Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rammerdebam

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door rammerdebam »

Misschien een gek dingetje maar eddy keur de middagshow laten doen op veronica ?
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

rammerdebam schreef: 19 dec 2021 21:56 Misschien een gek dingetje maar eddy keur de middagshow laten doen op veronica ?
Ik zou ervoor tekenen!
Mooi gratis reclame gemaakt op R2 en dan de middagshow bij Veronica per januari gaan doen.
MFM

Bericht door MFM »

Dat worden leuke dagen voor de mensen die niet van de Bonanza houden.

Als ik het goed begrepen heb sluit Rob zich op zolder op (iets anders dan een glazen huis) en is Veronica de hele dag, hele week 1 grote Bonanza.
Osker

Bericht door Osker »

Phoenix schreef: 19 dec 2021 15:15 BEVESTIGD: Tim Klijn gaat de ochtendshow presenteren vanaf januari met Niels, Rick en Florentien.
prima keuze
Pot

Bericht door Pot »

tophitsradio schreef: 19 dec 2021 22:30
rammerdebam schreef: 19 dec 2021 21:56 Misschien een gek dingetje maar eddy keur de middagshow laten doen op veronica ?
Ik zou ervoor tekenen!
Mooi gratis reclame gemaakt op R2 en dan de middagshow bij Veronica per januari gaan doen.
Gaat 'm niet worden.
Oren open!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Pot schreef: 19 dec 2021 23:27 Gaat 'm niet worden.
En terecht niet. Eddy Keur is prima programmamaker, maar niet voor drivetime op een zender met de doelgroep van Veronica.
Rock 'n roll is better than music!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Geen Genee maar Stenders in de ochtend en wat krijgen we op de radio: apres ski muziek.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
MichelS

Bericht door MichelS »

Phoenix schreef: 20 dec 2021 07:43 Geen Genee maar Stenders in de ochtend en wat krijgen we op de radio: apres ski muziek.
Erg he,één apres ski nummer?! :roll: Dat heb je met een verzoekprogramma, soms zit er iets tussen wat je niet trekt.. Het is ook nooit goed.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

MichelS schreef: 20 dec 2021 07:46
Phoenix schreef: 20 dec 2021 07:43 Geen Genee maar Stenders in de ochtend en wat krijgen we op de radio: apres ski muziek.
Erg he,één apres ski nummer?! :roll: Dat heb je met een verzoekprogramma, soms zit er iets tussen wat je niet trekt.. Het is ook nooit goed.
Nee, niet erg. Het was meer een reactie op sommigen dat Genee verantwoordelijk was voor de Hollandse meezingers in de ochtend. En wat blijkt. Bij de eerste ochtend van Stenders gelijk een apres ski nummer en nog geeneens een verzoeknummer :-)
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
MichelS

Bericht door MichelS »

Phoenix schreef: 20 dec 2021 07:59
MichelS schreef: 20 dec 2021 07:46
Nee, niet erg. Het was meer een reactie op sommigen dat Genee verantwoordelijk was voor de Hollandse meezingers in de ochtend. En wat blijkt. Bij de eerste ochtend van Stenders gelijk een apres ski nummer en nog geeneens een verzoeknummer :-)
Ah zo, I stand corrected. Stenders is er op z'n tijd ook niet vies van. :smile:
Janno

Bericht door Janno »

Het is ook een misverstand dat Stenders alleen van elitaire popmuziek zou houden. Hij heeft een heel brede smaak en daar zitten genoeg dingen bij die ik persoonlijk helemaal niks vind.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

De webcam staat wel weer aan bij Stenders thuis zie ik.

Was wel echt heerlijk wakker worden met Stenders op de radio.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

DavyGer schreef: 20 dec 2021 09:04 De webcam staat wel weer aan bij Stenders thuis zie ik.

Dat klonk inderdaad prima. Stenders solo, zonder Caroline Brouwer, en enkel met nieuwslezeres Florentien. En nu Dennis Ruyer. Prima radio zonder franjes.
Disclaimer:
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 20 dec 2021 11:20
DavyGer schreef: 20 dec 2021 09:04 De webcam staat wel weer aan bij Stenders thuis zie ik.

Dat klonk inderdaad prima. Stenders solo, zonder Caroline Brouwer, en enkel met nieuwslezeres Florentien. En nu Dennis Ruyer. Prima radio zonder franjes.
Al was het blijkbaar de bedoeling dat allerhande artiesten & bekende Nederlanders zouden langs komen, maar dat gaat allemaal niet door.
tophitsradio

Bericht door tophitsradio »

Phoenix schreef: 20 dec 2021 11:20

Eens. Alleen jammer dat je twintig keer per uur moet horen dat ze vanuit de zolderkamer van Rob Stenders uitzenden...
Nul toegevoegde waarde voor de luisteraar.
Plaats reactie