Radio Caroline

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.

Moderator: admin6

jessica

Re: Radio Caroline

Bericht door jessica »

Satfreak13 schreef: 07 aug 2021 19:33 Nee, het is 1Kw, de huidige Ofcom vergunning staat niet meer toe.
2 Kw is dus al een verdubbeling.
Maar we gaan het zien. Mss biedt de zendinstallatie meer dan we weten. Tenzij Caroline voor een mooi prijsje iets op de kop heeft weten te tikken. Zou me niet verbazen bij zoveel AM zenders in het VK die momenteel definitief uit de lucht gaan.

Misschien gaat Caroline ons volgende week (14 augustus) verrassen.
Ik hoop op al vanaf 13 augustus, want dan is Radio Caroline North 4 dagen op zender vanaf de Ross Revenge!
big T

Bericht door big T »

Zo das nog meer als de meest positivo onder ons verwacht hadden, hiermee gaan ze in Nederland een erg mooi signaal mee maken.
https://mediumwave.info/news/
Radio Caroline, Have acquired a 25Kw transmitter, which they are going to install at there Orfordness site in Suffolk on 648Khz, permission granted by Ofcom, the regulator.
The idea being to overcome interference man made, and to overcome the skip signals from Spain and Slovenia. The signal should be strong in the East, and South of England, and of course in NW Europe.
Should come to air sometime before the end of the year.
Mike Simmonds (2021-09-13)
density1

Bericht door density1 »

En wie zegt dat deze site het bij het goede eind heeft? Iedereen kan zomaar wat schrijven op een website natuurlijk. 25kW lijkt me wel erg veel.
big T

Bericht door big T »

ha ha ja das waar maar mensen geloven ook alles wat op FB staat, en daar zou ik moeite mee hebben :))
Plaats reactie