eigenaar naam Mi Amigo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

density1

Re: eigenaar naam Mi Amigo

Bericht door density1 »

Echtwel schreef: 29 okt 2021 01:03
density1 schreef: 28 okt 2021 11:46 De website is verhuisd naar een andere websitehost, dus ze kunnen zaterdag van start.
is niks wordt niks ......
Dat weet je niet.
Laatst gewijzigd door density1 op 29 okt 2021 02:11, 1 keer totaal gewijzigd.
density1

Bericht door density1 »

jessica schreef: 29 okt 2021 01:41 Nou zo als alles eerst een kans geven. Ik zou alleen die nostalgische reclames inkorten. 5 a 10 seconden als herkenning van het station kan leuk zijn. Maar niet een 1,5 minuten lange reclame van een bedrijf dat niet meer bestaat. Dat zou ik toch beperken als ik Mi Amigo was.

www.miamigoradio.es

Ben wel benieuwd hoe de gepresenteerde programma's gaan klinken. Zie dat de zaterdag en zondag van 8 tot 20 uur vol zitten. Programmering staat op de site. En of ze op weekdagen ook gepresenteerde programma's krijgen. Gaan ze zaterdag nog van start of is dat uitgesteld?
Dat zou in blokjes mogen, maar het hoort wel bij de nostalgie en dat heeft ook wel iets. Volgens mij doet 192 Radio dit ook. Alleen moet je daar vooraf wel een melding aan toevoegen in de trant van: 'de commerciële boodschappen die u hoort deze uitzending zijn van historische waarden'
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 29 okt 2021 02:10
jessica schreef: 29 okt 2021 01:41 Nou zo als alles eerst een kans geven. Ik zou alleen die nostalgische reclames inkorten. 5 a 10 seconden als herkenning van het station kan leuk zijn. Maar niet een 1,5 minuten lange reclame van een bedrijf dat niet meer bestaat. Dat zou ik toch beperken als ik Mi Amigo was.

www.miamigoradio.es

Ben wel benieuwd hoe de gepresenteerde programma's gaan klinken. Zie dat de zaterdag en zondag van 8 tot 20 uur vol zitten. Programmering staat op de site. En of ze op weekdagen ook gepresenteerde programma's krijgen. Gaan ze zaterdag nog van start of is dat uitgesteld?
Dat zou in blokjes mogen, maar het hoort wel bij de nostalgie en dat heeft ook wel iets. Volgens mij doet 192 Radio dit ook. Alleen moet je daar vooraf wel een melding aan toevoegen in de trant van: 'de commerciële boodschappen die u hoort deze uitzending zijn van historische waarden'
Ja ik zou ze alleen wel drastisch inkorten. Je hebt niets meer aan adressen en telefoonnummers van vroeger. Laat gewoon het gezongen gedeelte horen. Net als een soort jingle.

Het hoeft geen tempo bejaardenradio te worden. Ik zie dat Baken 16 ook terugkomt. Dat was vroeger het populairste programma op Mi Amigo.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

jessica schreef: 29 okt 2021 01:41
www.miamigoradio.es
Gaan ze zaterdag nog van start of is dat uitgesteld?
Het laatste bericht is van 25 oktober 2021 :
Dienaangaande wordt de geplande officiële start van de gepresenteerde programmering dit weekend even uitgesteld tot de website verhuisd is en stabiel draait.
density1

Bericht door density1 »

En die website draait nu goed, dus niets houdt ze meer tegen.
density1

Bericht door density1 »

jessica schreef: 29 okt 2021 02:20
density1 schreef: 29 okt 2021 02:10

www.miamigoradio.es

Ja ik zou ze alleen wel drastisch inkorten. Je hebt niets meer aan adressen en telefoonnummers van vroeger. Laat gewoon het gezongen gedeelte horen. Net als een soort jingle.

Het hoeft geen tempo bejaardenradio te worden. Ik zie dat Baken 16 ook terugkomt. Dat was vroeger het populairste programma op Mi Amigo.
Heb even op de commercials gelet maar tot op heden nog geen enkele gehoord waarin adressen en telefoonnummers genoemd werden. Misschien een enkeling. Valt wel mee allemaal en ze zijn ook niet als zodanig lang dat het hinderlijk is. Wat ik wel hinderlijk vind is die promo voor het Mi Amigo boek wat elk uur zo rond 10 over heel voorbij komt. En de TOTH zou nog wel wat meer aangepast mogen worden naar iets wat echt Mi Amigo is. Het is zo'n algemene zeezender song die je regelmatig hoort, volgens mij draait Radio Paradijs hem ook van Ruud Poeze.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Ze hebben het ook over een app. Wie kan die vinden? In de App Store van Apple vind ik geen app.
jessica

Bericht door jessica »

Noordzee schreef: 29 okt 2021 20:46 Ze hebben het ook over een app. Wie kan die vinden? In de App Store van Apple vind ik geen app.
Hij zou eerst op de site komen en 1 week daarna in de Google Play en weer daarna in de App Store van Apple.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Noordzee schreef: 29 okt 2021 13:39
jessica schreef: 29 okt 2021 01:41
www.miamigoradio.es
Gaan ze zaterdag nog van start of is dat uitgesteld?
Het laatste bericht is van 25 oktober 2021 :
Dienaangaande wordt de geplande officiële start van de gepresenteerde programmering dit weekend even uitgesteld tot de website verhuisd is en stabiel draait.
Zover ik kan beoordelen, is de start uitgesteld. Ik hoor nog gewoon non-stop-programma's. Ook leuk overigens....
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 29 okt 2021 17:15 Heb even op de commercials gelet maar tot op heden nog geen enkele gehoord waarin adressen en telefoonnummers genoemd werden. Misschien een enkeling. Valt wel mee allemaal en ze zijn ook niet als zodanig lang dat het hinderlijk is. Wat ik wel hinderlijk vind is die promo voor het Mi Amigo boek wat elk uur zo rond 10 over heel voorbij komt. En de TOTH zou nog wel wat meer aangepast mogen worden naar iets wat echt Mi Amigo is. Het is zo'n algemene zeezender song die je regelmatig hoort, volgens mij draait Radio Paradijs hem ook van Ruud Poeze.
Ik heb ze wel gehoord hoor compleet met oude telefoonnummers. Commercials gaan in de regel niet zo snel irriteren omdat ze na verloop van tijd van de zender afgaan en vervangen worden door andere. Maar deze commercials hoor je dag in dag uit. Het is gewoon onzinnig om steeds zoveel oude commercials per dag te draaien. 1 per uur en dan ieder uur een andere kan ik nog begrijpen als ze sterk ingekort worden. Dus geen 1,5 a 2 minuten. Die onzinnige veelvoud van oude commercials zijn voor mij een reden om af te haken. Hoop dat ze dit nog gaan aanpassen. Je wordt er snel zat van.

Ps kun jij Radio Paradijs dan nog ergens ontvangen. Zie geen website meer en ook portals werken bij mij niet. Heb je een link of directe stream?
density1

Bericht door density1 »

Vreemd dat ze nog niet van start gegaan zijn. Zat vanochtend te wachten op de eerste programma's die volgens de programmering te horen zouden moeten zijn. Het enig zou de website zijn waarom er nog niet van start gegaan kon worden, wat me een raadsel is want je hebt die website helemaal niet nodig want de streams doen het al. Overigens doet de website het al weer sinds donderdag, dus tja. Ik weet niet waarom er nu nog vertraging is.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

jessica schreef: 30 okt 2021 15:48
Ik heb ze wel gehoord hoor compleet met oude telefoonnummers. Commercials gaan in de regel niet zo snel irriteren omdat ze na verloop van tijd van de zender afgaan en vervangen worden door andere. Maar deze commercials hoor je dag in dag uit. Het is gewoon onzinnig om steeds zoveel oude commercials per dag te draaien. 1 per uur en dan ieder uur een andere kan ik nog begrijpen als ze sterk ingekort worden. Dus geen 1,5 a 2 minuten. Die onzinnige veelvoud van oude commercials zijn voor mij een reden om af te haken. Hoop dat ze dit nog gaan aanpassen. Je wordt er snel zat van.

[einde quote]

Ik vind ze juist erg leuk, die oude commercials. Ingezongen door bv Rob de Nijs of Sandra en Andres. Hilarisch! Heb er nog lang geen genoeg van.
density1

Bericht door density1 »

Het hoort er een beetje bij, het is een 'levend museum' hier door. Stoor me hier ook niet aan. En normaal gesproken ben ik niet zo van de Nederlandstalige muziek, maar in deze mix vind ik het wel leuk want ze draaien echt nummers die ik jaren niet meer gehoord heb. Het lijkt een beetje op het oude Holland FM. Kun je wel na gaan dat al de latere zenders, vrije radio stations met name erg geïnspireerd waren door Mi Amigo.
wave

Bericht door wave »

density1 schreef: 31 okt 2021 10:32 Het hoort er een beetje bij, het is een 'levend museum' hier door. Stoor me hier ook niet aan. En normaal gesproken ben ik niet zo van de Nederlandstalige muziek, maar in deze mix vind ik het wel leuk want ze draaien echt nummers die ik jaren niet meer gehoord heb. Het lijkt een beetje op het oude Holland FM. Kun je wel na gaan dat al de latere zenders, vrije radio stations met name erg geïnspireerd waren door Mi Amigo.
Klopt, een beetje een combi van het de oude Holland FM en het oude Radio 10. Prima format voor de wat ouderen onder ons :)). Wel knetterhard geprocessed trouwens als je de loudness meter er op zet, met een erg breed stereobeeld. Wie heeft die soundprocessing daar gedaan, Eric Holzhauer?
Laatst gewijzigd door wave op 31 okt 2021 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
density1

Bericht door density1 »

Zou het niet weten, met StereoTool kun je dit resultaat ook behalen, preset inladen en gaan. Daar hoeft Holzhauer niet bij aan te pas te komen.
Plaats reactie