USB audio probleem umc1820 en esi HD+

Technische vragen / problemen? Leg ze hier neer..

Moderator: admin6

Plaats reactie
DannyTeunissen

USB audio probleem umc1820 en esi HD+

Bericht door DannyTeunissen »

Ik heb twee externe geluidskaarten een Behringer UMC 1820 en een esi HD+ op de 1 of andere manier werkt 1 van de twee niet . Of de 1 of de andere . Hoe kan dit? En is er iets aan te doen?

Vriendelijke groet
R.J. Mulder

Re: USB audio probleem umc1820 en esi HD+

Bericht door R.J. Mulder »

"Werkt niet" is best ruim. Als zijnde geen geluid of worden ze niet gedetecteerd in Windows? Driver wel geïnstalleerd voor juiste OS?
DannyTeunissen

Ja sorry beetje beknopt. Bijde apparaaten worden herkend door Windows 10. En bijde apparaaten hebben de laatste drivers. Ik kan alle kanalen terug vinden in de geluids settings van Windows. Alleen als ik apparaat 1 instel op bijvoorbeeld mixxx . Kan ik niets instellen van apparaat 2. Kan het wezen dat je geen twee ASIO apparaten tegelijkertijd aan kan hebben??
R.J. Mulder

Bericht door R.J. Mulder »

Nu je het zegt, ik kom oa dit tegen als ik ga googlen op gebruik van meerdere ASIO devices in Windows
https://iconnectivity.supportbee.io/53- ... on-windows
DannyTeunissen

Ja dat gaat hem dus niet worden misschien dat programma even proberen nog . En anders houd het op helaas. Thx
remco_k

Bericht door remco_k »

Zo te zien kan je Mixxx instellen op een andere sound api dan ASIO. Stel 'm in op WDM of Wasapi. Dan heb je dat probleem als het goed is niet.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!
Levert ook: Radio Bingo software. Print je eigen bingokaarten met je printer of naar een PDF bestand.
Plaats reactie