wat op tijdens het kijken naar de webcam. Hij heeft dezelfde maniertjes en de zelfde manier van kijken als Stenders tijdens zijn spreeks. 

Dan hoor ik toch liever Robert Jensen. Die had weinig met muziek maar kan(/kon) als geen ander entertainen (Veronica FM / Yorin FM tijdperk).
En dat Reman verstand heeft van muziek is (voor mij) totaal onbelangrijk. Ik hoor liever een goede radiomaker die de juiste sfeer neerzet en goede content levert.
Mark Reman is wanneer je Rob Stenders besteld bij AliExpress.Stophoest schreef: ↑03 jan 2022 16:05Het is een schande dat je net zo klinkt als je baas. Woef! :-Drepelsteel schreef: ↑03 jan 2022 13:37
ik blijf 'verstand van muziek ' zo'n ontzettend nietszeggend criterium vinden....dat maakt je toch geen goeie radiomaker?
Mooi ook dat je zegt dat hij 'zichzelf ' is.....want als er nou iemand een regelrechte kopie is van z'n baas dan is het Reman wel...
Laatst gewijzigd door Phoenix op 03 jan 2022 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
-
Marissa trekt nu de Bonanza door. Mag ze van mij eigenlijk altijd wel doen, heb je écht een totaal andere middagshow dan op de andere zenders.
Nou, niet alleen Marisa doet dat. Bij Goud van Oud werden vanmorgen ook veel verzoekplaatjes gedraaid. Ik denk dat het bonanza concept in alle programma's wordt doorgetrokken, al is het maar deels.
Ahhh ok bedankt! In het weekend van 18-21 nog een gat niet opgevuld. Dat moet wel Dennis Hoebee worden. Er was ook aangekondigd dat Willem Dorelijers alleen ma - do gaat doen dus dan blijft vrijdag 18-21 ook nog over. Logischerwijs waarschijnlijk ook voor Hoebee dan.Jobfr schreef: ↑03 jan 2022 14:48Onderaan de hoofdpagina kan je gewoon door de dagen heen switchen.
-
Goede zet lijkt me.
24/7 Bonanza Radio? Verzoekjes doen 't altijd goed. Ik vind Marisa's stem en stijl trouwens erg prettig, doet me een beetje denken aan Floortje Dessing, hoewel ze wel gewoon zichzelf is. Vroeger bij RTV Oost klonk ze behoorlijk anders, ze is enorm gegroeid/veranderd ten opzichte van die tijd.
Kudo's ook voor Veronica dat er een vrouw op drivetime gezet wordt.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
-
Je krijgt gevoelsmatig dan een ander programma. Kan het me ook inbeelden natuurlijk. Op de een of andere manier voel je je meer verbonden, natuurlijk ook omdat je zelf de playlist kunt bepalen.rutgrrr schreef: ↑03 jan 2022 16:37 24/7 Bonanza Radio? Verzoekjes doen 't altijd goed. Ik vind Marisa's stem en stijl trouwens erg prettig, doet me een beetje denken aan Floortje Dessing, hoewel ze wel gewoon zichzelf is. Vroeger bij RTV Oost klonk ze behoorlijk anders, ze is enorm gegroeid/veranderd ten opzichte van die tijd.
Ik denk dat vrijdagavond gewoon hetzelfde is als de andere werkdagen
-
Inderdaad. Nu voornamelijk mannelijk gedreven. Doet Veronica het toch weer anders!Herman ven Schippers schreef: ↑03 jan 2022 16:19 Marissa trekt nu de Bonanza door. Mag ze van mij eigenlijk altijd wel doen, heb je écht een totaal andere middagshow dan op de andere zenders.
De combi met Carsten zou zo maar eens een goede kunnen zijn. Hij viel me de afgelopen weken al positief op in de diverse programma's. Hopelijk maken ze samen een mooie ontwikkeling door.
Ik ben ook voorstander van het doortrekken van de bonanza zender breed. Al is het maar als item wat per uur terugkomt.
Als daardoor de luisteraars aanhaken en blijven hangen, bonanza zit nu 1,5% boven zendergemiddelde, dan is dat win win.
Ik vind Carsten wat ingewikkeld, na baas Stenders vindt hij het ook nodig om enorm hautain over sommige muziek te doen. Zo wilde hij Within Temptation zelf niet draaien op kerstavond en gaf hij vervolgens aan dat "het publiek" dat ook niet wilde. Dat soort dingen vind ik echt ontzettend storend, Stenders komt er bij mij net nog mee weg, maar daar houdt het wel mee op, zeker als je net komt kijken op de landelijke radio.
Heel erg bedankt voor deze cijfers.
Juist in september was Tim Klijn met vakantie en was er de Bonanza XL.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer: