Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door jessica »

Ja goed geïnformeerd hoor. Is beide waar gebleken. Niemand geloofde het toen nog.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 14 aug 2020 12:42 Ja goed geïnformeerd hoor. Is beide waar gebleken. Niemand geloofde het toen nog.
Jawel hoor. Ik geloofde hem/haar. Hij/Zij heeft al eerder aangetoond dicht op het vuur te zitten. Hij/Zij bracht hier ook in een vroeg stadium het bericht dat Ekdom naar Talpa zou gaan en Jeroen van Inkel naar Radio 5. En nog een aantal zaken meer.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Is Genee maandag zo langzamerhand weer eens van de partij? Hij heeft er inmiddels vijf weken vakantie op zitten.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Johanneke schreef: 14 aug 2020 18:08 Is Genee maandag zo langzamerhand weer eens van de partij? Hij heeft er inmiddels vijf weken vakantie op zitten.
Nee. Volgende week nog Dennis Ruyer.
Wat mij betreft had Jan-Joost 'Celientje' van Gangelen wel langer op vakantie gemogen.
Daan!

Bericht door Daan! »

Permanent toch?
Orange

Bericht door Orange »

Persoonlijk vind ik Jan Joost van Gangelen het erg leuk doen op vrijdag. Hij brengt energie in de middag en met hem krijg ik zin in het weekend. Leuke anekdotes soms ook.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Johanneke schreef: 14 aug 2020 18:08 Is Genee maandag zo langzamerhand weer eens van de partij? Hij heeft er inmiddels vijf weken vakantie op zitten.
Hij is vandaag al wel op tv, maar zijn Rick en Niels ook al terug?
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Ik hoop ooit dat Adam Curry weer terug komt bij Veronica , zou de zender goed doen.
Pot

Bericht door Pot »

Ikbenroy schreef: 15 aug 2020 21:18 Ik hoop ooit dat Adam Curry weer terug komt bij Veronica , zou de zender goed doen.
Wat denk je zelf :roll: ?
Oren open!
boxfm

Bericht door boxfm »

Pot schreef: 15 aug 2020 21:21
Ikbenroy schreef: 15 aug 2020 21:18 Ik hoop ooit dat Adam Curry weer terug komt bij Veronica , zou de zender goed doen.
Wat denk je zelf :roll: ?
Ik denk dat de magie van Adam Curry op de Nederlandse radio is uitgewerkt. Zijn ochtendshow bij Arrow Classic Rock leverde daar geen flinke stijging van luistercijfers op en werd na 4 maanden (zeer plotseling) gestopt.

Ene kant ook niet heel raar als je op een muziekzender verhalen gaat vertellen over chemtrails, 9/11, etc.
jessica

Bericht door jessica »

Adams Podcast "No Agenda" in Amerika is al iets van 10 jaar een groot succes. Hij doet dat 2x per week. Live podcasts van tussen de 3 en 4 uur. Hij en een collega van hem kunnen hier al die tijd al heel goed van leven. Hij zal wel gek zijn om die vrijheid op te geven.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

In de nieuwe column van Patrick Kicken twee geruchten over Veronica. Veronica en Sky zouden in de etalage staan en Talpa wilde Ruud de Wild hebben ter vervanging van Giel Beelen.
Orange

Bericht door Orange »

Phoenix schreef: 16 aug 2020 11:07 In de nieuwe column van Patrick Kicken twee geruchten over Veronica. Veronica en Sky zouden in de etalage staan en Talpa wilde Ruud de Wild hebben ter vervanging van Giel Beelen.
Ruud de Wild aantrekken voor een station dat in de etalage staat?
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Curry en de crew maakten legendarische ochtendradio in de begintijd van hwt huidige Veronica. Dat is inmiddels zo lang geleden, ik denk niet dat het nog gaat werken.
Rock 'n roll is better than music!
jessica

Bericht door jessica »

Ruud heeft ook al aangegeven geen ochtendshow meer te willen. Doet hij ook al heel lang niet meer. Als je komt als vervanger van Beelen dan kom je toch om de ochtendshow te doen. Dus dat gaat niet gebeuren.
Plaats reactie