eigenaar naam Mi Amigo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: eigenaar naam Mi Amigo

Bericht door jessica »

density1 schreef: 07 nov 2021 11:00 Weet ik niet. Sommige DJ's hebben een 'spreekje' opgenomen met daar achteraan een track waar ze een verhaaltje over vertellen. Marc Jacobs is ook veel te horen. Zo rond 00.20 en 00.45 zitten die presentatietekstjes. Erg origineel gevonden maar je hoort wel steeds dezelfde met dezelfde track er achter aan.
Ohh dan was dat het. Even denk je toch dat het programma gepresenteerd wordt. Wel leuk gevonden, maar ze zouden er dan veel meer moeten opnemen om het herhalingseffect te voorkomen. Hetzelfde heb ik met steeds die ellenlange oude reclames en de beperkte hoeveelheid muziek die in de database zit. Veel repeats.

Je hoort wel af en toe nummers die je nergens anders hoort en jarenlang niet op de radio zijn geweest. Maar die komen dan te vaak en te veel terug en gaan dan vervelen. Kortom ik vind dat het nog niet goed staat. Veel herhaling met alles.

Misschien wordt het als ze gaan presenteren beter.
density1

Bericht door density1 »

Ja, het zijn eigenlijk een soort van voicetracks dan. Als je het goed organiseert kun je zo dagen vullen. En is ook niet zo heel veel werk. Als je per uur een aantal spreeks van een aantal jocks laat horen geeft dat toch een meer 'live' gevoel dan zielloze nonstop 'jukebox' uitzendingen die je op andere internetstations hoort. Wat dat betreft kunnen ze hier origineel in zijn.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

jessica schreef: 07 nov 2021 12:08
density1 schreef: 07 nov 2021 11:00 Veel herhaling met alles.
Misschien wordt het als ze gaan presenteren beter.
Ja, dat herken ik wel. Maar daarom luister ik nu ook alleen in het weekend naar Mi Amigo. Doordeweeks naar Radio Caroline waar je natuurlijk wel de hele week live-presentatie hebt. En een hele andere muziekkeus die wel bevalt tijdens het werken.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Mijn weekend is begonnen en de radio staat weer op Mi Amigo.

Ik hoor nu ook een aankondiging dat Radio Mi Amigo onder constructie is. Er wordt geen datum genoemd voor de start van de gepresenteerde programma's. Ze zijn met een verbouwing van de studio bezig.
Laatst gewijzigd door Noordzee op 11 nov 2021 21:44, 3 keer totaal gewijzigd.
density1

Bericht door density1 »

Raar verhaal vind ik het maar worden.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Ach, van de huidige uitzendingen wordt ik ook helemaal vrolijk. Ze profileren zich nu ook als het beste seventies-station en terecht!
density1

Bericht door density1 »

Muziek is leuk, bij tijd en wijle origineel met nummers die ik al een hele tijd niet meer heb gehoord. En daar is denk ik een reden voor dat sommige stations dat niet draaien...maar dat terzijde. :))
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 12 nov 2021 12:38 Muziek is leuk, bij tijd en wijle origineel met nummers die ik al een hele tijd niet meer heb gehoord. En daar is denk ik een reden voor dat sommige stations dat niet draaien...maar dat terzijde. :))
Ja precies. De muziek is wel ok. Maar er zitten ook hele erge turn offs tussen. 1x is leuk, maar die moeten niet te vaak terugkomen. Evenals al die oude reclames. Die ben ik al helemaal zat en ik luister af en toe een uurtje. Voor mij nu al een reden om hem niet te vaak aan te zetten.

Dan toch liever radio mi amigo international. Daar zitten ook programma's die op meerdere zenders worden uitgezonden Emperor Rosko en dat nieuwe programma uit Equador. Maar Johnny Lewis of Paul Newman maken wel specifiek programma's voor Mi Amigo en daar mag ik graag naar luisteren.
jessica

Bericht door jessica »

Ik kwam deze link van Mi Amigo ook nog tegen:

https://radiomiamigo.co.uk/
density1

Bericht door density1 »

Dat lijkt me een portal waar alle Mi Amigo stations die er nu zijn te beluisteren zijn.
density1

Bericht door density1 »

Je hoort overigens nu op Mi Amigo regelmatig de mededeling dat ze in volle opbouw zijn, nieuwe studio's worden gebouwd e.d. Wel opvallend dat ze dat 'vergeten waren om te doen' toen ze hun eerdere startdatum bekend maakte, 30 oktober. Toen was het de website die het nog niet goed deed en verhuisd moest worden naar een andere provider, dat was vlak voor 30 oktober gerealiseerd, en nu zijn het ineens de studio's die nog niet af zijn....Ok... :eek:
big T

Bericht door big T »

Alles voor de mystiek hè :))
Straks is er een binnenvaart schip met opbouw in de friese meren te vinden.
Of ergens anders?
density1

Bericht door density1 »

Ze pretenderen nu een station te zijn vanuit Girona Spanje, maar uiteindelijk komen de programma's normaal gesproken net als bij andere internetstations, toch gewoon uit homestudio's gewoon in Nederland en België en misschien iemand in Spanje wellicht waar een server staat die het op internet verspreid, dat zou kunnen. Misschien is het wel zo dat ze meer programma's gaan brengen, dus niet alleen in het weekend. Misschien duurt het daarom wat langer.
big T

Bericht door big T »

ha ha over mystiek gesproken :))
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Zo af-en toe hoor ik een reclame van Martini of Peter Stuyvesant. Ik realiseerde mij dat deze reclames in Nederland al heel lang niet meer voorkomen.
Plaats reactie