Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door rutgrrr »

Janno schreef: 03 aug 2022 21:34 Er is geen sprake van een aanname. Rutgrrr’s woorden worden geuit als feit ;-)
FF kietelen :wink:
Offtopic is het nieuwe ontopic.
jessica

Bericht door jessica »

Phoenix schreef: 04 aug 2022 18:39
Maartinos schreef: 04 aug 2022 16:08 Benieuwd of One Night Stenders een rol binnen de programmering krijgt. Is altijd een genot om naar te luisteren.
Recentelijk heb ik het drie jaar oude gesprek tussen Kicken en Stenders bekeken en daaruit blijkt dat Stenders zo’n programma naast een dagelijks prime-time programma nodig heeft.

Een optie die ik mogelijk acht is het volgende:
- Jordi Mulderij levert een uurtje (ma-do 21-23)
- Marisa gaat de Weekend Bonanza doen (vr-zo 14-16)
- Stenders gaat met Siebelink een VrijMiBo(nanza) doen (vr 16-19)
- Doreleijers en Drogt verdwijnen uit de programmering, zodat ruimte ontstaat voor ‘echte’ DJ’s, maar blijven op invalbasis beschikbaar
Ik weet dat je het niet echt hebt op de presentatoren van de Weekend Bonanza. Maar ik denk dat hier jouw wens eerder een vader van de gedachte is. Jeroen Drogt gaat dat blijven doen. Dat zou ik pas een naaistreek vinden. Iemand zijn vaste baan laten opzeggen en dan na 3 maanden aan de kant zetten. Dat zie ik niet gebeuren. Jouw voorkeur ten spijt.

Zoveel mensen hoeven er niet weg bij Veronica. Carsten zou fijn zijn als hij niet meer te horen is. Hij mag best bij Veronica blijven werken.
Alle opties liggen nog open Als Sander het middagprogramma met Marisa samen gaat maken kan er nog een DJ blijven. Ik zie alleen of Willem Dorelijers of Mulderij vertrekken. Wellicht naar het weekend (Mulderij) of alleen richten op muziekbeleid (Dorelijers)
18 - 21 gaat Sander Hoogendoorn dan doen op vrijdag op deze uren dan Frank v/d Lende. Kan One night Stenders gewoon van 21-23 uur.
Muys kan blijven zitten, Marisa kan blijven zitten alleen samen met Sander L. Na Sander H. dan de keuze voor Dorelijers of Mulderij.

Valt dus wel mee wat er gaat veranderen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

En vergeet niet dat er ook nacht programma's gaan starten per oktober. Of ze de hele nacht gaan doorprogrammeren is onbekend, maar waarschijnlijk wel 00:00-2:00 heel de week.
jessica

Bericht door jessica »

DavyGer schreef: 05 aug 2022 20:25 En vergeet niet dat er ook nacht programma's gaan starten per oktober. Of ze de hele nacht gaan doorprogrammeren is onbekend, maar waarschijnlijk wel 00:00-2:00 heel de week.
Is waar ook. Dus je zo ook gewoon Dorelijers van 21-23 kunnen programmeren en Mulderij van 0.00 tot 2.00 uur. Hoef je eigenlijk bijna helemaal niets te veranderen. Alleen een beetje schuiven met uren. Vallen er ook geen slachtoffers. Zoiets als dit verwacht ik ook.

Zou mooi zijn een radiostation dat door programmeert tot 2 uur in de nacht en om 6.00 uur weer begint met presentatie. Dat zou ik wel een mooie stap voorwaarts vinden.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 05 aug 2022 20:30
DavyGer schreef: 05 aug 2022 20:25 En vergeet niet dat er ook nacht programma's gaan starten per oktober. Of ze de hele nacht gaan doorprogrammeren is onbekend, maar waarschijnlijk wel 00:00-2:00 heel de week.
Is waar ook. Dus je zo ook gewoon Dorelijers van 21-23 kunnen programmeren en Mulderij van 0.00 tot 2.00 uur. Hoef je eigenlijk bijna helemaal niets te veranderen. Alleen een beetje schuiven met uren. Vallen er ook geen slachtoffers. Zoiets als dit verwacht ik ook.

Zou mooi zijn een radiostation dat door programmeert tot 2 uur in de nacht en om 6.00 uur weer begint met presentatie. Dat zou ik wel een mooie stap voorwaarts vinden.
05.00 uur met Niels.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik verwacht dat Dorelijers uit de programmering verdwijnt. Zelf denk ik dat of Jordi Mulderij 21:00-23:00 gaat doen of dat dat Jannes Drop wordt. En dan waarschijnlijk de ander van 00:00-2:00. Tenzij men toch voor een situatie kiest dat er dagelijks een andere dj zit tussen 00:00 en 2:00 zoals nu in het weekend al het geval is. Verder is een naam die al vaker is gedropt Henk Westbroek ook nog altijd een mogelijkheid, hij maakt tegenwoordig ook een podcast met Jelmer Gussinklo.

En dan zou er nog ruimte zijn voor één programma van 2:00-5:00. Dat zal sowieso een opleidingsplek worden.
Pot

Bericht door Pot »

Veronica begint met de komst van Sander L, Sander H en Frank wel wat meer kleur te krijgen. Met alle respect voor Willem en Jordi, maar zij zijn wel een niveautje lager als de eerste twee.

Ik ben zeker benieuwd hoe het programma van Sander Lantiga gaat klinken. De voorzetjes van Coen heeft hij straks niet meer. Blijft hij voortborduren op zijn humor of kiest hij voor een serieuzere muzikale kant. En is het inmiddels al bekend of hij het solo gaat doen of met iemand anders?

Sander H. heeft in ieder geval een prima avondprogramma gemaakt op 3FM. Dat is eigenlijk ook het tijdslot wat het beste bij hem past. Frank kan op vrijdag dan z'n gang gaan met livemuziek, bandjes etc. Dan zit hij ook in z'n element (deed That's Live op 3FM ook prima).

De komst van Tineke en Johan Derksen vind ik daarentegen wel wat vreemder. Tineke verdient absoluut alle respect en heeft (zeker voor haar leeftijd) nog een goede drive. Johan Derksen had ik zelf nooit zo prominent neergezet. Hij heeft echt veel muziekkennis en is een liefhebber, maar op de regionale zenders was het ronduit saai. Ik had het gelaten bij de zondagochtend, voor Danny Vera.
Oren open!
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Pot schreef: 05 aug 2022 21:46 Ik had het gelaten bij de zondagochtend, voor Danny Vera.
Ik snap sowieso niet dat Veronica hier nog niet meer mee heeft gedaan. Want volgens mij slaat de zondagochtend op Veronica best aan, tenminste als ik naar de socials kijk en het feit dat het het enige weekend programma is waar actief reclame voor wordt gemaakt. Ik vind het sowieso best interessant dat Stenders 60's en 70's standards nog geen plekje heeft op de zondag ochtend.
density1

Bericht door density1 »

Dat is misschien iets meer voor Vintage Veronica.
Kuukieba

Bericht door Kuukieba »

jessica schreef: 05 aug 2022 20:21
Phoenix schreef: 04 aug 2022 18:39
Maartinos schreef: 04 aug 2022 16:08 Benieuwd of One Night Stenders een rol binnen de programmering krijgt. Is altijd een genot om naar te luisteren.
Recentelijk heb ik het drie jaar oude gesprek tussen Kicken en Stenders bekeken en daaruit blijkt dat Stenders zo’n programma naast een dagelijks prime-time programma nodig heeft.

Een optie die ik mogelijk acht is het volgende:
- Jordi Mulderij levert een uurtje (ma-do 21-23)
- Marisa gaat de Weekend Bonanza doen (vr-zo 14-16)
- Stenders gaat met Siebelink een VrijMiBo(nanza) doen (vr 16-19)
- Doreleijers en Drogt verdwijnen uit de programmering, zodat ruimte ontstaat voor ‘echte’ DJ’s, maar blijven op invalbasis beschikbaar
Ik weet dat je het niet echt hebt op de presentatoren van de Weekend Bonanza. Maar ik denk dat hier jouw wens eerder een vader van de gedachte is. Jeroen Drogt gaat dat blijven doen. Dat zou ik pas een naaistreek vinden. Iemand zijn vaste baan laten opzeggen en dan na 3 maanden aan de kant zetten. Dat zie ik niet gebeuren. Jouw voorkeur ten spijt.

Zoveel mensen hoeven er niet weg bij Veronica. Carsten zou fijn zijn als hij niet meer te horen is. Hij mag best bij Veronica blijven werken.
Alle opties liggen nog open Als Sander het middagprogramma met Marisa samen gaat maken kan er nog een DJ blijven. Ik zie alleen of Willem Dorelijers of Mulderij vertrekken. Wellicht naar het weekend (Mulderij) of alleen richten op muziekbeleid (Dorelijers)
18 - 21 gaat Sander Hoogendoorn dan doen op vrijdag op deze uren dan Frank v/d Lende. Kan One night Stenders gewoon van 21-23 uur.
Muys kan blijven zitten, Marisa kan blijven zitten alleen samen met Sander L. Na Sander H. dan de keuze voor Dorelijers of Mulderij.

Valt dus wel mee wat er gaat veranderen.
Ik hoop echt dat het dit gaat worden.
Derossi

Bericht door Derossi »

DavyGer schreef: 05 aug 2022 21:36

Ik verwacht dat Dorelijers uit de programmering verdwijnt. Zelf denk ik dat of Jordi Mulderij 21:00-23:00 gaat doen of dat dat Jannes Drop wordt. En dan waarschijnlijk de ander van 00:00-2:00. Tenzij men toch voor een situatie kiest dat er dagelijks een andere dj zit tussen 00:00 en 2:00 zoals nu in het weekend al het geval is. Verder is een naam die al vaker is gedropt Henk Westbroek ook nog altijd een mogelijkheid, hij maakt tegenwoordig ook een podcast met Jelmer Gussinklo.

En dan zou er nog ruimte zijn voor één programma van 2:00-5:00. Dat zal sowieso een opleidingsplek worden.
Misschien is dat wel wat voor Rutger Radstaake, die momenteel invalt bij omroep Brabant. Op radio 2 had hij voor Radio Veronica geen verkeerd nachtprogramma, want het zat tegen het rebelse aan. Iets wat Stenders ook wel lekker vindt
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Hi DavyGer en Jessica,

Waar is gecommuniceerd dat er nachtprogramma’s gaan starten per oktober? Ik heb dat gemist blijkbaar.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Phoenix schreef: 06 aug 2022 10:26

Hi DavyGer en Jessica,

Waar is gecommuniceerd dat er nachtprogramma’s gaan starten per oktober? Ik heb dat gemist blijkbaar.
Tijdens het programma van Lisanne Bronkhorst.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 06 aug 2022 10:26

Hi DavyGer en Jessica,

Daar had Lisanne of Jannes Drop het pas over in de weekend nacht
jessica

Bericht door jessica »

Het is nog niet officieel in een communicatiemoment gecommuniceerd. Maar je mag er van uitgaan als het op de zender zelf wordt verteld 'on air' dat dit gaat gebeuren.
Plaats reactie