Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Robin Visser

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Robin Visser »

Het beste is 3Fm gewoon verkopen die zender is toch niets waard.
Pot

Bericht door Pot »

Robin Visser schreef: 19 mei 2022 14:42 Het beste is 3Fm gewoon verkopen die zender is toch niets waard.
De zender is niets waard, dus dan is het een goed moment om het te verkopen?

En een publieke zender kun je niet verkopen.

Onzinnige reactie.
Oren open!
stan klerks

Bericht door stan klerks »

Frank en Eva stoppen met de Middagshow.

Bron: Frank van der lende (Twitter)
Tim Lijzenga

Bericht door Tim Lijzenga »

Tim Lijzenga

Bericht door Tim Lijzenga »

Interessante quote van Eva:

"De reden is dat met nieuwe mensen in de top van de NPO, er ook nieuwe plannen komen. En een van die plannen is bekendere namen op de grote plekken, dat is dan de ochtend en de middag."

Dus wat hier al gespeculeerd werd lijkt dan toch uit te komen.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Frank en Eva kunnen prima in de avond of van 14-16 of 10-12 wat mij betreft. Weg bij 3FM hoeft voor mij niet.. maar ja..
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Nou de bezem gaat goed door 3FM. Benieuwd wie ze hier voor gaan strikken, we zien de speculaties van Patrick Kicken graag.

Mijn 2 centen: als Ruud de Wild niet gaat dan zie ik nog wel ruimte voor Frank van het Hof & Wouter v/d Goes in de ochtend of middag van 3FM.
jessica

Bericht door jessica »

Ruud de Wild gaat zeker niet naar de ochtend. Doet net als Edwin Evers geen ochtendradio meer. Middag zou voor Ruud de Wild wel een optie zijn. Maar waarom zou hij bij Radio2 vertrekken voor het mindere 3FM?

Wie die bekende namen dan wel zijn die de ochtend en de middagshow moeten gaan vullen? Geen idee. Misschien Giel Beelen. Nog andere namen?
density1

Bericht door density1 »

Het moment waarvan je wist dat zou komen. Dit gaat een mega leegloop worden bij 3FM.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Evers? Frank Dane? Marieke Elsinga?
Laatst gewijzigd door aapdedino op 19 mei 2022 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Pot

Bericht door Pot »

Het was te verwachten en ook nodig. De programmering blijkt nog niet rond te zijn, maar met deze bekendmaking lijken de ochtend- en middagsloten ingevuld te zijn. Ruud de Wild zal nu dus ook rond zijn met BNNVARA, ga ik vanuit. Eerst wou hij het uitstellen tot na de Passion. Tel daarbij dat interview in de krant bij op en het "nee" met een maar bij Tim Klijn. Overigens hint hij er in DWIDM op Radio 2 ook wel op: afgelopen week begon hij zelfs met: "Hilversum 3... uhm.. Hilversum 2.. NPO Radio 2" en vroeg hintend wat aan Gijs. Als Eva zegt dat de NPO een bekend naam in de avond wil, dan is Ruud erg logisch te noemen.

De ochtend is een raadsel wat mij betreft. Patrick noemde onlangs de namen Frank Dane en Giel Beelen. Kunnen we beide toch "bekender" noemen dan Sander Hoogendoorn. Frank werd als eerste benoemd en volgens Kicken leek dat al redelijk ver te zijn, waarna hij althans terugkrabbelde en Giel als optie gaf. Opvallend is dat Frank nog steeds geen plek heeft en ze bij 538 nog in gesprek zijn met elkaar. Dat er na ruim vijf maanden geen programma of invalbeurt geweest is, zegt wel dat er geen haast geboden is of Frank's interesse er niet meer ligt (hoewel hij aangaf graag bij 538 te willen blijven). Hij zou dan op de plek van Coen en Sander komen. Dat lijkt me sterk, aangezien Coen en Sander nog in de nieuwe 538 campagne te zien zijn en nog een contract hebben bij 538 (die evt ook bij Veronica uitgedoend zou kunnen worden natuurlijk).

Giel Beelen zit al bij 3FM, maar zijn naam viel recenter. Aan de ene kant klinkt deze optie logischer, omdat hij al bij BNNVARA zit. Tegelijk gaf BNNVARA vee eerder aan te willen stoppen met de ochtendshow voor het gerucht van Giel kwam.

Giel vind ik een fantastische radiomaker, maar hij heeft zoveel shit over zich heen gekregen (en soms onterecht). Zijn huidige avondprogramma is hoopvoller, maar met de naam Giel moet hij zien af te werken (net als 3FM zelf). Er hangt helaas gewoon een negatief imago omheen. Maar absoluut een man die ergens iets van denkt en een kloppend muziek- en radiohart heeft (waar de nieuwe zendermanager naar refereerde bij zijn benoeming).

Misschien wordt het wel heel iemand anders, maar dus wel een bekendere naam.

Wat Frank en Eva betreft: ze weten niet waar ze komen te zitten, maar ze hinten er wel op dat ze solo verder gaan. Of dat binnen of buiten 3FM is, lijkt ook niet helemaal zeker te zijn. Ze zijn nog in gesprek. Begrijpelijk dat ze balen, maar zoals Frank al aangeeft: hij hoopt dat het wat gaat uithalen, want "3FM zit in zijn hart" (bron NU.nl).

Na het terugbeluisteren vd uitzending:
Edit: ze gaan uit elkaar.
Edit2: het gerucht van Ruud klopt niet, volgens Eva is 'die keutel' weer ingetrokken, voor zover zij het weten.
Laatst gewijzigd door Pot op 19 mei 2022 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Oren open!
Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef: 19 mei 2022 17:10 Ruud de Wild gaat zeker niet naar de ochtend. Doet net als Edwin Evers geen ochtendradio meer. Middag zou voor Ruud de Wild wel een optie zijn. Maar waarom zou hij bij Radio2 vertrekken voor het mindere 3FM?

Wie die bekende namen dan wel zijn die de ochtend en de middagshow moeten gaan vullen? Geen idee. Misschien Giel Beelen. Nog andere namen?
Heel veel andere beschikbare namen zie ik eigenlijk niet. Eigenlijk alleen maar DJ's van de oude garde.

Ruud moet, als 'ie komt, inderdaad niet de ochtend gaan doen en vooral vrouwlief Olcay thuislaten. Maar dit kunnen beide wel redenen zijn om over te stappen. Muzikaal zou kunnen, aangezien we aan kunnen nemen dat de muziek van 3FM toegankelijker zal worden (welke vorm is gissen). De uitdaging bij Radio 2 is weg (gaf aan in 2019 om binnen 5 jaar weg te willen). De omroep past hem niet, aangezien hij naar BNNVARA zou gaan. Hij wil wat voor z'n oude zender doen (hij gaf aan dat ze vingers soms branden om wat aan de programmering te doen). Hij kan eindelijk het Glazen Huis in, want het is bekend dat dat een wens is. En zal bovenal op zoek zijn naar een uitdaging: bij 3FM is die uitdaging er zeker.
Oren open!
Robin Visser

Bericht door Robin Visser »

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat Ruud Naar 3Fm maar we zullen zien.
Kolya98

Bericht door Kolya98 »

Denk dat hij het wel gaat doen. Hij kan de zender weer terug brengen naar wat het ooit was. Zal verder geen grote naam weten die er voor in staat is om het te doen. :D
SB92

Bericht door SB92 »

Afbeelding
Plaats reactie