Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Henkjan2016 »

Pascal. K schreef: 07 mei 2021 14:43
Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 13:29 Valt mij op dat Marisa veel non-playlist draait, maar ze zit natuurlijk wel buiten kaveltijd.

Playlist relisten 21.00-22.00 :)

Placebo - Pure Morning
PURE MORNING06-05-2021 21:04
Placebo

The Prodigy - Firestarter
FIRESTARTER06-05-2021 21:31
The Prodigy

PHD - I Won't Let You Down
I WON'T LET YOU DOWN06-05-2021 21:35
PHD
Deze mogen overdag ook, vallen allemaal binnen de kavel regeltjes
Het ging mij om de platen die dat uur staan geregisteerd staan in de playlist, en welke er gedraaid zijn en niet in de playlist geregistreerd staan.
Er zijn zo'n 8 platen gedraaid die niet in de playlist van dat moment zijn terug te vinden.

Excuses voor de verwarring.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Geef niet kan gebeuren! Wel leuke verassende tracks!
density1

Bericht door density1 »

Vind het wel meevallen. Dit zijn toch gewoon vanzelfsprekende titels die je op Veronica zou moeten horen maar blijkbaar nooit te horen waren?
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

density1 schreef: 07 mei 2021 19:10 Vind het wel meevallen. Dit zijn toch gewoon vanzelfsprekende titels die je op Veronica zou moeten horen maar blijkbaar nooit te horen waren?
Dan is het toch opvallend? Als iets er eerst niet is en daarna wel, dan valt dat op.
Henkjan2016

density1 schreef: 07 mei 2021 19:10 Vind het wel meevallen. Dit zijn toch gewoon vanzelfsprekende titels die je op Veronica zou moeten horen maar blijkbaar nooit te horen waren?
De 8 in de playlist ontbrekende titels heb ik niet benoemd, een conclusie of deze wel of niet thuishoren bij Veronica kan helemaal niet getrokken worden. Tenzij je live hebt geluisterd natuurlijk.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 20:18
De 8 in de playlist ontbrekende titels heb ik niet benoemd, een conclusie of deze wel of niet thuishoren bij Veronica kan helemaal niet getrokken worden. Tenzij je live hebt geluisterd natuurlijk.
Zijn deze 8 titels wel ergens terug te vinden?

Ik snap de verwarring nu wel. Je noteert hier 3 titels terwijl de discussie over de 8 andere titels van dat uur gaan.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Henkjan2016

Phoenix schreef: 07 mei 2021 20:31
Henkjan2016 schreef: 07 mei 2021 20:18
Zijn deze 8 titels wel ergens terug te vinden?

Ik snap de verwarring nu wel. Je noteert hier 3 titels terwijl de discussie over de 8 andere titels van dat uur gaan.
Ik begrijp de verwarring inderdaad ook wel. Dat had ik ook al gemeld in een eerdere post. Het is natuurlijk ook een zaak van lezen waarop men reageert, alvorens er gereageerd wordt. Ik denk niet dat ze terug te vinden zijn, dan zou ik ze even terug moeten luisteren.

Het punt was enkel dat de playlist op bijvoorbeeld relisten niet volledig aangeeft wat er exact is gedraaid.
density1

Bericht door density1 »

Zijn er online playlisten beschikbaar waar de ontbrekende tracks wel tussen staan?
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Zeg allemaal er is grote verandering in de playlist, ben ik nou zo slim of….. :razz:
jessica

Bericht door jessica »

Ik denk dat de normale playlist nog geldt maar dat de free choices keus gewoon veel groter geworden is. Misschien hebben de Dj's ook wel meer free choices dan voorheen. Ik heb steeds vaker Veronica op nu en minder radio2. Ik vond radio2 toch al minder worden buiten de uren van Stenders om.
rocks

Bericht door rocks »

Zag dat de zatertdagavond een nieuwe "avondprogramma" heeft en de webcam open heeft staan in de studio....
"Avondprogramma" is nu "Saturday Night not live". Zouden ze daar ook aan aan het werken zijn voor een nieuwe
programmering omdat het nu niet meer Party heet?
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

density1 schreef: 07 mei 2021 12:30 Dan draait de database van Stenders al mee in de rotatie dus.
Of free choice…
density1

Bericht door density1 »

Free choice uit de database, zou goed kunnen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

De VI ochtendshow begint wat te wankelen voor mijn gevoel. Gisteren en vandaag zat Lex Uiting er om Rick Romijn te vervangen maar die haalt de hele show naar beneden. Wat een braverik en heeft werkelijk niks toe te voegen. Niels maakte vorige week in de Warming Up ook al een opmerking dat Rick zich waarschijnlijk geen zorgen om zijn baan zou maken als hij de show met Lex de dag ervoor had gehoord... Toch zit hij er deze week weer. Zou dit nou moeten van de nieuwe leiding, vraag ik me af.
Verder is het weekend begonnen voor het hele team, dus waarschijnlijk zit Marisa er de komende drie dagen 🙄. Word niet blij van Veronica momenteel.
Henkjan2016

Johanneke schreef: 11 mei 2021 11:26 De VI ochtendshow begint wat te wankelen voor mijn gevoel. Gisteren en vandaag zat Lex Uiting er om Rick Romijn te vervangen maar die haalt de hele show naar beneden. Wat een braverik en heeft werkelijk niks toe te voegen. Niels maakte vorige week in de Warming Up ook al een opmerking dat Rick zich waarschijnlijk geen zorgen om zijn baan zou maken als hij de show met Lex de dag ervoor had gehoord... Toch zit hij er deze week weer. Zou dit nou moeten van de nieuwe leiding, vraag ik me af.
Verder is het weekend begonnen voor het hele team, dus waarschijnlijk zit Marisa er de komende drie dagen 🙄. Word niet blij van Veronica momenteel.
VI wankelt al langer. Tis een hele brave hendrikken-kliek aan het worden.
Plaats reactie