Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Roelandliefhebber

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Roelandliefhebber »

Lotte van der Neven schreef: 23 dec 2021 17:29 Altijd weer datzelfde argument als iemand iets doet wat niet slim is: "Hij wijkt af van de platgetreden paden". Zo kun je alles recht lullen wat iemand op de radio doet. Alsof je alleen maar radioregels hebt of kunt afwijken van platgetreden paden, andere zaken bestaan blijkbaar niet?

Stenders is gefascineerd door de radiowereld en praat al 35 jaar over radio op de radio. Zaken die intern spelen in de uitzending gooien, over andere radiostations praten, hij doet het allemaal. Hij lijkt niet te beseffen dat dit voor de luisteraars buiten de radiowereld (99,99% van je luisteraars dus) totaal oninteressant is.

Bij alle andere branches zou iedereen begrijpen dat het werkelijk nergens op slaat om over de concurrent te gaan zitten spreken, maar bij radio is dat dan "avontuurlijk". Ik vind het heel amateuristisch.... oh nee sorry, "hij wijkt tenminste af van de platgetreden paden".
.

Jij bent wel op afstand het grootste feestnummer van dit forum, Kicken
MFM

Bericht door MFM »

Ik ben het er wel mee eens. Het is not done om je directe concurrent zo op te hemelen. De gemiddelde verdwaalde luisteraar zal wss niet eens in de gaten hebben dat ie Veronica aan heeft staan!
Maar John de Mol heeft wel eens om minder duidelijke akkefietjes de studio gebeld.
Dus als het nu stil blijft en Stenders het er over blijft hebben dan betekent dat inderdaad volledige vrijheid voor Stenders.

Gelukkig heeft ie ook een lang Veronica verleden, dus gesprekstof genoeg..
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Roelandliefhebber schreef: 23 dec 2021 17:57 Jij bent wel op afstand het grootste feestnummer van dit forum, Kicken
Lex Dumol schreef: 23 dec 2021 17:46 Wat een heerlijk gefrustreerd stukje tekst :))

Fijne feestdagen -bier
Ah, de inhoudelijke argumenten zijn op zie ik. -bier
☝️Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
Lotte van der Neven

MFM schreef: 23 dec 2021 18:03 Ik ben het er wel mee eens. Het is not done om je directe concurrent zo op te hemelen. De gemiddelde verdwaalde luisteraar zal wss niet eens in de gaten hebben dat ie Veronica aan heeft staan!
Maar John de Mol heeft wel eens om minder duidelijke akkefietjes de studio gebeld.
Dus als het nu stil blijft en Stenders het er over blijft hebben dan betekent dat inderdaad volledige vrijheid voor Stenders.

Gelukkig heeft ie ook een lang Veronica verleden, dus gesprekstof genoeg..
De verhalen over De Mol zijn dat ie zijn nieuwe aanwinsten altijd de eerste maanden met rust laat en dan pas gaat luisteren en gaat bellen. Ben benieuwd waar die grens ligt, we zijn nu een half jaar verder. :wink:
Janno

Bericht door Janno »

Lotte van der Neven schreef: 23 dec 2021 18:04
Roelandliefhebber schreef: 23 dec 2021 17:57 Jij bent wel op afstand het grootste feestnummer van dit forum, Kicken
Lex Dumol schreef: 23 dec 2021 17:46 Wat een heerlijk gefrustreerd stukje tekst :))

Fijne feestdagen -bier
En ik altijd maar denken dat Phoenix het alter ego van Patrick Kicken was. :))
Anthony1987

Bericht door Anthony1987 »

Wie gaat Wilfred opvolgen in de ochtendshow? En blijft Jan Joost op vrijdag?
Pot

Bericht door Pot »

Anthony1987 schreef: 23 dec 2021 19:13 Wie gaat Wilfred opvolgen in de ochtendshow? En blijft Jan Joost op vrijdag?
Tim Klijn (nu nog presentator middagshow) volgt Wilfred Genee op. Jan-Joost stopt op vrijdag.
Oren open!
Lotte van der Neven

Janno schreef: 23 dec 2021 18:36

Fijne feestdagen -bier
In tijden niet zulke hilarische grappen gelezen.
Anthony1987

Bericht door Anthony1987 »

Pot schreef: 23 dec 2021 19:27
Anthony1987 schreef: 23 dec 2021 19:13 Wie gaat Wilfred opvolgen in de ochtendshow? En blijft Jan Joost op vrijdag?
Tim Klijn (nu nog presentator middagshow) volgt Wilfred Genee op. Jan-Joost stopt op vrijdag.
In elk geval een vertrouwde stem in de ochtend, mooi!
Bartes

Bericht door Bartes »

Phoenix schreef: 22 dec 2021 21:22
Bartes schreef: 22 dec 2021 20:49 Ronald Snijders heeft het in zijn programma ook vrolijk over "Top 40" en "Top 2000".
Ik neem aan dat je Arjan Snijders bedoelt.
Euhm jazeker. Ik was even in de war met die presentator.
Smid70

Bericht door Smid70 »

Lotte van der Neven schreef: 23 dec 2021 17:29 Hij lijkt niet te beseffen dat dit voor de luisteraars buiten de radiowereld (99,99% van je luisteraars dus) totaal oninteressant is.
Vertel, hoe weet jij dat. Waar is het onderzoek dat die mening onderbouwt. Ik ben oprecht echt heel erg benieuwd. Dat jij er moeite met hebt dat is wel duidelijk, maar hoe kom je op het idee dat je voor 99,99% van de luisteraars kunt spreken.
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Ja, want we moeten inderdaad wel altijd goede argumenten hebben. Dus Lotte zal wel met een gedegen onderzoek komen, anders zou het slechts wat azijnpissen zijn en dat lijkt me toch sterk. [/sarcasme]
Lotte van der Neven

Ik vergis me, iedereen is geïnteresseerd in de radiowereld. Daarom heeft dit forum miljoenen bezoekers en gaat het elke avond in RTL Boulevard over radio. 😂

En blijf me persoonlijk aanvallen als jullie het oneens zijn met me, want kritiek op God Stenders mag nooit getolereerd worden.
jessica

Bericht door jessica »

Lotte van der Neven schreef: 23 dec 2021 17:29 Altijd weer datzelfde argument als iemand iets doet wat niet slim is: "Hij wijkt af van de platgetreden paden". Zo kun je alles recht lullen wat iemand op de radio doet. Alsof je alleen maar radioregels hebt of kunt afwijken van platgetreden paden, andere zaken bestaan blijkbaar niet?

Stenders is gefascineerd door de radiowereld en praat al 35 jaar over radio op de radio. Zaken die intern spelen in de uitzending gooien, over andere radiostations praten, hij doet het allemaal. Hij lijkt niet te beseffen dat dit voor de luisteraars buiten de radiowereld (99,99% van je luisteraars dus) totaal oninteressant is.

Bij alle andere branches zou iedereen begrijpen dat het werkelijk nergens op slaat om over de concurrent te gaan zitten spreken, maar bij radio is dat dan "avontuurlijk". Ik vind het heel amateuristisch.... oh nee sorry, "hij wijkt tenminste af van de platgetreden paden".
Wat ik me oprecht afvraag. Waarom luister je steeds naar Veronica en Stenders als je het zo slecht en amateuristisch vind?
Er zijn genoeg stations en Dj's die precies volgens jouw regels en het boekje van de radio draaien.
Maar aan de andere kant ik vermaak me enorm met de stukjes die je schrijft. Gewoon de tegengestelde mening van mijn belevenis met Veronica. Bijzonder altijd.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 23 dec 2021 18:36

Fijne feestdagen -bier
Maak je geen illusies.
Patrick Kicken schreef: 20 aug 2020 00:09 Och God Phoenix heb je weer iets gevonden om over te mierenneuken? Het was voor mij ook warm en m'n geheugen laat me ook wel eens in de steek.
Gelukkig weet jij wel álles perfect op te lepelen. Met je 'weinig besef van de Nederlandse radiogeschiedenis', grapjas

PS: Het verbaasT mij dat jij, ondanks dat je de basisschool hebt afgemaakt, je toch zo lekker vaak spelfouten maakT. Lekker puh ;-) Irritant he, als iemand loopt te mierenneuken en meteen zegt dat je niks van spelling af weet. Ik hoop dat je geen kinderen hebt of als je ze wel hebt dat je niet zo loopt te mierenneuken tegen ze, anders voorspel ik je dat ze zeer ongelukkig worden van papa later.

En kom er maar in met 'jij kan ook geen kritiek verdragen'. Fout. Ik kan niet tegen mierenneukers!
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Plaats reactie