StereoTool

In dit Forum kan over alle vormen van Soundprocessing gepraat worden.

Moderator: admin6

density1

Re: StereoTool

Bericht door density1 »

Waarom vroeg je dan om een PB te sturen, dan had je toch ook wel gelijk de link van het station kunnen plaatsen.
Om daar op terug te komen. Het klinkt erg onrustig door teveel clipping.
Julius de Waal

Bericht door Julius de Waal »

Hai Density, oke. Maar als ik dat niet gebruik klinkt het weer te rustig. En dit is de Boja One preset van StereoTool zelf. Waarom zou StereoTool het beschikbaar maken als het niet goed is?
density1

Bericht door density1 »

Die presets zijn per definitie allemaal goed die hierin worden aangeboden. Het moet maar net je smaak zijn en ze willen gebruiken. Ik vind hem veel te onrustig zoals gezegd. Presets kun je ook naar wens aanpassen.
Julius de Waal

Heb hem nu aangepast: -13dbfs peak -3.5 dbfs. Dat luistert wel fijn. Dat is een perfecte balans. Misschien op de uitgang nog +0.5dbfs of compressie op 13.50 dan klinkt alles even hard ongeveer.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Of toch een foutje…

Opeens site offline :

Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze site.

Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Julius de Waal schreef: 07 sep 2021 18:03 Hai Density, oke. Maar als ik dat niet gebruik klinkt het weer te rustig. En dit is de Boja One preset van StereoTool zelf. Waarom zou StereoTool het beschikbaar maken als het niet goed is?
Is niet van stereotool maar van Boja
Ferjo

Bericht door Ferjo »

Julius de Waal schreef: 06 sep 2021 17:26 Graag zou ik een preset willen hebben die ik kan downloaden en vervoglens kan gebruiken met Stereotool. Alleen bij mij werkt dat nooit omdat het sts bestanden zijn ofzo.
Heb je http://www.breakawayone.com/ wel eens geprobeerd? Ik vind Stereotool netter/cleaner klinken, Breakaway geeft meer een "windkracht 10 in je gezicht" saus aan het geluid :D
Bij Breakaway moet je bij de Gain riding en Multiband de speed omhoog doen voor meer "energie". De Amsterdam preset is qua punch een goede om mee te beginnen.
Julius de Waal

Ferjo, als jij een <knip> [Edit admin5: Vragen om illegale software is een no go]
density1

Bericht door density1 »

Lijkt me niet de bedoeling dat je op dit forum om een crack gaat vragen. Je zult hem moeten aanschaffen, legaal.
wave

Bericht door wave »

Ik zou die vraag héél snel weghalen Julius, dat is vragen om een terecht slot door een moderator + een waarschuwing. Professionele software kost geld, en met een hele goede reden.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
admin5
Moderator

Bericht door admin5 »

Te laat. Julius (alias DeanScholte) zal hier niet meer reageren.
Dat komt vooral omdat het een cloon was van eerder verbannen DeanScholte.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
Gesloten