Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pascal. K

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Pascal. K »

DavyGer schreef: 03 jan 2022 14:02 Heeft Veronica een nieuw jinglepakket? Ik hoor in ieder geval andere jingles bij het nieuws. Vind ze beduidend minder dan de vorige set, irritant zelfs.
Geen nieuw jingle pakket, wel nieuwe uurvormgeving
Stophoest

Bericht door Stophoest »

repelsteel schreef: 03 jan 2022 13:37
ik blijf 'verstand van muziek ' zo'n ontzettend nietszeggend criterium vinden....dat maakt je toch geen goeie radiomaker?
Mooi ook dat je zegt dat hij 'zichzelf ' is.....want als er nou iemand een regelrechte kopie is van z'n baas dan is het Reman wel...
Het is een schande dat je net zo klinkt als je baas. Woef! :-D

Ik ken Reman niet persoonlijk maar als hij zo klinkt, dan klinkt hij zo. Of zet 'ie een ander stemmetje op? Kan ik mij niet voorstellen, dat is namelijk zoooo vorige eeuw....
Ik lees bovendien regelmatig dat Reman het niet goed zou doen. Maar hij is een regelrechte kopie van zijn baas. Als beide waar is dan is de...
conclusie: "baas" Rob Stenders doet het ook niet goed.
Je hebt kink- en stophoest.
density1

Bericht door density1 »

Heb dus niets tegen Reman, en geen hekel aan zijn presentatiestijl maar er viel mij wel wat op tijdens het kijken naar de webcam. Hij heeft dezelfde maniertjes en de zelfde manier van kijken als Stenders tijdens zijn spreeks. :))
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 03 jan 2022 13:17
Phoenix schreef: 03 jan 2022 12:28
jwp2701 schreef: 30 dec 2021 21:55 Volgens de Twitter van Caroline volgende week weer een weekje Edwin Evers die Bonaza doet! Ik kijk er naar uit
En Mark Reman is gestrikt als vervanger van Martijn Muijs :sad:
Ik weet dat Mark Reman niet jouw persoonlijke voorkeur is. Ik vind hem het prima doen.
Hij is gewoon rustig en zichzelf. Heeft in ieder geval veel verstand van muziek.
Liever dan een entertainer die niets geeft om muziek en zichzelf belangrijker vind.
Dan hoor ik toch liever Robert Jensen. Die had weinig met muziek maar kan(/kon) als geen ander entertainen (Veronica FM / Yorin FM tijdperk).

En dat Reman verstand heeft van muziek is (voor mij) totaal onbelangrijk. Ik hoor liever een goede radiomaker die de juiste sfeer neerzet en goede content levert.
Stophoest schreef: 03 jan 2022 16:05
repelsteel schreef: 03 jan 2022 13:37
ik blijf 'verstand van muziek ' zo'n ontzettend nietszeggend criterium vinden....dat maakt je toch geen goeie radiomaker?
Mooi ook dat je zegt dat hij 'zichzelf ' is.....want als er nou iemand een regelrechte kopie is van z'n baas dan is het Reman wel...
Het is een schande dat je net zo klinkt als je baas. Woef! :-D
Mark Reman is wanneer je Rob Stenders besteld bij AliExpress.
Laatst gewijzigd door Phoenix op 03 jan 2022 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Marissa trekt nu de Bonanza door. Mag ze van mij eigenlijk altijd wel doen, heb je écht een totaal andere middagshow dan op de andere zenders.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nou, niet alleen Marisa doet dat. Bij Goud van Oud werden vanmorgen ook veel verzoekplaatjes gedraaid. Ik denk dat het bonanza concept in alle programma's wordt doorgetrokken, al is het maar deels.
jessica

Bericht door jessica »

Jobfr schreef: 03 jan 2022 14:48
jessica schreef: 03 jan 2022 14:02
Jobfr schreef: 03 jan 2022 13:46 De site zegt nu gewoon dezelfde avond als die van maandag tot donderdag op vrijdagavond.
Waar staat de complete programmering. Zie alleen maar blokken per programma. Altijd zo lastig als er nergens een weekprogrammering als totaal overzicht te vinden is.
Onderaan de hoofdpagina kan je gewoon door de dagen heen switchen.
Ahhh ok bedankt! In het weekend van 18-21 nog een gat niet opgevuld. Dat moet wel Dennis Hoebee worden. Er was ook aangekondigd dat Willem Dorelijers alleen ma - do gaat doen dus dan blijft vrijdag 18-21 ook nog over. Logischerwijs waarschijnlijk ook voor Hoebee dan.
Herman ven Schippers

Goede zet lijkt me.
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

24/7 Bonanza Radio? Verzoekjes doen 't altijd goed. Ik vind Marisa's stem en stijl trouwens erg prettig, doet me een beetje denken aan Floortje Dessing, hoewel ze wel gewoon zichzelf is. Vroeger bij RTV Oost klonk ze behoorlijk anders, ze is enorm gegroeid/veranderd ten opzichte van die tijd.

Kudo's ook voor Veronica dat er een vrouw op drivetime gezet wordt.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Herman ven Schippers

rutgrrr schreef: 03 jan 2022 16:37 24/7 Bonanza Radio? Verzoekjes doen 't altijd goed. Ik vind Marisa's stem en stijl trouwens erg prettig, doet me een beetje denken aan Floortje Dessing, hoewel ze wel gewoon zichzelf is. Vroeger bij RTV Oost klonk ze behoorlijk anders, ze is enorm gegroeid/veranderd ten opzichte van die tijd.

Kudo's ook voor Veronica dat er een vrouw op drivetime gezet wordt.
Je krijgt gevoelsmatig dan een ander programma. Kan het me ook inbeelden natuurlijk. Op de een of andere manier voel je je meer verbonden, natuurlijk ook omdat je zelf de playlist kunt bepalen.
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Ik denk dat vrijdagavond gewoon hetzelfde is als de andere werkdagen
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Herman ven Schippers schreef: 03 jan 2022 16:19 Marissa trekt nu de Bonanza door. Mag ze van mij eigenlijk altijd wel doen, heb je écht een totaal andere middagshow dan op de andere zenders.
Inderdaad. Nu voornamelijk mannelijk gedreven. Doet Veronica het toch weer anders!
De combi met Carsten zou zo maar eens een goede kunnen zijn. Hij viel me de afgelopen weken al positief op in de diverse programma's. Hopelijk maken ze samen een mooie ontwikkeling door.

Ik ben ook voorstander van het doortrekken van de bonanza zender breed. Al is het maar als item wat per uur terugkomt.
Als daardoor de luisteraars aanhaken en blijven hangen, bonanza zit nu 1,5% boven zendergemiddelde, dan is dat win win.
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik vind Carsten wat ingewikkeld, na baas Stenders vindt hij het ook nodig om enorm hautain over sommige muziek te doen. Zo wilde hij Within Temptation zelf niet draaien op kerstavond en gaf hij vervolgens aan dat "het publiek" dat ook niet wilde. Dat soort dingen vind ik echt ontzettend storend, Stenders komt er bij mij net nog mee weg, maar daar houdt het wel mee op, zeker als je net komt kijken op de landelijke radio.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 03 jan 2022 16:18 Mark Reman is wanneer je Rob Stenders besteld bij AliExpress.
Als je een op zich niet onaardige grap steeds blijft herhalen gaat de kracht er best snel vanaf.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

marbles schreef: 03 jan 2022 12:18
Phoenix schreef: 28 dec 2021 09:30
marbles schreef: 28 dec 2021 09:28 Tim Klijn krijgt lastige taak. Nu is het verval in de middag heel groot, na 16.00 uur zakken de cijfers echt in. Benieuwd of hij 's ochtends een concurrent kan zijn voor de andere zenders.
Kun je deze cijfers delen?
beetje laat:
sept okt 10+ zenderaandeel op werkdagen.
07-19.00 3,3%
14-16.00 4,5%
16-18.00 3,0%
16-19.00 2,9%
Na de Bonanza gaan dus heel veel mensen weg.
Heel erg bedankt voor deze cijfers.
Juist in september was Tim Klijn met vakantie en was er de Bonanza XL.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie