Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Radiooidar

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Radiooidar »

Waarom altijd dit azijnzeiken wanneer iemand complimenten heeft voor iets waarbij Rob Stenders betrokken is? Wat heeft hij bepaalde forumleden misdaan? Als je waagt een compliment te geven, krijg je van sommigen direct een bak stront over je heen.
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Ik heb nog steeds vooral het idee dat heel Veronica er vooral voor is om Stenders’ eigen muzieksmaak te promoten. De rest lijkt bijzaak. Had ie dan niet beter gewoon chef muziek kunnen worden? Want op andere zinnige dingen kan ik de man niet betrappen...
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Radiooidar schreef: 27 jan 2022 11:09 Waarom altijd dit azijnzeiken wanneer iemand complimenten heeft voor iets waarbij Rob Stenders betrokken is? Wat heeft hij bepaalde forumleden misdaan? Als je waagt een compliment te geven, krijg je van sommigen direct een bak stront over je heen.
Hahaha die is goed. Je moet eens wat negatiefs over zkh Stenders zeggen en kijken wat er dan gebeurt hier...
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Radiooidar schreef: 27 jan 2022 11:09 Waarom altijd dit azijnzeiken wanneer iemand complimenten heeft voor iets waarbij Rob Stenders betrokken is? Wat heeft hij bepaalde forumleden misdaan? Als je waagt een compliment te geven, krijg je van sommigen direct een bak stront over je heen.
En door dit soort reacties geef je het idee af dat niemand kritisch mag zijn op Stenders, dat is dan weer het andere uiterste. Er zullen op dit forum altijd mensen zijn die positief zijn over een dj die je niet leuk vindt en andersom. Waarom wordt er dan meteen een meta-discussie gevoerd en vallen er woorden als "zuur", "azijnzeiken", enz? Blijf gewoon inhoudelijk discussiëren, daar is het forum voor.

Ontopic: ik hoorde een paar jaar geleden de Epic 80's Top 500 en die vond ik toen heel leuk. Ook al ben ik te jong voor de 80's, door die week heb ik me helemaal verdiept in de jaren 80 en heb ik honderden jaren 80 platen ontdekt...
Maar nu hoor ik zoveel vage onbekende muziek dat ik het een stuk minder leuk vind. Je hoeft niet alleen maar hits uit de jaren 80 te pompen, maar nu hoor ik zoveel onbekends dat ik er geen jaren 80-gevoel bij heb als toen met die Top 500. Geen idee hoe dat is voor mensen die de jaren 80 bewust hebben meegemaakt?
☝️Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
density1

Bericht door density1 »

Ik hoor vooral een totaalpakket uit de jaren 80 deze week. Je hoort alles en er wordt niet gediscrimineerd op genre want zo werd er ook veel Nederpop gedraaid en ook veel new wave. Dus voor iemand die de jaren 80 bewust heeft mee gemaakt vind ik deze week een uitstekende afspiegeling van hoe het toen klonk.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

density1 schreef: 27 jan 2022 12:44 Ik hoor vooral een totaalpakket uit de jaren 80 deze week. Je hoort alles en er wordt niet gediscrimineerd op genre want zo werd er ook veel Nederpop gedraaid en ook veel new wave. Dus voor iemand die de jaren 80 bewust heeft mee gemaakt vind ik deze week een uitstekende afspiegeling van hoe het toen klonk.
Helemaal mee eens, ik ben van 1978 en hoor geweldige nummers die ik helemaal vergeten was. Ben heel tevreden over deze week.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

density1 schreef: 27 jan 2022 12:44 Ik hoor vooral een totaalpakket uit de jaren 80 deze week. Je hoort alles en er wordt niet gediscrimineerd op genre want zo werd er ook veel Nederpop gedraaid en ook veel new wave. Dus voor iemand die de jaren 80 bewust heeft mee gemaakt vind ik deze week een uitstekende afspiegeling van hoe het toen klonk.
Ook Nederlandse tracks die je normaal niet hoort, gevoelsmatig ook tijdens andere 80's weken. Normaal - Niet Noar Huus Toe Goan, BB Band - Stille Willie. Wel geestig.
petoi

Bericht door petoi »

Johanneke schreef: 27 jan 2022 13:05
Helemaal mee eens, ik ben van 1978 en hoor geweldige nummers die ik helemaal vergeten was. Ben heel tevreden over deze week.
Dan was je er wel heel vroeg bij, ik ben iets meer dan 10 jaar ouder maar ik denk ik pas bewust muziek/radio ben gaan luisteren toen ik naar de middelbare school ging. En dan ben ik van de laatste generatie die niet werd stuk gegooid met groepen speciaal gericht op kinderen zoals K3, Ch!ps etc.
Lex Dumol

Bericht door Lex Dumol »

petoi schreef: 27 jan 2022 13:26
Johanneke schreef: 27 jan 2022 13:05
Dan was je er wel heel vroeg bij, ik ben iets meer dan 10 jaar ouder maar ik denk ik pas bewust muziek/radio ben gaan luisteren toen ik naar de middelbare school ging. En dan ben ik van de laatste generatie die niet werd stuk gegooid met groepen speciaal gericht op kinderen zoals K3, Ch!ps etc.
Ik ben van 1973 en bij mij begon de muziek toch al echt op de lagere school. Komt misschien ook dat bij mijn ouders de radio op 3 stond, behalve de woensdag, zondagmiddag natuurlijk op Langs de lijn.

Persoonlijk vind ik Rob Stenders het beste wat Veronica kon overkomen. Wat weer een genot om te luisteren. Oude radio gevoelens komen weer bij mij naar boven. Fantastisch!

Ook hier zie ik toch een hoop mensen die positief zijn over wat Rob daar even weet neer te zetten. Maar ik merk het ook in mijn vrienden en familie kring en bij collega's. Ik attendeer ze er op om eens naar Veronica te luisteren. Velen zijn blij met deze tip!
Re Lex in het weekend. Instagram
Janno

Bericht door Janno »

Lotte van der Neven schreef: 27 jan 2022 12:27 Ik hoorde een paar jaar geleden de Epic 80's Top 500 en die vond ik toen heel leuk. Ook al ben ik te jong voor de 80's, door die week heb ik me helemaal verdiept in de jaren 80 en heb ik honderden jaren 80 platen ontdekt...
Maar nu hoor ik zoveel vage onbekende muziek dat ik het een stuk minder leuk vind. Je hoeft niet alleen maar hits uit de jaren 80 te pompen, maar nu hoor ik zoveel onbekends dat ik er geen jaren 80-gevoel bij heb als toen met die Top 500. Geen idee hoe dat is voor mensen die de jaren 80 bewust hebben meegemaakt?
Zelf ben ik wat minder van de 80s, maar ik vind het juist wél leuk dat het niet alleen de doorsnee hits zijn, omdat ik die na al die jaren wel weer genoeg heb gehoord. Over leeftijd gesproken: ik heb een zoon die deze week de tijd van zijn leven heeft. Hij is waarschijnlijk jonger dan jij en nee, hij heeft het niet van mij, omdat ik zoals ik al zei weinig met de jaren 80 heb. Hij heeft alles zelf ontdekt, net als jij, maar hij geniet dus wel van deze mix. Smaken verschillen nu eenmaal.
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Janno schreef: 27 jan 2022 14:59 Zelf ben ik wat minder van de 80s, maar ik vind het juist wél leuk dat het niet alleen de doorsnee hits zijn, omdat ik die na al die jaren wel weer genoeg heb gehoord. Over leeftijd gesproken: ik heb een zoon die deze week de tijd van zijn leven heeft. Hij is waarschijnlijk jonger dan jij en nee, hij heeft het niet van mij, omdat ik zoals ik al zei weinig met de jaren 80 heb. Hij heeft alles zelf ontdekt, net als jij, maar hij geniet dus wel van deze mix. Smaken verschillen nu eenmaal.
Dat is toch helemaal te gek? Dat radio dat nog kan in 2022, ik vind dat heel mooi.
☝️Bovenstaande tekst betreft mijn persoonlijke mening.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Iets anders, ligt het aan mij of is de Bonanza het enige programma op Veronica dat op het halve uur nog steeds geen reclame heeft?!
density1

Bericht door density1 »

Ze hebben wel nieuws op het halve uur nog steeds dacht ik. Dat snap ik dan weer niet zo goed op dat tijdstip.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

density1 schreef: 27 jan 2022 15:42 Ze hebben wel nieuws op het halve uur nog steeds dacht ik. Dat snap ik dan weer niet zo goed op dat tijdstip.
Jazeker een minimaal nieuwsblokje met Siets, had van mij ook niet gehoeven.
density1

Bericht door density1 »

Denk een moetje van hogerhand of zo. Ik vind het totaal niet relevant in daluren.
Plaats reactie