Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SB92

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door SB92 »

Ja, met dat nummer van Willie Wartaal en Donnie heb ik ook weinig problemen. Lekkere upbeat pop/hiphop. Past prima in de mengelmoes die de 3FM playlist heet.
Pot

Bericht door Pot »

SB92 schreef: 26 jul 2021 20:38 Ja, met dat nummer van Willie Wartaal en Donnie heb ik ook weinig problemen. Lekkere upbeat pop/hiphop. Past prima in de mengelmoes die de 3FM playlist heet.
Die mengelmoes tussen pop-rock en af en toe ook nog hiphop is misschien juist wel een probleem voor een doorsnee luisteraar. Die wil weten wat hij/zij krijgt.

En als een nummer lekker klinkt, hoeft het niet per se op de zender te passen. In dit geval zie ik dit als een FunX plaat. Over smaak valt niet te twisten, maar of het op 3FM past? Nee, vind ik niet.

Overigens is 'ie al een keer eerder gedraaid zie ik net.
Oren open!
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Hoe doet edson het trouwens? Is het iets? Ik zag in boulevard dat hij zelf schuift. Dat vind ik toch wel een vereiste voor een radio dj.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Het is inderdaad een soort radio 1 op 3FM van wat ik er vanmorgen van hoorde. Maar of dat erg is is de vraag.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Deradiokenner schreef: 27 jul 2021 08:08 Hoe doet edson het trouwens? Is het iets? Ik zag in boulevard dat hij zelf schuift. Dat vind ik toch wel een vereiste voor een radio dj.
Vanochtend niet hoor, de producers zaten achter het mengpaneel. Edson, Roelof en Noah zaten voor de andere microfoons rond het DJ-meubel.

Ik ben er nog niet kapot van. Edson heeft wel een goede energie en Roelof vertelt ook wel leuke dingen, maar het gaat (wat ik nu gehoord heb) vrijwel alleen maar over de Spelen. Dat is ook de insteek van het programma, maar toch...
SB92

Bericht door SB92 »

Ik vraag mij wel af of de gemiddelde 3FM-luisteraar de grootste sportfan is.
castmember

Bericht door castmember »

SB92 schreef: 27 jul 2021 09:36Ik vraag mij wel af of de gemiddelde 3FM-luisteraar de grootste sportfan is.
Als jongerenzender is het op zich niet een verkeerd doel om te kijken hoe je de jeugd in beweging kan krijgen. Zeker na de hele corona pandemie waarbij het sporten in clubverband zo ongeveer tot stilstand is gekomen is het een prima streven om mensen weer te motiveren wat te gaan doen. Of het ook écht gaat werken door de aandacht op de Olympische Spelen, ik weet het niet . . .

. . . maar dat laatste is ook vooral omdat ik zelf het hele Olympische gevoel mis nu, dat ik wel had bij London en Vancouver :smile:
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

SB92 schreef: 27 jul 2021 09:36 Ik vraag mij wel af of de gemiddelde 3FM-luisteraar de grootste sportfan is.
Ben heel benieuwd waarom dit niet zo zou zijn?
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Pot schreef: 26 jul 2021 22:54
SB92 schreef: 26 jul 2021 20:38 Ja, met dat nummer van Willie Wartaal en Donnie heb ik ook weinig problemen. Lekkere upbeat pop/hiphop. Past prima in de mengelmoes die de 3FM playlist heet.
Die mengelmoes tussen pop-rock en af en toe ook nog hiphop is misschien juist wel een probleem voor een doorsnee luisteraar. Die wil weten wat hij/zij krijgt.

En als een nummer lekker klinkt, hoeft het niet per se op de zender te passen. In dit geval zie ik dit als een FunX plaat. Over smaak valt niet te twisten, maar of het op 3FM past? Nee, vind ik niet.

Overigens is 'ie al een keer eerder gedraaid zie ik net.
Wat een onzin, kijk naar het foute uur, dat is juist zo populair omdat het alle kanten opgaat. En er jeugdsentiment aan hangt, ook dat.
SB92

Bericht door SB92 »

Herman ven Schippers schreef: 27 jul 2021 11:34
SB92 schreef: 27 jul 2021 09:36 Ik vraag mij wel af of de gemiddelde 3FM-luisteraar de grootste sportfan is.
Omdat mijn ervaring is dat hoe alternatiever de doelgroep, hoe kleiner de interesse in sport wordt. Maar dat is allemaal persoonlijke ervaring en projectie.
castmember

Bericht door castmember »

SB92 schreef: 27 jul 2021 13:17
Omdat mijn ervaring is dat hoe alternatiever de doelgroep, hoe kleiner de interesse in sport wordt. Maar dat is allemaal persoonlijke ervaring en projectie.
Denk dat je een puntje hebt als het gaat om de standaard bier en tieten sporten gaat als Voetbal, Formule 1 en Darten (als je dat laatst überhaupt een sport mag noemen). Maar ik denk juist door een evenement als de Olympische Spelen dat een enorme diversiteit aan sport biedt dat er voor iedereen wel wat tussen zit. Dus ook voor de Alternatievere doelgroep (BMX-en, Mountainbiken, Skaten, . . . . .)
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
JulesKluivert

castmember schreef: 27 jul 2021 13:38
SB92 schreef: 27 jul 2021 13:17
Denk dat je een puntje hebt als het gaat om de standaard bier en tieten sporten gaat als Voetbal, Formule 1 en Darten (als je dat laatst überhaupt een sport mag noemen). Maar ik denk juist door een evenement als de Olympische Spelen dat een enorme diversiteit aan sport biedt dat er voor iedereen wel wat tussen zit. Dus ook voor de Alternatievere doelgroep (BMX-en, Mountainbiken, Skaten, . . . . .)
Maar moet je daar nu de ochtendshow op 3FM helemaal mee vullen? Als ik wil worden bijgepraat over de Spelen op de radio zet ik Radio 1 op. Daar doen ze dat gewoon beter.
SB92

Bericht door SB92 »

Wat Sander met het EK deed was prima. Was er ook aandacht voor, maar nam het niet de hele show over. Dat kan toch ook prima met de Olympische Spelen?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Luisteren wij ineens allemaal 3fm? :cool:
JulesKluivert

SB92 schreef: 27 jul 2021 14:11 Wat Sander met het EK deed was prima. Was er ook aandacht voor, maar nam het niet de hele show over. Dat kan toch ook prima met de Olympische Spelen?
Vind ik ook... ze hebben wel andere items (Komkommerbingo) maar de Spelen hebben de overhand
Plaats reactie