eigenaar naam Mi Amigo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: eigenaar naam Mi Amigo

Bericht door density1 »

Echtwel

Bericht door Echtwel »

density1 schreef: 25 okt 2021 17:32 Dat begint al met een faal. Gaat lekker. Maar waarom heb je in hemelsnaam een website nodig anno 2021. De stream doet het, TuneIn doet het. Communiceer dat via je socials en go. Een website is leuk, maar toch niet allesbepalend voor een officiele start? Kom op.
Het zijn oude mannen dus een oude gedachtengang...lol
Er is duidelijk niet nagedacht 9999 listeners weet je hoeveel sena en buma dat kost.... -zzz

Stream is up (MP3 @ 192 kbps, 44.1 kHz) with 69 of 9999 listeners (64 unique)
Listener Peak: 90
Avg. Play Time: 1 hour 40 minutes 31 seconds alles valt dus mee " veel stof weinig wol" :))

en heeft iemand het adres al bekeken via Google Apartado 427 17250 Platja d’Aro ( Bron mediapages.nl) " echte een goed begin is het halve werk :lol: "
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
density1

Bericht door density1 »

Moet bijna wat anders spelen, of ze zijn er nog niet klaar voor. Daarom het 'excuus' website kan het niet aan.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

density1 schreef: 26 okt 2021 10:38 Moet bijna wat anders spelen, of ze zijn er nog niet klaar voor. Daarom het 'excuus' website kan het niet aan.
Of (alweer) ruzie in de tent als ik de ondertoon goed lees. Net als toen met de vorige project Mi Amigo 192.nl dat schip zonk ook vrij snel om in zeetermen te blijven :))
density1

Bericht door density1 »

Ik lees daar meer een stuk frustratie in richting de websitehoster maar dat is zoals gezegd niet het einde van de wereld. De stream doet het, het draait goed dus waarom dan niet starten. Overigens doet de website het gewoon, alleen zondag lag hij er even uit. En het verhuizen naar een andere hoster hoeft toch geen dagen te duren?
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Net weer even de website geprobeerd, maar dat gaat niet lang goed. Gelukkig doet de stream het wel non-stop.

Zag wel de startdatum staan voor de Offshore Days 2022 : 9 juli 2022
jessica

Bericht door jessica »

edg-nl schreef: 09 okt 2021 11:41 Ze zijn niet vertrokken, ze zijn bezig een zusterstation op te zetten. Zoals een paar dagen geleden verschenen op radiovisie:
https://radiovisie.eu/blad-931-nostalgi ... n-broertje

Als ik het verhaal zo lees keren ze later deze maand dus weer terug.
Ze zijn wel vertrokken hoor. Ze noemen het een broertje om netjes te blijven. Maar alle Belgische DJ's en Marc Jacobs en nog wat mensen op de achtergrond zijn weg bij Radio Mi Amigo International. Die laatste heeft de programmering al veranderd en er zijn nu nog maar 2 Nederlands gepresenteerde uurtjes over.

Op het nieuwe Mi Amigo Radio, de echte lopen al wat promo's met presentatoren en programmanamen. Die komen echt niet meer terug. Alles vind ook plaats vanaf een ander webadres gevestigd in Spanje.

Ik hoorde dat Mi Amigo International op zaterdagmiddag wel eens meer dan 30.000 gelijktijdige luisteraars had. Ik ben benieuwd of het nieuwe Mi Amigo dit ook gaat bereiken. Zijn ze daarom in Spanje gaan zitten om goedkoper te streamen?
Echtwel

Bericht door Echtwel »

" Ik ben benieuwd of het nieuwe Mi Amigo dit ook gaat bereiken" antwoord : nop - nee - niet no- zeker als je de luisteraars er af haald die ze zelf zijn ( familie en vrienden vraag om maar aub te luisteren) zullen er een stuk of 20 max over blijven.

Nu Monique heeft er nu 35 in zijn top zullen dat er niet meer worden ik denk dat Mi Amigo ook daar overheen.
Mi Amigo International zit op 28 in zijn top 70 en die laatste twee hebben ook nog ether radio er bij.
Kijk maar is " in hun stream". Blijft altijd lachen

Waar ik mijn vooral "opvalt" is dat Mediapages.nl altijd meteen in zo juigen is als het lijk van Mi Amigo of Radio192 uit de kast gehaald wordt en nooit kritisch is en meteen vanaf dag 1 in de hoera stemming is natuurlijk ook 1 en dezelfde kliek.
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Echtwel schreef: 27 okt 2021 08:02 Waar ik mijn vooral "opvalt" is dat Mediapages.nl altijd meteen in zo juigen is als het lijk van Mi Amigo of Radio192 uit de kast gehaald wordt en nooit kritisch is en meteen vanaf dag 1 in de hoera stemming is natuurlijk ook 1 en dezelfde kliek.
Wat een negativiteit!
En uitgerekend jij gebruikt in je onderschrift een uitspraak van Lincoln... :roll:

Ik geniet trouwens elke dag van 192 radio. Ze zouden wat mij betreft op dab+ mogen.
Heel wat andere muziek dan wat standaard te horen is op de etherzenders.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Satfreak13 schreef: 27 okt 2021 10:04
Echtwel schreef: 27 okt 2021 08:02 Waar ik mijn vooral "opvalt" is dat Mediapages.nl altijd meteen in zo juigen is als het lijk van Mi Amigo of Radio192 uit de kast gehaald wordt en nooit kritisch is en meteen vanaf dag 1 in de hoera stemming is natuurlijk ook 1 en dezelfde kliek.
Wat een negativiteit!
En uitgerekend jij gebruikt in je onderschrift een uitspraak van Lincoln... :roll:

Ik geniet trouwens elke dag van 192 radio. Ze zouden wat mij betreft op dab+ mogen.
Heel wat andere muziek dan wat standaard te horen is op de etherzenders.
En uitgerekend jij gebruikt in je onderschrift een uitspraak van Lincoln. En zo is het 192 Radio is geen Radio 192 lezen !
Ik ben niet tegen een goed alternatieve muziek station dan de standaard Sky / 538 jes dat is alleen maar ten goed voor de luisteraar
Hoe meer format je kan kiezen hoe beter... maar waarom die Poeha van Mi Amigo " de echte "
Hoelang zendt [clone] Mi Amigo de 3e uit.... 2 dagen en nu staat de mediapages al vol van hoerageroep zo doorzichtig dit allemaal :))
Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

Echtwel schreef: 27 okt 2021 12:19 192 Radio is geen Radio 192 lezen !
https://www.192radio.nl/192radio/

De enige echte...inderdaad...
density1

Bericht door density1 »

De website is verhuisd naar een andere websitehost, dus ze kunnen zaterdag van start.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Satfreak13 schreef: 27 okt 2021 21:21
Echtwel schreef: 27 okt 2021 12:19 192 Radio is geen Radio 192 lezen !
https://www.192radio.nl/192radio/

De enige echte...inderdaad...
Like
Echtwel

Bericht door Echtwel »

density1 schreef: 28 okt 2021 11:46 De website is verhuisd naar een andere websitehost, dus ze kunnen zaterdag van start.
is niks wordt niks ......
jessica

Bericht door jessica »

Nou zo als alles eerst een kans geven. Ik zou alleen die nostalgische reclames inkorten. 5 a 10 seconden als herkenning van het station kan leuk zijn. Maar niet een 1,5 minuten lange reclame van een bedrijf dat niet meer bestaat. Dat zou ik toch beperken als ik Mi Amigo was.

www.miamigoradio.es

Ben wel benieuwd hoe de gepresenteerde programma's gaan klinken. Zie dat de zaterdag en zondag van 8 tot 20 uur vol zitten. Programmering staat op de site. En of ze op weekdagen ook gepresenteerde programma's krijgen. Gaan ze zaterdag nog van start of is dat uitgesteld?
Plaats reactie