Zijn er nog piraten met kerst?

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

Plaats reactie
v.ijl

Re: Zijn er nog piraten met kerst?

Bericht door v.ijl »

Ik zou het niet weten, kom niet uit die regio....
en dan is er koffie......
coaxkabel

Bericht door coaxkabel »

volgens mij zijn er weer piraten met de kerst in het westen (in het oosten van het land is dat vanzelfsprekend)
heb hier op 87.5 d.r die net inschakeld en op 99.2 had ik al 4-play fm
dipole

Bericht door dipole »

92.3
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

In geheel Zuid Holland en er ver daar buiten Activity radio 92.3

Activityradio.nl
rfjunk

Bericht door rfjunk »

Hoppa! tis druk op de band! -in het wilde westen :D

87,5 Danceradio Amsterdam

88,4 Radio Benelux Hilversum

92,3 Activity radio Zuid Holland (hier niet te horen ,want er zit een NPO2 steunzender op die freq in amsterdam..)

97,1 Yes FM Zaanstad

99,2 4-Play Waterland

Fijne luister kerst allen! -bier
j.v

Bericht door j.v »

Hier op de kerst antenne:
87.5 Dance Radio.
97.1 Yes Fm.
99.2 4-play fm.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Activity live gepresenteerd
Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Kijk, dat is weer optimaal genieten tijdens de feestdagen.

Regio Amsterdam;

87.5 Dance Radio
97.1 Yes FM
99.2 4-Play FM

Regio Rotterdam;

92.3 Radio Activity
104.2 Dance Radio

Regio Den Haag;

93.9 Tune FM
104.2 Radio Stad
104.9 Tempo Radio
106.7 Turkiye FM

En verder; 91.6 Bellamy FM (Arnhem) en Ster van Gelderland, 92.3 Muziekstad Noord-Brabant, 88.4 Radio Benelux Hilversum en de 'grote jongens' uit het noord-oosten des lands ;) Iedereen succes en hele fijne dagen !
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

LokaleSter schreef: 23 dec 2019 09:39 Vind het wel humor om juist met kerst zo actief te zijn. Etherpiraterij blijft toch een kat en muis spel tussen de piraten en AT/politie.

Lijkt mij dat ook de opsporingsambtenaren van het AT liever thuis aan een kerstdiner zitten, dan dat ze een zender van een illegaal radiostation uit een telecommast plukken, wetende dat ze slechts wat apparatuur in handen krijgen, de computer rustig door draait en de piraat lachend aan bier en kalkoen zit.
Wat is er zo grappig dan aan het kerstdiner van een ander te vergallen?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
density1

Bericht door density1 »

Buiten dat. Het is ook wel hypocriet om dit te doen met kerst en niet op een doordeweekse dag b.v.. Juist nu met kerst zijn die piraten 'op de korrel' bij het AT. Denk dat je dat op doordeweekse dagen en misschien een beetje in het weekend niet zo snel hebt. Durf het dan nog eens zou ik zeggen. Enkel met kerst vind ik wat hypocriet eigenlijk en niet slim. De boetes zijn weer hoger geworden namelijk.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Yes FM nooit van gehoord heeft iemand een url die 92.3 zender activity heeft een nieuwe website top gewoon mensen succes ik luister mee ;)
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

waterveenmos schreef: 25 dec 2019 11:34
LokaleSter schreef: 23 dec 2019 09:39 Vind het wel humor om juist met kerst zo actief te zijn. Etherpiraterij blijft toch een kat en muis spel tussen de piraten en AT/politie.

Lijkt mij dat ook de opsporingsambtenaren van het AT liever thuis aan een kerstdiner zitten, dan dat ze een zender van een illegaal radiostation uit een telecommast plukken, wetende dat ze slechts wat apparatuur in handen krijgen, de computer rustig door draait en de piraat lachend aan bier en kalkoen zit.
Wat is er zo grappig dan aan het kerstdiner van een ander te vergallen?
De ambtenaar vergald zijn eigen kerstdiner, die hoeft immers niet bij het AT te werken. Dat is de consequentie van het werk.
Feivel

Bericht door Feivel »

Piraten zat. Zit even op https://piratenzenders.com te kijken. Zit 4-Play nu ook op en Tune FM vanuit Den Haag. Hoor je nog eens wat anders dan alleen de Nederlandse hits ;).
WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

density1 schreef: 25 dec 2019 11:46 Buiten dat. Het is ook wel hypocriet om dit te doen met kerst en niet op een doordeweekse dag b.v.. Juist nu met kerst zijn die piraten 'op de korrel' bij het AT. Denk dat je dat op doordeweekse dagen en misschien een beetje in het weekend niet zo snel hebt. Durf het dan nog eens zou ik zeggen. Enkel met kerst vind ik wat hypocriet eigenlijk en niet slim. De boetes zijn weer hoger geworden namelijk.
Etherpiraterij is vooral een spel van makers en luisteraars enerzijds en het AT anderzijds. De makers en luisteraars beleven er vooral plezier aan. Non-stop muziek draaien is leuk, maar de meeste lol heb je toch als je gewoon live zit te knallen. Wat dan ook veel gebeurd.

Ben het wel met je eens dat het ook door de week wel eens vaker mag gebeuren. Als je niet al teveel vermogen gebruik en niemand wegdrukt, dan kan je het heel erg lang volhouden voordat het AT ingrijpt.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Feivel schreef: 25 dec 2019 14:54 Piraten zat. Zit even op https://piratenzenders.com te kijken. Zit 4-Play nu ook op en Tune FM vanuit Den Haag. Hoor je nog eens wat anders dan alleen de Nederlandse hits ;).
zo, het aantal streams daar is flin uitgebreid.
Op piratenstreams.com staan ook een groot aantal streams online.
Plaats reactie