Radio Muziekstad 107 FM regio midden Brabant

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?
thepet

Re: Radio Muziekstad 107 FM regio midden Brabant

Bericht door thepet » 16 sep 2015 18:38

Waar kwam het signaal precies vandaan ?

Zijn er ook foto's van de uitzendlocatie ?

DJ Reiger

Bericht door DJ Reiger » 16 sep 2015 21:08

JanL

Bericht door JanL » 16 sep 2015 21:31

Dat lijkt me niet zo moeilijk voor het A.T om dit uit de lucht te halen.
DJ Reiger schreef:nou eentje dan http://i60.tinypic.com/2m76mxl.jpg

superwuppie

Bericht door superwuppie » 16 sep 2015 22:18

1tje maar?? ;-)
RadioHollandOnline - Het station waar de nederlandse sterren stralen
http://www.RadioHollandOnline.com" onclick="window.open(this.href);return false;

DX'r

Bericht door DX'r » 17 sep 2015 11:39

JanL schreef:Dat lijkt me niet zo moeilijk voor het A.T om dit uit de lucht te halen.
dat valt tegen; gewoon op een flatje; had wel wat spannenders verwacht :))

het Radiomannetje

Bericht door het Radiomannetje » 17 sep 2015 12:47

DX'r schreef:
JanL schreef:Dat lijkt me niet zo moeilijk voor het A.T om dit uit de lucht te halen.
dat valt tegen; gewoon op een flatje; had wel wat spannenders verwacht :))
In dit geval telt dan ook de spreuk " less is more" -+dance
Als radiomaken niet zo verslavend zou zijn ! Had ik tijd over.

optimod

Bericht door optimod » 17 sep 2015 12:56

Dan valt het me toch tegen dat dit zo lang heeft geduurd voor dat het uit de lucht werd gehaald.

rvbracht

Bericht door rvbracht » 19 sep 2015 17:57

optimod schreef:Dan valt het me toch tegen dat dit zo lang heeft geduurd voor dat het uit de lucht werd gehaald.
Valt tegen? Valt juist mee!

optimod

Bericht door optimod » 19 sep 2015 18:04

Valt tegen omdat het illegaal is, en dat mag niet. Dus blijkbaar geen mankracht voor om de zender uit de lucht te halen terwijl ze bij andere stations sneller op de stoep staan.

het Radiomannetje

Bericht door het Radiomannetje » 20 sep 2015 01:51

optimod schreef:Valt tegen omdat het illegaal is, en dat mag niet. Dus blijkbaar geen mankracht voor om de zender uit de lucht te halen terwijl ze bij andere stations sneller op de stoep staan.
Er zijn zenders in Nederland die alles doen wat maar verboden is zoals uitzenden van landelijke radio via regionale omroepen en daar hele hoge regio gerichtheid op bieden. En ook al doet de rechter uitspraak dat dit niet mag, dan doet Agentschap Telecom of hun neus bloed.

Dat is ook illegaal in Nederland maar daar doet de overheid dus niks aan !! -kots die zenders worden beschermd ! en hun vergunning die dus onterecht is verkregen wordt ook nog eens doodleuk verlengt !en nog eens verlengt.
En dit terwijl ze bij Agentschap Telecom heel goed weten dat het niet mag ! Maar hier wordt een oogje of tien dichtgeknepen ! En dat duurt al meer dan 12 jaar !

Dus wat dat betreft is dit maar heel erg kort ! Met piraten uit de lucht halen kan het Agentschap Telecom doen alsof het haar taak goed uit voert. Laat AT daar maar eens naar naar kijken, en dan komen er ook minder van dit soort zenders, want piraten komen denk ik voort uit onvrede over het beleid wat betreft " radio " in Nederland gevoerd wordt.
Zo denk ik hierover. -smok -smok

DX'r

Bericht door DX'r » 20 sep 2015 14:59

het Radiomannetje schreef:
optimod schreef:Valt tegen omdat het illegaal is, en dat mag niet. Dus blijkbaar geen mankracht voor om de zender uit de lucht te halen terwijl ze bij andere stations sneller op de stoep staan.
Er zijn zenders in Nederland die alles doen wat maar verboden is zoals uitzenden van landelijke radio via regionale omroepen en daar hele hoge regio gerichtheid op bieden. En ook al doet de rechter uitspraak dat dit niet mag, dan doet Agentschap Telecom of hun neus bloed.

Dat is ook illegaal in Nederland maar daar doet de overheid dus niks aan !! -kots die zenders worden beschermd ! en hun vergunning die dus onterecht is verkregen wordt ook nog eens doodleuk verlengt !en nog eens verlengt.
En dit terwijl ze bij Agentschap Telecom heel goed weten dat het niet mag ! Maar hier wordt een oogje of tien dichtgeknepen ! En dat duurt al meer dan 12 jaar !

Dus wat dat betreft is dit maar heel erg kort ! Met piraten uit de lucht halen kan het Agentschap Telecom doen alsof het haar taak goed uit voert. Laat AT daar maar eens naar naar kijken, en dan komen er ook minder van dit soort zenders, want piraten komen denk ik voort uit onvrede over het beleid wat betreft " radio " in Nederland gevoerd wordt.
Maar die legale die alleen volgens jouw illegaal uitzenden zitten niet op een illegale frequentie, storen niet de luchtvaartband, storen niet Radio 2 Lopik storen niet Lekwaal FM 92.1
kortom het heeft wel degelijk veel te lang geduurd

v.ijl

Bericht door v.ijl » 20 sep 2015 16:16

het Radiomannetje schreef:..... want piraten komen denk ik voort uit onvrede over het beleid wat betreft " radio " in Nederland gevoerd wordt.
Piraten zijn er, ook, omdat het kan...... Men kan aan de zendapparatuur komen, de kennis is in huis qua zendertechniek, antennes, energie. Maar ook de programma- en presentatie technieken zijn bekend!.

het Radiomannetje

Bericht door het Radiomannetje » 20 sep 2015 19:00

DX'r schreef:Maar die legale die alleen volgens jouw illegaal uitzenden zitten niet op een illegale frequentie, storen niet de luchtvaartband, storen niet Radio 2 Lopik storen niet Lekwaal FM 92.1
kortom het heeft wel degelijk veel te lang geduurd
Als de luchtvaart gestoord zou worden was er binnen 3 a 4 uur tegen opgetreden ! als er gestoord zou zijn op radio 2 lopik of of lekwaal binnen hun verzorgings-gebied was er veel eerder opgetreden dus was er geen grote noodzaak om die zender uit de lucht te halen.
Dit terwijl er dus zenders zijn die het nog geen uur volhouden.
Ik ben niet voor piraten maar ik snap het wel, en zolang er dus geen werkelijke schade of noodzaak is " why not "
En de meeste gebruiken dezelfde zenders als legale collega's dus die werkelijke storing in de luchtvaart is eigenlijk uit te sluiten !
storen ze echt Dan ook gelijk uit de lucht !
Maar zoals gezegd dit is mijn mening -smok

thepet

Bericht door thepet » 21 sep 2015 21:09

Waar had men het spulletje dan precies geplaatst ?

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan » 07 jan 2017 13:21

En nu hier ook te ontvangen leuk weer een piraat terug te horen in Oosterhout
ik vind dit mooi ik mis de piraten van vroeger wel wie wat men er ook van denkt ik vond het
een mooi tijd leuke herinneringen eraan kwam die tijd maar terug en wie zegt dat ze storen is klinkklare onzin zekers in deze tijd zij die fm zenders alleen maar beter geworden !

Plaats reactie