eigenaar naam Mi Amigo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: eigenaar naam Mi Amigo

Bericht door jessica »

density1 schreef: 14 nov 2021 14:17 Je hoort overigens nu op Mi Amigo regelmatig de mededeling dat ze in volle opbouw zijn, nieuwe studio's worden gebouwd e.d. Wel opvallend dat ze dat 'vergeten waren om te doen' toen ze hun eerdere startdatum bekend maakte, 30 oktober. Toen was het de website die het nog niet goed deed en verhuisd moest worden naar een andere provider, dat was vlak voor 30 oktober gerealiseerd, en nu zijn het ineens de studio's die nog niet af zijn....Ok... :eek:
Misschien zijn ze inderdaad ook een programmering aan het maken voor de weekdagen. Verder komt december er natuurlijk aan met veel feestdagen en vakanties. Niet een lekkere tijd om met een nieuwe zender te beginnen ook is de top2000 er nog. Dan is januari natuurlijk beter om van start te gaan en kan je alles rustig voorbereiden. Aan de andere kant duurt het wel lang. Dan zijn ze ongeveer 3 maanden van Radio Mi Amigo International af.
density1

Bericht door density1 »

Mwah, je maakt je wel erg groot als beginnend station om hier rekening mee te houden, dat er op de landelijke popzender een Top 2000 is. Ik vind dat geen excuus omdat je gewoon je eigen plan moet trekken.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

jessica schreef: 14 nov 2021 13:10 Ik kwam deze link van Mi Amigo ook nog tegen:

https://radiomiamigo.co.uk/
" een vrienden portaal " om buitenstaander " buiten " te houden :))
Goedkoper dan de Mi Amigo en die { dode duif} eens officiële te registreren. :))
Ga weg hou op met die bejaarde radio geef mij maar Radio 10 60s /70s dat loopt en geen fake news studio verbouwen , stream doet het niet , website down ect ect & bla bla bla :wink:
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
density1

Bericht door density1 »

Hoorde net een spreekje van Bart van Gogh voorbij komen tijdens de nonstop. Zo, die is het ook niet verleerd en wat een goede stem nog steeds. Niet alleen voor jingles maar ook voor radioprogramma's nog steeds.
density1

Bericht door density1 »

Wel veel 80's die voorbij komen. Ze zeggen zelf het '70's station' te zijn, dan moet je deze ook wel horen. 80's worden al veelvuldig op andere stations gedraaid en bovendien zijn het ook niet de meest originele 80's die ik voorbij hoor komen op Mi Amigo.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Elk weekend staat Mi Amigo hier op. Het valt mij vandaag op dat de (oude) reclamejingles compleet anders zijn dan welke in de afgelopen weken werden gedraaid.
density1

Bericht door density1 »

Ze variëren misschien. Er zijn er zoveel.
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Noordzee schreef: 26 nov 2021 17:11 Elk weekend staat Mi Amigo hier op. Het valt mij vandaag op dat de (oude) reclamejingles compleet anders zijn dan welke in de afgelopen weken werden gedraaid.
Als ze zo fanatiek aan het voorbereiden zijn met studio's en zoektocht naar adverteerders, dan mag een dab+ signaal op het MTVNL boeket niet ontbreken, lijkt me...
density1

Bericht door density1 »

Het duurt allemaal wel erg lang voor 2 dagen in de week presentatie waarvan een deel ook oude programma's zoals ik las in hun programmering. Ze doen heel megalomaan door te zeggen in hun promo's dat ze 'studio's aan het bouwen zijn, airconditioning aan het installeren zijn', maar daar is natuurlijk niets van waar.
big T

Bericht door big T »

ik dacht het anker met bladgoud bekleden?
jessica

Bericht door jessica »

Ik zal er wel eens naar luisteren omdat ik sommige DJ's wel leuk vind. Maar ik snap werkelijk niets van de keuze om oude commercials uit te zenden. Probeer gewoon oldies radio anno nu te maken. Op TV ga je ook geen zwart-wit films meer kijken.

Wat dat betreft doet Radio Miamigo International het professioneler. Met ook goede radiomakers. Moet je wel van Engelse presentatoren houden. Wat ik toevallig doe.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Zo zie je maar, ik vind die oude jingles en reclames juist helemaal geweldig. Daardoor zit ik helemaal in de oude zeezender-sfeer. Gewone golden oldie-stations zijn er al genoeg. Helemaal leuk om in het weekend naar te luisteren. Hoeft natuurlijk ook niet zeven dagen per week op te staan.
density1

Bericht door density1 »

Het is ook om een sfeertje te creëren en de toevoeging van wat presentatie tekstjes om de nonstop wat 'levendig' te laten klinken vind ik een aardige vondst en zo zouden meer internet stations het mogen doen, die nu vaak genoeg volledig nonstop zijn en daardoor bloedsaai klinken, op die manier toch nog enigszins levend te laten klinken.
jessica

Bericht door jessica »

Ik heb dit weekend weer even iets langer geluisterd. En ik hoor nu ook engelse reclames. Muziekdatabase lijkt nu ook nog uitgebreid. Het is wel beter geworden. Reclames lijken ook wat korter. Misschien geedit? En ik hoor dat het nostalgische berichten betreft. Als ze het doseren is het wel te doen. Vind het nu wel een stuk prettiger luisteren dan een tijdje geleden.
density1

Bericht door density1 »

Muziek is inderdaad flink aangevuld, hoor ook nu andere presentatoren die een spreekje doen. Misschien is het ook handig dat er geen specifieke platen meer worden aangekondigd want anders hoor je heel vaak dezelfde plaat met hetzelfde spreekje er voor. Het is beter om het algemener te houden door enkel het jaartal of helemaal geen aankondiging te doen alleen een soort spreekje waarin je iets vertelt. Jaartallen kun je makkelijk verbinden aan een tekstje als je in de database aangeeft welk jaartal gaat komen en daarvoor het bijbehorende spreekje inpland in het schedule programma.
Plaats reactie