Vanaf wanneer zend je illegaal uit op de fm band

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

v.ijl

Re: Vanaf wanneer zend je illegaal uit op de fm band

Bericht door v.ijl »

Iets met olie en vuur...
Is gewoon te koop bij amazon.nl voor de schappelijke prijs van € 15,39 plus nog wat verzendkosten: https://www.amazon.nl/Tonysa-draagbare- ... 4627&psc=1 kun je gewoon in huis hebben, maar je mag dit niet gebruiken.
Geen 50 nW, niet het juiste afstem bereik....
Het ermee uitzenden is illegaal, het in huis hebben is legaal.
en dan is er koffie......

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

WinnaarRadioring2023 schreef:
29 jun 2020 10:34
Hoort-u-mij schreef:
29 jun 2020 10:09
hanilascoltatore schreef:
29 jun 2020 08:23
Ik heb ook zo'n ding om het geluid van mijn internetradio naar oude fm radio's te sturen. 10 meter haalt die wel. Ik heb het gewoon legaal gekocht dus ik neem aan dat ik gewoon legaal kan gebruiken. Woon buitenaf de buurman kan het niet ontvangen.
Boete voor laag of hoog vermogen maakt niet uit... Beide een notering op je strafblad
Door rood rijden levert je ook een strafblad op. Dat probleem zie ik niet zo.
En een strafblad kan problemen opleveren bij sollicatie, werkzaamheden bij opdrachtgevers/klanten, reizen naar het buitenland en zelfs bij het krijgen van een hypotheek

WinnaarRadioring2023

Bericht door WinnaarRadioring2023 »

Hoort-u-mij schreef:
30 jun 2020 12:08
WinnaarRadioring2023 schreef:
29 jun 2020 10:34
Hoort-u-mij schreef:
29 jun 2020 10:09

Boete voor laag of hoog vermogen maakt niet uit... Beide een notering op je strafblad
Door rood rijden levert je ook een strafblad op. Dat probleem zie ik niet zo.
En een strafblad kan problemen opleveren bij sollicatie, werkzaamheden bij opdrachtgevers/klanten, reizen naar het buitenland en zelfs bij het krijgen van een hypotheek
Dat kan inderdaad, met de nadruk op kan.

Maar dat is boven alles een keuze die je maakt als je meent dat je zaken moet doen waarvan de wetgever zegt dat het niet mag.

Plaats reactie