Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Er verandert voor de ochtendshow dus niets. 0930-1000 5 platen nonstop.

Dus Dennis wordt voor de 3e keer van een middagshow gehaald? Of zie ik er nog 1 over het hoofd?
RodaJC2000

Bericht door RodaJC2000 »

Henkjan2016 schreef: 04 feb 2021 10:36 Er verandert voor de ochtendshow dus niets. 0930-1000 5 platen nonstop.

Dus Dennis wordt voor de 3e keer van een middagshow gehaald? Of zie ik er nog 1 over het hoofd?
Zojuist heeft Dennis er een tweet erover uitgegooid. Het blijkt dus dat hij had afgesproken om het tot 31 januari tijdelijk te doen zodat hij na zijn herstel weer in de late ochtend terug is. Aldus the Denman
Henkjan2016

RodaJC2000 schreef: 04 feb 2021 11:06
Henkjan2016 schreef: 04 feb 2021 10:36 Er verandert voor de ochtendshow dus niets. 0930-1000 5 platen nonstop.

Zojuist heeft Dennis er een tweet erover uitgegooid. Het blijkt dus dat hij had afgesproken om het tot 31 januari tijdelijk te doen zodat hij na zijn herstel weer in de late ochtend terug is. Aldus the Denman
Duidelijk :-)
Robbinho

Bericht door Robbinho »

Vind het maar een vreemd verhaal. Waarom Dennis tijdelijk en daarna Tim, in plaats van gelijk Tim?
WFNX

Bericht door WFNX »

Ik denk dat dit heel goede keuzes zijn. Denman is gewoon erg goed in een eigen niet-spits programma. Overigens was hij als side-kick tijdens de spits wel erg goed, maar als anchor liep deze deze middagshow in mijn ogen niet zo lekker. Naar nu blijkt wellicht omdat hij niets kon bouwen en er alleen tijdelijk zat. Hoe dan ook, Ruyer in de ochtend, Duvall in de middag. Dat is dikke prima. Nu die muziek nog iets energieker maken en wat meer de hits van de zero's opzoeken alsook de 538/VFM-hits uit de 90s gaan draaien en het wordt nog beter. Ik verbaas me erover hoeveel nummers die eind 90s en in de 00s in de top 40 stonden niet meer gedraaid worden, daar liggen echt kansen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 04 feb 2021 10:30 Jaaa geweldig zo, echt voor mij bijna de perfecte programmering op mijn favoriete station. 👍👍
Ik vind dit ook een verbetering. Al blijf ik VI in de middag beter vinden dan VI in de ochtend. Maar ik begrijp deze keuzes.

Betekent dit ook dat Niels van Baarlen als station manager vervangen gaat worden? Uit zijn eerdere woorden maakte ik op dat een verlenging van zijn a.i. station manager functie afhing van een verlenging van de ochtendshow.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Pot

Bericht door Pot »

Het stond al vast dat de middagshow tot 31 januari zou duren. Op een van de sociale media-kanalen stond iets met Dennis en Celine slepen je de winter door (of zoiets).

Dat Tim nu de plek krijgt lijkt me beter. Wel een opvallende keuze dat Dennis weer 10-13u gaat doen en Lindo doorschuift naar 13-16u. Had Dennis en Tim met elkaar om laten wisselen. Dennis zal dus twee programma's achter elkaar gaan presenteren (Goud van Oud en Hotline).
Oren open!
Henkjan2016

Dat bericht is dan niet echt doorgedrongen op dit forum.

Maar ik begrijp dat Tim dit hele jaar al in de middag zit. Is het niet gewoon: dit klinkt veel beter, dus we gaan Tim in de middag behouden?
Orange

Bericht door Orange »

Robbinho schreef: 04 feb 2021 12:09 Vind het maar een vreemd verhaal. Waarom Dennis tijdelijk en daarna Tim, in plaats van gelijk Tim?
Wellicht dat er nog lijntjes open stonden om iemand binnen te halen voor de middagshow. De beruchte 'dj uit het oosten' bijvoorbeeld en dat daarom Dennis tijdelijk in de middagspits is gaan zitten. De man uit het oosten komt nu en wordt nu dan definitief ingevuld door Tim Klijn. Of is dat ook tijdelijk?
Pot schreef: 04 feb 2021 13:50Wel een opvallende keuze dat Dennis weer 10-13u gaat doen en Lindo doorschuift naar 13-16u. Had Dennis en Tim met elkaar om laten wisselen. Dennis zal dus twee programma's achter elkaar gaan presenteren (Goud van Oud en Hotline).
Via twitter geeft Dennis aan dat de ochtend toch zijn favoriet is. Daar komt hij nu dan weer terug. En dat twee programma's achter elkaar valt wel mee. Dennis is er van 10 tot 13u met in dat laatste uurtje verzoeknummers.
Janno

Bericht door Janno »

Tim, Celine en Henk in de middag. Dat betekent dat ik waarschijnlijk nooit meer naar de Wild in de middag ga luisteren.
Dreamteam is wat overdreven, maar het komt in de buurt.
Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Janno schreef: 04 feb 2021 16:14 Tim, Celine en Henk in de middag. Dat betekent dat ik waarschijnlijk nooit meer naar de Wild in de middag ga luisteren.
Ik vindt Tim een hele goede dj maar of hij geschikt is voor een middagshow, betwijfel ik. Niet dat ik daat Dennis Ruijer op z'n plek vond zitten maar voor dat tijdstip hoor ik liever iemand met meer persoonlijkheid. Tim verving in het verleden heel goed Edwin Evers in de ochtend maar had wel de mazzel dat Niels en Rick er toen wel gewoon bij waren. Ik wens Tim veel succes maar het zaal lastig worden tegenover Coen & Sander en Somertijd en Ruud de Wild.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Henkjan2016

Zwarte IJsbeer schreef: 04 feb 2021 16:36
Janno schreef: 04 feb 2021 16:14 Tim, Celine en Henk in de middag. Dat betekent dat ik waarschijnlijk nooit meer naar de Wild in de middag ga luisteren.
Ik vindt Tim een hele goede dj maar of hij geschikt is voor een middagshow, betwijfel ik. Niet dat ik daat Dennis Ruijer op z'n plek vond zitten maar voor dat tijdstip hoor ik liever iemand met meer persoonlijkheid. Tim verving in het verleden heel goed Edwin Evers in de ochtend maar had wel de mazzel dat Niels en Rick er toen wel gewoon bij waren. Ik wens Tim veel succes maar het zaal lastig worden tegenover Coen & Sander en Somertijd en Ruud de Wild.
Je vergeet Bert Op 5
Janno

Bericht door Janno »

Zwarte IJsbeer schreef: 04 feb 2021 16:36
Het is uiteraard persoonlijke voorkeur, maar de enige reden dat ik nog naar Ruud de Wild luisterde was dat ik niet de grootste fan ben van de stem van Dennis Ruyer. Coen en Sander en 538 heb ik al jaren niet meer geluisterd en het is heel lang geleden dat ik Somertijd nog een klein beetje leuk vond.
Tim Klijn vind ik een meer dan aangename dj en naar de combi met Henk Blok en Celine heb ik nu al een paar keer met genoegen geluisterd, dus vind ik het goed nieuws dat het een vaste waarde gaat worden.

Wat het voor de luistercijfers betekent is weer een ander verhaal.
Pot

Bericht door Pot »

Of het m'n vaste middagshow wordt, weet ik niet. Maar in het huidige radiolandschap brengt in de middag niet veel goeds. Switch nu een beetje tussen Domien en Ruud. Bij Domien blijf ik niet lang genoeg hangen en Ruud's nieuwe opzet waarin hij zó graag interviewer wil spelen, vind ik niks leuks meer aan. Dus misschien is dit wel een optie.
Henkjan2016 schreef: 04 feb 2021 15:17 Dat bericht is dan niet echt doorgedrongen op dit forum.
Nee klopt. Ik zag zoiets ergens staan, maar heb het later niet terug kunnen vinden. Dus voor mij kwam het niet helemaal als een verassing :wink:
Oren open!
riensnoep57

Bericht door riensnoep57 »

luister eens naar de middag vanaf 15.30 uur op classic21.be
een music driven programma met veel muziek en nuttige info
geen lachzakken of sidekicks

het is wel in het frans, maar ik bedoel, luister hoe het gemaakt word
classic 21.be mijn station!
Plaats reactie