Talenten op de de 13 Publieke Regio omroepen.

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pascal. K

Talenten op de de 13 Publieke Regio omroepen.

Bericht door Pascal. K »

Ik ben benieuwd naar de namen die we in de gaten houden op een van de 13 regionale omroepen.

Omroep Brabant: Jordy Graat en Eefke Boelhouwers

Rijnmond : Peter van Drunen en op vrijdagochtend zit een programmamaker in de vroege ochtend tussen 6 en 10 die wel het noemen waard is maar nergens terug te vinden op de site. Verder is Rijnmond redelijk saai geworden met alleen maar mannen in de programmering doordeweeks en veelal journalisten die presentatie pet opzetten. Hoorbaar stijve radio met nog een technicus.

Omroep NH: Morad die sinds kort de ochtend doet verzorgen

L1 Limburg:

Pascal Verlinden
Radiooo

Re: Talenten op de de 13 Publieke Regio omroepen.

Bericht door Radiooo »

Pascal. K schreef: 12 jan 2021 13:51 Ik ben benieuwd naar de namen die we in de gaten houden op een van de 13 regionale omroepen.

Rijnmond : Peter van Drunen en op vrijdagochtend zit een programmamaker in de vroege ochtend tussen 6 en 10 die wel het noemen waard is maar nergens terug te vinden op de site. Verder is Rijnmond redelijk saai geworden met alleen maar mannen in de programmering doordeweeks en veelal journalisten die presentatie pet opzetten. Hoorbaar stijve radio met nog een technicus.

L1 Limburg:

Pascal Verlinden
Bij de publieke regionale omroepen weinig talenten. Ik denk dat je ze eerder vind bij de commerciële regionale omroepen zoals Wild & Simone FM. Daar zitten er wel wat.
Pascal. K

Re: Talenten op de de 13 Publieke Regio omroepen.

Bericht door Pascal. K »

Radiooo schreef: 12 jan 2021 20:24
Pascal. K schreef: 12 jan 2021 13:51 Ik ben benieuwd naar de namen die we in de gaten houden op een van de 13 regionale omroepen.

L1 Limburg:

Pascal Verlinden
Bij de publieke regionale omroepen weinig talenten. Ik denk dat je ze eerder vind bij de commerciële regionale omroepen zoals Wild & Simone FM. Daar zitten er wel wat.
Qua dj’s uiteraard, maar doel meer bij de publieke regionale op de presentatoren. Het is daar toch wat minder dj radio.
Plaats reactie