eigenaar naam Mi Amigo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
wave

Re: eigenaar naam Mi Amigo

Bericht door wave »

Dat is een waarheid als een koe. Maar het klinkt wel als een “Holzhauer soundje” :))
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
jessica

Bericht door jessica »

Noordzee schreef: 31 okt 2021 10:03
jessica schreef: 30 okt 2021 15:48
Ik heb ze wel gehoord hoor compleet met oude telefoonnummers. Commercials gaan in de regel niet zo snel irriteren omdat ze na verloop van tijd van de zender afgaan en vervangen worden door andere. Maar deze commercials hoor je dag in dag uit. Het is gewoon onzinnig om steeds zoveel oude commercials per dag te draaien. 1 per uur en dan ieder uur een andere kan ik nog begrijpen als ze sterk ingekort worden. Dus geen 1,5 a 2 minuten. Die onzinnige veelvoud van oude commercials zijn voor mij een reden om af te haken. Hoop dat ze dit nog gaan aanpassen. Je wordt er snel zat van.

[einde quote]

Ik vind ze juist erg leuk, die oude commercials. Ingezongen door bv Rob de Nijs of Sandra en Andres. Hilarisch! Heb er nog lang geen genoeg van.
Ik spreek je over 3 maanden nog een keer als je iedere dag diezelfde reclames 3 maanden lang hebt gehoord. Ook de wetenschap dat ze altijd zo zullen blijven en dat er nooit andere commercials te horen zullen zijn. Laat ik voor mezelf spreken ik wordt er snel zat van. Ik zal heus af en toe een uur naar miamigo luisteren, maar Een hele dag nee.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

density1 schreef: 31 okt 2021 19:49 Zou het niet weten, met StereoTool kun je dit resultaat ook behalen, preset inladen en gaan. Daar hoeft Holzhauer niet bij aan te pas te komen.
Klopt een beetje hobby of zoeken naar de goede preset en stereotool werk prima!
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
density1

Bericht door density1 »

Hoor wel veel repeats, database aan muziek is dus blijkbaar nog niet groot genoeg om dit te ondervangen.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

jessica schreef: 31 okt 2021 22:17
Noordzee schreef: 31 okt 2021 10:03
jessica schreef: 30 okt 2021 15:48
Ik heb ze wel gehoord hoor compleet met oude telefoonnummers. Commercials gaan in de regel niet zo snel irriteren omdat ze na verloop van tijd van de zender afgaan en vervangen worden door andere. Maar deze commercials hoor je dag in dag uit. Het is gewoon onzinnig om steeds zoveel oude commercials per dag te draaien. 1 per uur en dan ieder uur een andere kan ik nog begrijpen als ze sterk ingekort worden. Dus geen 1,5 a 2 minuten. Die onzinnige veelvoud van oude commercials zijn voor mij een reden om af te haken. Hoop dat ze dit nog gaan aanpassen. Je wordt er snel zat van.

[einde quote]

Ik vind ze juist erg leuk, die oude commercials. Ingezongen door bv Rob de Nijs of Sandra en Andres. Hilarisch! Heb er nog lang geen genoeg van.
Ik spreek je over 3 maanden nog een keer als je iedere dag diezelfde reclames 3 maanden lang hebt gehoord. Ook de wetenschap dat ze altijd zo zullen blijven en dat er nooit andere commercials te horen zullen zijn. Laat ik voor mezelf spreken ik wordt er snel zat van. Ik zal heus af en toe een uur naar miamigo luisteren, maar Een hele dag nee.
Mijn weekend is begonnen en dan schakel ik ook over van Caroline naar Mi Amigo. Nog steeds niets bekend over live-uitzendingen. Wel weer drie keer in een uur die leuke Goudhaantje-reclame. En Ja, drie keer heerlijk meegezongen....
density1

Bericht door density1 »

Misschien komend weekend. Alles draait uit de kunst dus geen excuses.
jessica

Bericht door jessica »

Noordzee schreef: 04 nov 2021 17:51 Mijn weekend is begonnen en dan schakel ik ook over van Caroline naar Mi Amigo. Nog steeds niets bekend over live-uitzendingen. Wel weer drie keer in een uur die leuke Goudhaantje-reclame. En Ja, drie keer heerlijk meegezongen....
Dat is toch veel en veel te veel zo vaak dezelfde "oude reclame" Nu is het misschien nog leuk maar over 3 maanden niet meer.
Hopelijk gaat het andere Mi Amigo Radio nu dit weekend wel van start. Ben benieuwd.

Muziek technisch en reclame technisch valt er nog wel veel te verbeteren. Nu zit er te weinig muziek in de database en de 'oude' reclames zijn te lang. Editen die boel en niet maar 1 per uur uitzenden.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Was gisteren denk ik toeval. Ik luister nu de hele middag en het aanbod van reclames is gevarieerd en zeker niet overdadig. Geniet weer van de muziek en de jingles.
density1

Bericht door density1 »

Popi Jopi van Pisa komt ook steeds voorbij. De playlist is nog niet groot genoeg waardoor je dit soort repeats niet meer hoort. Vanaf morgen gepresenteerde programma's in het weekend begrijp ik.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

“De start is door een kleine kink in de kabel uitgesteld, maar vanaf januari gaat het echt gebeuren. Ik heb er enorm veel zin in!”

Aldus Frans van der Drift

https://www.internetbode.nl/regio/thole ... CLUpMXeyFk
density1

Bericht door density1 »

Dat gaat enkel om het programma van Frans van der Drift als ik het zo lees.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Dat vraag ik mij af. Vooralsnog is de programmering nog gewoon non-stop en ik zie of de officiële kanalen ook nog geen nieuwe startdatum staan. En voordat je het weet is het 2 januari 2022.
density1

Bericht door density1 »

Dat zou wel een aanfluiting zijn want ze waren echt van plan om vorige week te starten aangezien ze wat opstartproblemen hadden met de website die over verhuisd moest worden naar een andere provider. Dat is nu gebeurd, alles draait uit de kunst dus geen excuses meer zou je zeggen.
jessica

Bericht door jessica »

Ik hoor nu een gepresenteerd programma op Mi Amigo. Volgens mij Marc Hermans.
density1

Bericht door density1 »

Weet ik niet. Sommige DJ's hebben een 'spreekje' opgenomen met daar achteraan een track waar ze een verhaaltje over vertellen. Marc Jacobs is ook veel te horen. Zo rond 00.20 en 00.45 zitten die presentatietekstjes. Erg origineel gevonden maar je hoort wel steeds dezelfde met dezelfde track er achter aan.
Plaats reactie