Flac bestanden in Ots AV

Alles over software pakketten voor jouw station.

Moderator: admin6

Plaats reactie
station-drz

Flac bestanden in Ots AV

Bericht door station-drz »

Hallo,

Gezien er nog geen topic over was open ik er maar even 1.

Is er toevallig iemand die een weg heeft weten te vinden om Flac bestanden in ots AV te laden?

Ik heb diverse radio automatiseringssytemen geprobeerd maar blijf toch ots av radio het meest prettig vinden om mee te werken (simpel en doeltreffend). Het enige heikel punt blijft voor mij dus het niet kunnen laden van Flac bestanden.

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen hiermee.

Gr wouter
Hey ho, hey ho, je krijgt je orban niet cadeau! :))

www.piratensound.nl muziek waar u van houd!
wave

Re: Flac bestanden in Ots AV

Bericht door wave »

Zolang OTS blijft weigeren om Flac te ondersteunen gaat je dat niet lukken vrees ik. En eigenlijk is dat raar, want de wel ondersteunde Opus en OggVorbis formaten komen uit dezelfde Xiph.org foundation koker. Wil je lossless blijven, dan is converteren naar pcm wav format de enige optie. Alternatief is met ffmpeg transcoden naar het Opus of OggVorbis formaat op een hoge bitrate, beide codecs zijn dan superieur aan de MP3/AAC codecs. Door de beperkte ondersteuning zitten beide formaten in de categorie “onbekend maakt onbemind”, hoewel Spotify wel OggVorbis gebruikt. Op 320 Kbit/s voor Premium, en een magere 96 Kbit/s voor normaal.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
station-drz

Re: Flac bestanden in Ots AV

Bericht door station-drz »

Ik was er al een beetje bang voor, dus dan zit er niks anders op dan een winter lang converteren en hernoemen waar nodig -zzz -zzz :))
Hey ho, hey ho, je krijgt je orban niet cadeau! :))

www.piratensound.nl muziek waar u van houd!
Plaats reactie