Toch zitten er al wel bepaalde wijzigingen in het geheel die ik wel fijn vindt.freggel2 schreef: ↑17 jan 2022 10:06Ja, Peter Heerschop is er ook nog, evenals Chris Deluxe. Wat hierboven ook al was aangegeven.
Ik hoop dat de ochtendshow zoals die nu is slechts tijdelijke invulling is en dat eind januari Wietze zijn eigen ochtendshow maakt.(wanneer Frank eigenlijk weg zou gaan)
Zoals eerder was aangegeven is het alleen andere poppetjes op dezelfde plek zetten.
Ten eerste is de verruckte niet meer een soort van overuurtje waarin alleen af en toen door Frank een plaat wordt aangekondigd en naar mijn idee altijd de redactievergadering al was begonnen. In dat uur draaien ze wel verruckte nummers, maar bespreken ook nog wel onderwerpen etc.
Daarnaast is er meer interactie met Chris de Luxe, ook zijn ze dat uur actief (dansen etc) en niet dat er niets gebeurd zoals bij team Frank.
Ook 'Wat vindt Nederland' (hoewel ik het niet per se de leukste rubriek vind) al wel beter te verhapstukken omdat ze beter checken wat de mensen zeggen die in de uitzending komen. Doordat Frank gewoon random lijnen open gooide er regelmatig een flinke dooddoener doorheen, en dat is nu veel minder. En soms knippen ze het.
Ik hoop wel dat ze een paar eigen rubrieken gaan ontwikkelen. Sowieso zag ik dat ze het item van 'wat kan je tegen een X en een Y zeggen' ook gaan doen en zowel 's ochtends vroeg rond 6 uur en later rond 8/9 uur nog een ronde. Dat is ook fijn natuurlijk omdat je de mensen om 6 uur van leuke items wilt voorzien, die vaak alleen maar rond het echte spitsrijden worden gedaan rond 7.30/8.30 uur en als de radio op kantoor aan blijft staan.
Ik vind dat ze met deze kleine wijzigingen al wel laten zien in ieder geval voor nu al prima bezig zijn en meer betrokkenheid bij de luisteraar laten zien. (mijn mening ;) )