Kid Creole plaat?

Discussieer over de formats van de stations of de muziek. Het is niet de bedoeling om muziek uit te wisselen.
Plaats reactie
RojanUK

Kid Creole plaat?

Bericht door RojanUK » 21 dec 2015 16:27

Ik heb een verzamel CD, genaamd "Disco Legends: Body Movers", waarop als track 14 staat:

Kid Creole & The Coconuts - "Makupy, I'm Not Your Papa"

En nee, het is niet een fout geschreven "Annie, I'm Not Your Daddy"; dit is een compleet ander nummer. Echter, ik kan, buiten op deze compilatie CD, er helemaal niets over terug vinden. Letterlijk lijkt het nummer helemaal niet te bestaan, terwijl hij toch duidelijk op deze CD staat.

Kent iemand het nummer en/of het verhaal er achter?

Thanks!
Voorheen medewerker van Radio Monique 963

ReneG

Re: Kid Creole plaat?

Bericht door ReneG » 21 dec 2015 17:22

Ik kom ook niet verder dan de Disco Legends serie.

Op discogs nog zitten zoeken naar B kantjes singles en niets gevonden. Maar dan had een Google search dat ook wel opgeleverd.

Ik denk dat die opname nooit uitgebracht is en later opgedoken is en op Disco Legends gezet is.

Ik heb nog niet meegemaakt dat een Google search verder niets oplevert. En dat zoeken is bijna een dagelijkse bezigheid.

Kan je een sample online zetten?
Laatst gewijzigd door ReneG op 21 dec 2015 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

MFM

Bericht door MFM » 21 dec 2015 17:25

https://m.youtube.com/watch?v=PyUeMzUNwvg" onclick="window.open(this.href);return false;
Das volgens mij dat partynummer van toen hij alweer nieuwe cocogirls had.

RojanUK

Bericht door RojanUK » 21 dec 2015 17:40

MFM schreef:https://m.youtube.com/watch?v=PyUeMzUNwvg
Das volgens mij dat partynummer van toen hij alweer nieuwe cocogirls had.
Dat zou inderdaad logisch zijn, echter dat is niet het nummer wat op de CD staat. Persoonlijk denk ik dat je gelijk hebt en dat de fout bij de makers van de CD ligt. Of het nummer klopt en de listing niet, of andersom. Kortom, ik denk niet dat het nummer op de CD van Kid Creole is. Maar dat is natuurlijk maar een gokje.

UPDATE: Het is inderdaad een fout op de CD. Het nummer is The Temptations - "Runaway Child, Running Wild" van het album "Cloud Nine" uit 1969.
Voorheen medewerker van Radio Monique 963

wok

Bericht door wok » 22 dec 2015 08:13

Ik zie dat je de goede track inmiddels hebt.

Maar ik deed mij aan Kid Creole - Que Pasa / Me No Pop denken, en dat de titel wellicht verkeerd overgenomen was: https://www.youtube.com/watch?v=JqCqHgSHjMA" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie