Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Ik hoop trouwens dat Lindo Duvall bonussen krijgt voor zijn vele invalbeurten. Ik denk dat hij laatste maanden even veel uren heeft gemaakt in invalbeurten dan zijn eigen tijdslot.
-
Waarom zou Hannelore terugkomen? Die paste al niet bij de ochtend, en ik dacht dat het wel bekend was dat het niet helemaal haar eigen keuze was dat ze weg moest? Ik vond haar verschrikkelijk in de ochtend, zo truttig. Dan echt liever Jo! Die is veel leuker. Okay niet helemaal eerlijk van mij want ik ga de show waarschijnlijk niet luisteren).
zaterdag doet Dennis Ruyer dance department
538 was tussen 1992 en 2002 heel goed... die sfeer moeten ze weer terug krijgen...
Talpa is echt anders dan Lex. Die tijd ga je inderdaad niet terug krijgen.
Rock 'n roll is better than music!
Van de ene kant snap ik het wel, maar van de andere kant op bedrijfsleven is het niet goed voor de luisteraar
Als we ons beperken tot vrouwelijke nieuwslezers is Celine Huijsmans ook nog een optie.Bbruin2007 schreef: ↑23 jun 2022 14:48 Waarom zou Hannelore terugkomen? Die paste al niet bij de ochtend, en ik dacht dat het wel bekend was dat het niet helemaal haar eigen keuze was dat ze weg moest? Ik vond haar verschrikkelijk in de ochtend, zo truttig. Dan echt liever Jo! Die is veel leuker. Okay niet helemaal eerlijk van mij want ik ga de show waarschijnlijk niet luisteren).
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Is ook een goede optie inderdaad, Hannelore schrijft op haar Instagram dat ze deze week alleen inviel, en dat ze alleen af en toe wat blijft invallen op verschillende Talpa zenders.
https://www.instagram.com/p/CfKJ6ZXL3lR/
https://www.instagram.com/p/CfKJ6ZXL3lR/
-
Die is toch helemaal weg bij Talpa?Phoenix schreef: ↑24 jun 2022 10:00Als we ons beperken tot vrouwelijke nieuwslezers is Celine Huijsmans ook nog een optie.Bbruin2007 schreef: ↑23 jun 2022 14:48 Waarom zou Hannelore terugkomen? Die paste al niet bij de ochtend, en ik dacht dat het wel bekend was dat het niet helemaal haar eigen keuze was dat ze weg moest? Ik vond haar verschrikkelijk in de ochtend, zo truttig. Dan echt liever Jo! Die is veel leuker. Okay niet helemaal eerlijk van mij want ik ga de show waarschijnlijk niet luisteren).
En terugkeren is geen optie?Deradiokenner schreef: ↑24 jun 2022 11:19Die is toch helemaal weg bij Talpa?Phoenix schreef: ↑24 jun 2022 10:00Als we ons beperken tot vrouwelijke nieuwslezers is Celine Huijsmans ook nog een optie.Bbruin2007 schreef: ↑23 jun 2022 14:48 Waarom zou Hannelore terugkomen? Die paste al niet bij de ochtend, en ik dacht dat het wel bekend was dat het niet helemaal haar eigen keuze was dat ze weg moest? Ik vond haar verschrikkelijk in de ochtend, zo truttig. Dan echt liever Jo! Die is veel leuker. Okay niet helemaal eerlijk van mij want ik ga de show waarschijnlijk niet luisteren).
Volgens mij zit ze nu bij Ekdom.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Disclaimer:
Disclaimer:
-
Klopt, zat vanmorgen gewoon bij Ekdom.
Win met de zin zou eigenlijk vandaag eindigen maar gezien de vierde stem nog niet is geraden gaat het gewoon door komende maandag volgens mij. Maar 538 bepaalt eigenlijk zelf wanneer ze willen stoppen want volgens mij zijn alle drie de stemmen gevonden nadat er een hint bekend werd. Dus als er nu een hint wordt gegeven wordt die laatste stem waarschijnlijk vandaag nog geraden.